- Art.1. Se aproba raportul primarului Comunei Birda, dl. Stoian Marius, privind inventarierea patrimoniului public si privat al U.A.T.C. Birda la data de 31.12.2024 intocmit in conformitate cu , privind inventarierea patrimoniului public si privat al Comunei Birda la data de 31 decembrie 2024 ;
- Art.2. Se aproba conturile de execuție ale bugetului local ale comunei Birda , așa cum au fost ele prezentate, verificate si insusite de către Directia Teritoriala a Finantelor Publice Timiș
- Art.3. Prezenta hotărâre se comunică, către:
- - Instituția Prefectului județului Timiș,
- - Primarul comunei BIRDA
- - Compartimentul buget -finante al Primariei comunei BIRDA
- - se afiseaza
- - dosar
Hotărârea Consiliului Local
Nr. 18
/
18.03.2025
Caracter normativ HOTĂRÂRE
privind aprobarea bilantului, a conturilor de executie si a contului de rezultat patrimonial gestionate de Primaria comunei Birda in anul 2024
Inițiator proiect
Gheorghe-Marius STOIAN
Primarul comunei
Proiect de hotărâre:
Proiect Nr. 18 / 2025Rezultatul votului
Stare
Hotărâre
adoptată
Hotărâre

România
Județul Timiș
Consiliul Local al comunei Birda
HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL
Nr. 18 din 18.03.2025
privind aprobarea bilantului, a conturilor de executie si a contului de rezultat patrimonial gestionate de Primaria comunei Birda in anul 2024
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
- Legea nr.9/10.02.2025, a bugetului de stat pe anul 2025,
- Codul de procedura fiscala, cu modificările și completările ulterioare,
- Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare
- art. 57 alin. 1 din Legea 273/2006 privind finantele publice locale ,cu modificările și completările ulterioare,
Ținând cont de:
- referat de aprobare cu nr. 980/11.03.2025 al Primarului comunei Birda d-l Stoian Ghe. Marius ,
- raport de specialitate intocmit de d-na Anghel Codruța. Consilier grad profesional asistent – comp buget finante
- Avizat favorabil de :
- - Comisia economica, administratie, juridica, pentru relatii si cooperare interna si externa
- - Comisia de protectie sociala, cultura, invatamant, tinerert si sport, dialog in relatia cu cetatenii
- - Comisia de urbanism, amenajarea teritoriului , patrimoniu public si privat, lucrari publice, protectia mediului si gospodarire comunala
Luând act de:
- art. 129 alin. 4 lit. a, art. 155, al. 5 lit. d din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul local al comunei birda
întrunit în a 5-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Deian-Călin MURGEA
CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:
SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI BIRDA,
Daniel-Cornel MOISĂ
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 18 / 18.03.2025 |
|||
---|---|---|---|
PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ | Vot prin ridicarea mâinii individual | ||
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV | |||
0 | Hotărâre care se adoptă cu votul: majorității simple a consilierilor locali prezenți |
Voturi necesare | 6 |
1 | Numărul consilierilor locali, potrivit legii | 11 | |
2 | Numărul consilierilor locali în funcție | 11 | |
3 | Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii | 11 | |
4 | Numărul voturilor „PENTRU” | 11 | |
5 | Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” | Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. | 0 |
6 | Numărul voturilor „ABȚINERE” | 0 | |
7 | Numărul consilierilor locali care absentează motivat | 0 | |
8 | Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat | 0 | |
9 | Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot | 0 |
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 18 / 18.03.2025 |
||
---|---|---|
Nr. crt. |
OPERAȚIUNI EFECTUATE | Data |
0 | 1 | 2 |
1 | Adoptarea hotărârii | 18.03.2025 |
2 | Comunicarea către primar | |
3 | Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii | 31.03.2025 |
4 | Comunicarea către prefectul județului | 25.03.2025 |
5 | Aducerea la cunoștință publică | 01.04.2025 |
6 | Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu |