Art.1. Începând cu data de 04.04.2025 dnul Câmpeanu Bogdan-Petrișor consilier viceprimar la Primăria comunei Bârnova va monitoriza și va însoți reprezentanții firmei autorizate potrivit contractului de prestări servicii întreținere iluminat public stradal în teren pentru realizarea serviciilor de întreținere/înlocuire elemente nefuncționale, va centraliza necesarul de lămpi de iluminat și alte materiale necesare bunei funcționări a sistemului de iluminat public stradal, va întocmi referatele de necesitate și va întocmi notele de comandă pe care le va comunica dlui consilier de achiziții publice și prestatorului de servicii.
Art. 2. (1) Prezenta dispoziție poate fi contestată la primarul comunei în termen de 30 zile de la data comunicării actului administrativ, în vederea revocării, în tot sau în parte, a acesteia.
(2) Contestația se soluționează de Primarul comunei Bârnova, în termen de 30 zile calendaristice.
(3) Împotriva măsurilor dispuse de primar, persoana nemulțumită se poate adresa instanței de contencios administrativ sau după caz instantei judecatoresti competente potrivit legii, in termen de 30 de zile de la data comunicării soluționării contestației.
Art. 3. Începând cu data emiterii prezentei dispoziția primarului counei Bârnova cu nr. 16 din 15.02.2024 își încetează aplicabilitatea.
Art. 4. Prevederile prezentei dispoziţii vor fi aduse la cunoştinţa publică prin afişare pe site-ul Primăriei comunei Bârnova, dlui Bădăluță Tiberiu-Liviu, consilier achiziții publice şi personal, dlui Câmpeanu Bogdan-Petrișor, Instituției Prefectului Județului Iași, prin grija secretarului general al comunei Bârnova în termen de 10 zile de la data emiterii prezentei.