Nr. 11 / 25.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind modificarea și completarea H.C.L.nr.15/16.12.2024 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Bărăganu, județul Constanța.

Inițiator proiect

Magdalena NEAGUE

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Constanța

Consiliul Local al comunei Bărăganu

Comuna Bărăganu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 11 din 25.03.2025

privind modificarea și completarea H.C.L.nr.15/16.12.2024 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului local al comunei Bărăganu, județul Constanța.

Consiliul Local al Comunei Bărăganu, județul Constanța, întrunit în ședința de ordinară din data de 25.03.2025;

            Având în vedere: proiectul de hotărâre inițiat de primarul comunei doamna Neague Magdalena, referatul de aprobare al primarului, raportul de specialitate al compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului, avizul comisiei de specialitate al consiliului local Bărăganu;

            - H.C.L. Nr. 15 din 16.12.2024 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului  local al comunei Bărăganu, județul Constanța.

            - prevederile art. 124, art. 125, - art. 126, - art. 212, si art. 141 din O.U.G nr. 57/2020 privind Codul administrativ si  Regulamentul de organizare si funcţionare al Consiliului Local;

- Ordinul Prefectului nr.788/08.11.2024 privind constatarea îmdeplinirii condițiilor legale de constituire a Consiliului Local al comunei Bărăganu, județul Constanța;   

partea Alianța Pentru Unirea Românilo, doamna Ganea Elena.

În temeiul prevederile art. 139, alin. (1) și art.196, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, 

 

H O T Ă R Ă Ş T E :

 

            Art.1. Se modifică și se completează art. 1 la H.C.L. nr.15/16.12.2024 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului  local al comunei Bărăganu, județul Constanța, pentru mandatul 2024-2028, după cum urmează:

 

COMISIA NR.1 - pentru, agricultură, buget-finanțe, programe de dezvoltare economico-socială, administrarea domeniului public şi privat, servicii de comerț, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor cetățenești, juridică și de disciplină, compusă din 5 membri.

Nr.

crt.

Numele și prenumele

Funcția

1.

Păun Claudiu-Tiberiu

președinte

2.

Bălan Florinel

membru

3.

Tianu Valentin

membru

4.

Corporean Marian

membru

5.

Cristian Corina-Antonela

secretar

 

 

 

 

 

 

 

 

  

COMISIA NR.2 - pentru activități social-culturale, culte, protecția mediului și turism, amenajarea teritoriului și urbanism, compusă din 3 membri.

Nr.

crt.

Numele și prenumele

Funcția

1.

Castan Marcel

președinte

2.

Tălmaciu Constantin

membru

3.

Tianu Ion

secretar

 

 

 

 

 

 

 

COMISIA NR.3 - pentru învățământ, sănătate și familie, protecția copilului, muncă și protecție socială, tineret și sport, compusă din 3 membri

Nr.

crt.

Numele și prenumele

Funcția

1.

Burduja Marian-Sebastian

președinte

2.

Ganea Elena

membru

3.

Țipu Florentina

secretar

 

 

 

 

 

 

 


      Art.2. Celelalte prevederi din cuprinsul  HCL nr. 15/16.12.2024 privind organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului  local al comunei Bărăganu, județul Constanța, rămân neschimbate.

      Art.3.  Secretarul general al comunei Bărăganu, va comunica prezenta hotărâre factorilor interesaţi.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Corina-Antonela CRISTIAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI BĂRĂGANU,

Florentina-Tincuța HANU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 11 / 25.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 10
4 Numărul voturilor „PENTRU” 10
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 11 / 25.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 28.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu