Nr. 16 / 27.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea încheierii unui contract de asistentă juridică si reprezentare in instantă cu un cabinet de avocatură /avocat specializat care să reprezinte interesele comunei Avram Iancu

Inițiator proiect

Dorin-Petru TOMA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Bihor

Consiliul Local al comunei Avram Iancu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 16 din 27.02.2025

privind aprobarea încheierii unui contract de asistentă juridică si reprezentare in instantă cu un cabinet de avocatură /avocat specializat care să reprezinte interesele comunei Avram Iancu

Consiliul Local al comunei Avram Iancu, întrunit în ședință ordinară:

Analizând temeiurile juridice respectiv prevederile:

a) art. 120 alin. (1) și art. 121 din Constituția României, republicată; 

b) art. 3 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997; 

c) art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările și completările ulterioare; 

d) Legea nr. 52/2003 republicată, privind transparenta decizională în administratia publică; 

e) Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislative pentru eleborarea actelor administrative ; 

f) Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale , cu modificările si completările ulterioare; 

Luând act de încetarea contractul de asistență juridică nr 090171/15.01.2021 cu cabinetul de avocatură TOMELE Sorin, prin actul adițional nr 1, începând cu 01.03.2025

În baza prevederilor 109 alin.(1), (2), (3), (4), art. 129, art.139, art.154 alin.6 şi art. 196 alin.1 lit.a. din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ,

ADOPTĂ PREZENTA HOTĂRÂRE

Art. 1. Se aprobă încheierea contractului de asistență juridică și/sau contract de reprezentare cu cabinet de avocatura /avocat specializat pentru reprezentarea instituției în justitie în procesele în care comuna Avram Iancu este parte în proces.

Art. 2. Cheltuielile aferente contractului de reprezentare vor fi prevăzute și suportate din bugetul local. 

Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri , precum şi cu derularea procedurii pentru încheierea contractului de reprezentare juridică, se împuternicește primarul comunei Avram Iancu.

Art. 4. Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul secretarului, în termenul prevăzut de lege cu: Instituția Prefectului județul Bihor, primarul comunei Avram Iancu, Compartimentul Financiar Contabil.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Bogdan-Florin PANTIȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI AVRAM IANCU,

Andrada-Sorina POPOVICIU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 27.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 13
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 27.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 28.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 07.03.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu