Art. 1 - Se aprobă modificarea organigramei aparatului de specialitate a primarului comunei Ardusat, Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre astfel:
a)Transformarea Compartimentului Protectie civilă , Situatii de urgentă – 1 funcție publică de executie vacantă, o funcție contractuală ocupată din Organigrama Aparatului de specialitate a Primarului comunei Ardusat în Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență-V1 -o funcție contractuală de executie vacantă – Șef formație pompieri /Șef SVSU, o funcție contractuală de executie - Șofer utilaje de intervenție ocupată
b)Transformarea Funcției publice de executie vacante Inspector protecție civilă în funcție contractuală vacantă de Sef serviciu Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență-V1
Art.2. - Se aprobă statul de funcții al aparatului de specialitate a primarului comunei Ardusat, Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre
Art.3. - Se aprobă modificarea /actualizarea grilei de salarizare si a coeficienților de aplicare pentru personalul contractual , Anexa 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre
Art.4. - Primarul Comunei Ardusat prin aparatul de specialitate va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art.5. - Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul Secretarului general al comunei Ardusat, în termenul prevăzut de lege;
- Instituției prefectului Județului Maramureș;
- Primarului comunei Ardusat;
- Compartimentului resurse - umane;
- A.N.F.P. Bucuresti.
Art.6. - Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică prin publicare în Monitorul Oficial al comunei Ardusat, în format electronic, la pagina de internet https://www.comuna-ardusat.ro/ , în subeticheta „HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE” și se înscrie în „REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR AUTORITĂȚII DELIBERATIVE”.