Nr. 21 / 15.02.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea devizul general actualizat, pentru obiectivul de investiţii „ Construire sediu primărie în comuna Ciocârlia, județul Constanțaˮ

Inițiator proiect

Ionuț ȘERBU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Constanța

Consiliul Local al comunei Ciocârlia

Comuna Ciocârlia

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 21 din 15.02.2022

privind aprobarea devizul general actualizat, pentru obiectivul de investiţii „ Construire sediu primărie în comuna Ciocârlia, județul Constanțaˮ

Consiliul local Ciocârlia, județul Constanța, întrunit în ședinta ordinară, din data de 15.02.2022.

Având în vedere; proiectul de hotărâre inițiat de primarului comunei Ciocârlia, d-l

Ionuț Șerbu, raportul compartimentului de resort din cadrul aparatul de specialitate al primarului, avizul comisiei de specialitate al consiliului local;

În conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;

Tinând seama de prevederile art. 44 Legii nr.273/2006, privind finanţele publice locale;

             În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1),alin. (2) lit. „b”alin. (4),lit.”d”, din  Ordonanța de Urgeanță a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

             În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit.”a’ din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind  Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

 

H O T Ă R Ă Ş T E :

 

 Art.1.   Se aprobă devizul general actualizat, pentru obiectivul de investiţii „ Construire sediu primărie în comuna Ciocârlia, județul Constanțaˮ, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărare.

Art.2.  Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează primarul comunei Ciocârlia, judeţul Constanţa.

Art.3.  Secretarul general al comunei va comunica prezenta hotarare factorilor interesati.

                         Hotararea a fost adoptata cu un nr.de 13 voturi,pentru,din totalul de 13 consiliei prezenti.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Median CALIU

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CIOCÂRLIA,

Florentina-Tincuța HANU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 21 / 15.02.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU”
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”.
6 Numărul voturilor „ABȚINERE”
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 21 / 15.02.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 15.02.2022
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 28.02.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 15.02.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu