Dispoziție a autorității executive

Nr. 68 / 21.03.2025
Caracter normativ

Dispoziție

privind convocarea Consiliului Local al oraşului Broşteni, județul Suceava, în şedinţă ordinară

Inițiator proiect

Alexandru HURJUI

Primarul orașului

Dispoziție

România

România

Județul Suceava

primarul orașului Broșteni

Orașul Broșteni

Dispoziția

nr. 68 din 21.03.2025

privind convocarea Consiliului Local al oraşului Broşteni, județul Suceava, în şedinţă ordinară

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

      Prevederile art. 133, alin. (1), art. 134 alin. (1), lit.a), alin.(2), alin.(3), lit.a), alin.(5) și (7), art. 138 și ale art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările ulterioare.

Luând act de:

      Referatul secretarului general al orașului Broșteni, județul Suceava, înregistrat la nr. 2506 din 21.03.2025.

În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Primarul orașului Broșteni

emite următoarea dispoziție:

 Art.1 Se convoacă Consiliul Local al oraşului Broşteni, judeţul Suceava, în şedinţă ordinară pentru în ziua de 27.03.2025, ora 15.00, la Casa de Cultură a orașului Broșteni, județul Suceava, sala de ședințe, cu următorul proiect al:

                                                                              ORDINEI DE ZI

1.- Proiect de hotărâre privind desemnarea unui număr de 2 consilieri locali care vor face parte din comisia de evaluare, pentru evaluarea performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al UAT orașul Broșteni, județul Suceava, înregistrat cu  nr. 23/11.02.2025. 

        Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

2.- Proiect de hotărâre privind actualizarea comisiei de evaluare pentru licitațiile organizate în vederea concesionării/închirierii de bunuri proprietate publică/privată, vânzării de bunuri proprietate privată a Orașului Broșteni, județul Suceava, înregistrat cu nr. 24/19.02.2025.

         Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

3.- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării tarifului de depozitare aplicat la  Contractul de  delegare a gestiuni prin concesiune  a activităților de colectare separată și transport separat a deșeurilor municipale și a deșeurilor similare, fracția umedă, fracția uscată și voluminoase și, colectarea și transportul deșeurilor provenite din locuințe, generate de activități de reamenajare și reabilitare interioară și/sau exterioară a acestora din cadrul serviciului public de salubrizare al ORAȘULUI BROȘTENI, JUDEȚULUI  SUCEAVA nr. 5429/1974 din 28.07.2022 încheiat cu operatorul economic S.C. RITMIC COM S.R.L, înregistrat cu nr. 27/28.02.2025. 

         Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

4.- Proiect de hotărâre privind decontarea cheltuielilor de transport pentru funcţionarii publici din cadrul Primăriei orașului Broșteni, judeţul Suceava, înregistrat cu  nr. 29/05.03.2025.

         Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

5.- Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Planului de analiză și acoperire a riscurilor pentru anul 2025, al orașului Broșteni, județul Suceava, înregistrat cu  nr. 30/05.03.2025.

        Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

6.- Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale acordate la nivelul orasului Brosteni, județul Suceava, în anul 2025, înregistrat cu  nr. 32/17.03.2025. 

        Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

7.- Proiect de hotărâre privind aprobarea completării listei partizilor și volumul brut al masei lemnoase, și aprobarea modului de valorificare a masei lemnoase care se recoltează din  fondului forestier, proprietatea publică/privată a orașului Brosteni,  județul Suceava, aflat în administrarea administrat de Ocolul Silvic Crucea R.N.P.-Romsilva, pentru anul 2025, înregistrat cu  nr. 33/ 18.03.2025. 

              Inițiator, primarul orașului Broșteni, județul Suceava, Alexandru HURJUI

8.- Aducerea la cunoștința Consiliului Local al orașului Broșteni, județul Suceava, a adresei nr. 2210/13.03.2025 a numitului Cristescu Marius raportat la adresa nr. 1895 din data de 06.03.2025 a Primăriei orașului Broșteni, județul Suceava.

 9.- Discutarea unor cereri.

Art.2  Documentele înscrise în proiectul ordinei de zi, sunt puse la dispoziția domnilor consilieri locali ai Consiliul local al orașului Broșteni, județul Suceava,  pe adrese de e-mail și letric.

Art.3  Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi sunt însoțite de documentele aferente care sunt trimise spre dezbatere, comisiilor de specialitate a Consiliului local al orașului Broșteni, județul Suceava, - pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanțe, administrarea domeniului public și privat al orașului, agricultură, gospodărie comunală și locativă, protecția mediului și turism, - pentru administrația publică locală, juridică și de disciplină, apărarea ordinei și liniștei publice, a dreptului cetățenilor și - pentru învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, activități social culturale, culte și protecția copilului în vederea obținerii avizelor.

Art.4 Cu privire la proiectele de hotărâre cuprinse pe ordinea de zi, se pot formula amendamente de fond sau de formă, conform art. 138, alin.(12) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Art.5 Secretarul general al oraşului Broşteni, judeţul Suceava, va aduce la îndeplinire prevederile prezentei dispoziţii, care va fi comunicată Instituției Prefectului-judeţul Suceava, pentru controlul de legalitate și persoanelor interesate.

PRIMARUL ORAȘULUI BROȘTENI

Alexandru HURJUI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI BROȘTENI

Monica DANILIUC

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare emiterii dispoziției autorității executive nr. 68 / 21.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Semnarea dispoziției 21.03.2025
2 Data până la care dispoziția trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 03.04.2025
3 Comunicarea către prefectul județului 26.03.2025
4 Aducerea la cunoștință publică
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu

Anexe