Nr. 1 / 30.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Planului anual de actiuni sau de lucrări de interes local pe baza căruia beneficiarii de venit minim de incluziune vor efectua orele de muncă ce urmeaza a fi efectuate in anul 2025 de catre persoanele apte de munca beneficiare de venit minim de incluziune

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Bucovăț

Comuna Bucovăț

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 1 din 30.01.2025

privind aprobarea Planului anual de actiuni sau de lucrări de interes local pe baza căruia beneficiarii de venit minim de incluziune vor efectua orele de muncă ce urmeaza a fi efectuate in anul 2025 de catre persoanele apte de munca beneficiare de venit minim de incluziune

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

♦art.15 alin.(2) ,art.120 alin.(1) si art.121 alin.(1) si alin.(2) și art.136 alin.(4) din Constituția României, republicată;

 prevederile art. 9 pct. 3 din Carta Europeană a autonomiei locale, adoptată la Strassbourg la 15 noiembrie 1985 şi ratificată prin Legea nr. 199/1997;

♦art.  56 si art. 61 din Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de:

♦referatul de aprobare al primarului comunei înregistrat sub nr. 21.501 din data de 08.01.2025,

♦raportul de specialitate înregistrat sub nr. 6/08.01.2025 din întocmit de reprezentantul  Compartimentului de asistenta socială și autoritate tutelară ;

♦Avizele comisiilor de specialitate;

              În temeiul prevederilor 129 alin. 1 și 2 lit. d, alin. 14, art. 133 alin. 1, art. 134 alin. 1 lit. a, alin. 3 lit. a, alin. 5, art. 136 alin. 3 lit. a, alin. 8 lit. a-d și alin. 10, art. 139, art. 196 alin. 1 lit. a din OUG nr. 57/2019,  privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

 

HOTARASTE:

 

Art. 1 - Se aprobă Planul anual de acțiuni sau de lucrări de interes local pentru anul 2025 pe baza căruia beneficiarii de venit minim de incluziune apte de munca,  vor efectua orele de muncă, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Art. 2 - Lista cuprinzând beneficiarii de venit minim de incluziune, precum și lista cu persoanele care  urmează să efectueze acțiuni sau lucrări de interes local se vor afișa la compartimentul de specialitate.

Art. 3 - Planul anual de acțiuni sau de lucrări de interes local pe anul 2025, poate fi revizui semestrial în funcție de necesități .

Art. 4 - Anexa este parte integrantă din prezenta hotărâri.

Art. 5 - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri este desemnat viceprimarul comunei Bucoăț,     care răspunde de îndeplinirea „Planului anual de acțiuni sau de lucrări de interes local”, ia măsurile corespunzătoare pentru instruirea beneficiarilor de venit minim de incluziune ce prestează orele de muncă și semneaza pentru confirmare pontajele lunare, întocmite de compartimentul de asistenta sociala si autoritate tutelara.

Art.6.  Prezentul proiect de hotarare se comunica :

-Primarului comunei Bucovat ;

- Compartimentului de asistență socială și autoritate tutelară ;

-Institutia Prefectului-Judetul Timis ;

-Publica prin afisare pe siteul www.comunabucovat.ro.

 

 

.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ion-Marius CRIȘAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI BUCOVĂȚ,

Meda GLIGOR

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 1 / 30.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 1 / 30.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.01.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.01.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 13.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu