Nr. 8 / 27.02.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

Privind aprobarea inchirierea, prin atribuire directa a pasunii disponibila Ps 265 si Ps 269, in suprafata de 11,51 ha, aflate in proprietatea privata a comunei Bucovat, catre d-nul Ungureanu Danut

Hotărâre

România

România

Județul Timiș

Consiliul Local al comunei Bucovăț

Comuna Bucovăț

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 8 din 27.02.2025

Privind aprobarea inchirierea, prin atribuire directa a pasunii disponibila Ps 265 si Ps 269, in suprafata de 11,51 ha, aflate in proprietatea privata a comunei Bucovat, catre d-nul Ungureanu Danut

Examinand:

· Raportul de specialitate nr. 21518/24.02.20252024 intocmit de Inspector compartiment  agricol si fond funciar;

· Referatul de aprobare al primarului comunei Bucovat inregistrat cu nr. 21519/24.02.2025;

· Avizele comisiilor de specialitate;

Avand in vedere:

· Prevederile O.U.G. 34  din  23.04.2013 privind organizarea, administrarea si exploatarea pajistelor  si pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;

·Prevederile Ordinului Ministrului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr. 407 din 31.05.2013 privind aprobarea contractelor cadru de concesiune si inchiriere a suprafetelor de pajisti aflate in domeniul public/privat al comunelor, oraselor, respective al municipiilor;

·Art. (6) alin. 2) si alin. 4)  din NORME METODOLOGICE din 11 decembrie 2013 pentru aplicarea prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991,;

· Prevederile Ordinului Ministrului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr. 544 din data de 21.06.2013 privind metodologia de calcul a incarcaturii optime de animale pe hectar de pajiste;

· Prevederile  art. 8 alin. 2 ale Legii 44/2018 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991;

· H.C.J. Timis nr. 268/16.12.2024;

· Art. 129 alin. 2 lit. c), alin. 6 lit.a) din O.U.G. 57/2019 privind  Codul Administrativ;

In temeiul prevederilor:

· Art. 133 alin. 1, art. 139, art. 196 alin. 1) lit.a) din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

 

HOTARASTE:

 

Art. 1. Spre aprobare inchirierea, prin atribuire directa a pasunii, disponibile, in suprafata  totala de 11,51 ha,  Ps. 265 si P s 269 ,  CF 405797 si partial CF 2450, loc. Bucovat, aflata in proprietatea privata a comunei Bucovat, catre dnul Ungureanu Danut, crescator de animale, care detine un efectiv de 4 bovine in proprietate.

Art. 2. Inchirierea pasunii mentionate la art. 1 se va face in baza cererilor crescatorilor de animale proportional cu efectivele de animale detinute in exploatatie, care se poate modifica in functie de efectivul de anumale annual, prin prezentarea adeverintei eliberata de medical veterinat.

Art. 3. Incheierea contractului se face pentru o   perioada maxima  de 7 ani, incepand cu data  semnarii contractului.

Art. 4.1. Pretul de inchiriere a pajistilor comunale  este de 248,4lei/ha care se va actualiza cu rata inflatiei in fiecare an fiscal si se va nota in contractual de inchiriere.

            2. Chiria stabilita conform alin. 4.1 nu include taxa pe teren care intra in sarcina chiriasului.

 Art. 5. Se imputerniceste primarul comunei Bucovat pentru semnarea contractului de inchiriere pasune.

Art. 6. Cu aducere la indeplinire a prevederilor prezentei se imputerniceste Compartimentul agricol .

Art. 7. Prezentul se comunica:

  • Institutiei Prefectului Judetului Timis;
  • Primarului Comunei Bucovat;
  • Compartimentului agricol si Compartiment taxe si impozite din cadrul primariei comunei Bucovat;
  • Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Timiș
  • Prin afisare pe site-ul www.comunabucovat.ro.

 

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ion-Marius CRIȘAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI BUCOVĂȚ,

Meda GLIGOR

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 27.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 8 / 27.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 27.02.2025
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.03.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 28.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 13.03.2025
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu