Nr. 3 / 22.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobare Ordine de Zi

Inițiator proiect

Dorin-Petru TOMA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Avram Iancu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 3 din 22.01.2025

privind aprobare Ordine de Zi

Consiliul Local  al comunei Avram Iancu întrunit în sedință ordinară .

Având în vedere:

Prevederile art 135 alin (7) din Ordonanta de Urgenta nr 57 /2019 privind Codul administrativ "Ordinea de zi a sedintei se aprobă cu majoriatate simpla , la propunerea celui/celor ca a /au cerut convocarea consiliului local "

In temeiul, art129 alin (1), alin (2), alin (2)lit b si e , alin (4) lit a alin (9) lit a  si art 132, art 139 lit f si art 196 lit a din OUG nr 57/2019 privind codul administrativ:

 

ADOPTĂ PREZENTA HOTĂRÂRE

 

Art.1 Se aprobă Ordinea de Zi în forma propusă prin dispozitia primarului nr 2 din 15.01.2025 a comunei Avram Iancu a sedintei Consiliului Local , pentru data de 22.01.2025 având următorul

 Proiect al ordinii de zi:


  1. Alegere Președinte de ședință
  2. Aprobare Proces Verbal ședință anterioară
  3. Aprobare proiect de hotărâre privind Ordinea de Zi
  4. Aprobare proiect de hotărâre privind alegerea viceprimarului
  5. Aprobare proiect de hotărâre privind modificarea comisiilor de specialitate
  6. Aprobare proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantilor Consiliului Local Avram Iancu în comisile constituite la nivelul Școlii Gimnaziale nr 1 Avram Iancu
  7. Aprobare proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local respectiv al primarului în Consiliul de Administraţie al Școlii Gimnaziale nr.1 Avram Iancu
  8. Diverse

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Bogdan-Florin PANTIȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI AVRAM IANCU,

Andrada-Sorina POPOVICIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 22.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 3 / 22.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 22.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 04.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 29.01.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 05.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu