Nr. 29 / 27.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind actualizarea Comisiei de evaluare pentru licitațiile organizate în vederea concesionării/închirierii de bunuri proprietate publică/privată, vânzării de bunuri proprietate privată a Orașului Broșteni, județul Suceava

Hotărâre

România

România

Județul Suceava

Consiliul Local al orașului Broșteni

Orașul Broșteni

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 29 din 27.03.2025

privind actualizarea Comisiei de evaluare pentru licitațiile organizate în vederea concesionării/închirierii de bunuri proprietate publică/privată, vânzării de bunuri proprietate privată a Orașului Broșteni, județul Suceava

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

      Prevederile art. 139, alin.(6), art. 317, art. 338, art. 362 din OUG nr. 57/2019 din OUG 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

    Prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

      Dispoziţiile art.129 alin.(1),  art.139, alin.(1), lit.a), art.197- art.200 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Luând act de:

  1. proiectul de hotărâre inițiat de primarul orașului Broșteni, județul Suceava, domnul Alexandru HURJUI, înregistrat cu nr. 24/19.02.2025, 
  2. referatul de aprobare a primarului orasului Brosteni, județul Suceava, domnul HURJUI Alexandru, înregistrat la nr. 1351/19.02.2025,
  3. raportul secretarului general al orașului Broșteni înregistrat la  nr. 1350/19.02.2025,
  4. raportul comisiei de specialitate a Consiliului Local Broșteni pentru administraţia publică locală, juridică și de disciplină, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor, înregistrat la nr. 1352/19.02.2025,
  5. procesul verbal al comisiei de validare privind rezultatele votului secret,  
  6. HCL nr. 121/29.11.2023 privind desemnarea comisiei de evaluare pentru licitațiile organizate în vederea concesionării/închirierii de bunuri proprietate publică/privată, vânzării de bunuri proprietate privată a Orașului Broșteni, județul Suceava, 
  7. HCL nr. 84/21.10.2024 privind reorganizarea organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Broșteni, județul Suceava, 
  8. HCL nr. 96/15.11.2024 privind alegerea viceprimarului orașului Broșteni, județul Suceava, 
  9. Ordinul Prefectului – județului Suceava nr. 717 din 28.10.2024 privind constatarea îndeplinirii condițiilor legale de constituire a Consiliului Local a orașul Broșteni, județul Suceava.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al orașului broșteni

întrunit în a 4-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Se aprobă actualizarea comisiei de evaluare pentru licitațiile organizate în vederea concesionării, închirierii de bunuri proprietate publică/privată, vânzării de bunuri proprietate privată a orașului Broșteni, județul Suceava, în următoarea componență:

Președinte: ASIMINEI Dragoș-Emilian, viceprimar;

       supleant Todosia Cosmin, administrator public;

Secretar: TUDOSIA LUCIAN – șef Serviciu programe, investiții, achiziții publice, resurse umane și administrativ ;

 supleant Sava Raluca Dumitrina, consilier achiziții publice Serviciu programe, investiții, achiziții publice, resurse umane și administrativ;

Membri: AILENEI MARIA -ELENA, Serviciu Economic

      supleant Adăscăliței Iuliana, inspector superior Serviciu Economic

          ERHAN GABRIELA,  inspector superior Serviciu Economic-Compartiment taxe și impozite locale urmărire creanțe și executare silită

         supleant Olaru Monica,  Serviciu Economic-Compartiment taxe și impozite locale urmărire creanțe și executare silită 

         ȚÎNTARU ALISA, consilier juridic Compartiment juridic și relații publice

         supleant Daniliuc Monica, secretar general 

    CIMPOEȘU MONICA, inspector asistent Compartiment urbanism și amenajarea teritoriului

    supleant Păușeriu Călin Dan, inspector Compartiment pășuni locale

              PÎCU Claudiu- Cătălin, consilier local,

             supleant MITEA Bogdan- Vasile , consilier local 

               .........................., inspector superior AJFP Suceava, 

           supleant, ..............,   AJFP Suceava  

Art.2 Celelalte prevederi ale HCL nr. 121/29.11.2023  rămân neschimbate.

Art.3 Prezenta hotărâre se comunică Instituţiei Prefectului – judeţul Suceava, pentru controlul de legalitate, domnului primar, persoanelor nominalizate, precum și altor autorități, instituții  și persoanele interesate.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Constantin HÂJ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL ORAȘULUI BROȘTENI,

Monica DANILIUC

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 29 / 27.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 29 / 27.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.03.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 08.04.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu