Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 18 / 27.05.2022
Caracter normativ

Proiect de hotărâre

privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT

Avizul comisiilor de specialitate

  • Comisia 1

  • Comisia 2

  • Comisia 3

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Maramureș

Consiliul Local al comunei Ardusat

Comuna Ardusat

Proiect de hotărâre

Nr. 18 din 27.05.2022

privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. art.129,alin. 2 lit (a), alin.(3), lit.c) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, consiliul local aprobă în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului.
  2. art.402 alin (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  3. art.409 alin (1) și alin(3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  4. art.13 alin.(5) din Legea 481/2004 privind protecția civilă, republicată cu modificările și completările ulterioare
  5. art. III din O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare actualizată;
  6. Legea nr. 153/2017 - privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

Ținând cont de:

  1. referatul de aprobare nr.1452/20.05.2022 al Primarului Comunei Ardusat, în calitate de initiator  a proiectului, 
  2. raportul de specialitate nr.1451/20.05.2022 al Secretarului General al comunei Ardusat;
  3. avizul   nr.18/26.05.2022 al Comisiei de specialitate Buget – Finante;
  4. avizul nr.18/26.05.2022 al Comisiei de specialitate Agricultură, Urbanism și Amenajarea Teritoriului;
  5. avizul nr.18/26.05.2022 al Comisiei de specialitate Cultura – Invatamant

Luând act de:

  1. HCL nr. 26/31.07.2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei ARDUSAT,
  2. HCL Ardusat  nr. 30 din 27.11.2020 privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei ARDUSAT, actualizare anexă hotărâre privind stabilirea coeficienților de salarizare personal contractual;
  3. HCL NR.3 DIN 31.01.2022 privind transformarea unui post vacant din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului comunei Ardusat,județul Maramureș;
  4.  HCL nr 17 din 27.05.2022 privind modificarea si completarea HCL nr 6 din 30.04.2010 privind înființarea, organigrama și numărul de personal ale Serviciului Voluntar Pentru Situații de Urgență al comunei Ardusat ;
  5. Adresa Instituţiei Prefectului – Judeţul Maramureș nr.2725/28.03.2022 prin care s-a comunicat numărul de posturi  Comunei Ardusat îi revin un numar maxinm de 22 posturi;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei ardusat

adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1 - Se aprobă modificarea organigramei aparatului de specialitate a primarului comunei Ardusat, Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre astfel:

a)Transformarea Compartimentului Protectie civilă , Situatii de urgentă – 1 funcție publică de executie vacantă, o funcție contractuală ocupată din Organigrama Aparatului de specialitate a Primarului comunei Ardusat în Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență-V1 -o   funcție contractuală de executie   vacantă – Șef formație pompieri /Șef SVSU, o  funcție contractuală de executie  - Șofer utilaje de intervenție ocupată

b)Transformarea Funcției publice de executie  vacante Inspector protecție civilă în funcție contractuală  vacantă de Sef serviciu Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență-V1

Art.2. - Se aprobă statul de funcții al  aparatului de specialitate a primarului comunei Ardusat, Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre

Art.3. - Se aprobă modificarea /actualizarea grilei de salarizare si a coeficienților de aplicare pentru personalul contractual , Anexa 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre

Art.4. -  Primarul Comunei Ardusat prin aparatul de specialitate va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art.5. - Prezenta hotărâre se comunică  prin intermediul Secretarului general al comunei Ardusat, în termenul prevăzut de lege;

-  Instituției   prefectului Județului Maramureș;

-  Primarului comunei Ardusat;

-  Compartimentului resurse - umane;

-  A.N.F.P. Bucuresti.

Art.6. - Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin publicare în Monitorul Oficial al comunei Ardusat, în format electronic, la pagina de internet https://www.comuna-ardusat.ro/ , în subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE” și se înscrie în „REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”.

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI ARDUSAT

Ciprian-Vasile RUS

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI ARDUSAT

Oana-Teodora-Augusta MĂRIEȘ

Rezultate voturi