Nr. 9 / 30.01.2025
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind însuşirea raportului de activitate a compartimentului de prevenire din cadrul SVSU Conop, pe Semestrul II 2024

Inițiator proiect

Petrică MOLDOVAN

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

6 Februarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Arad

Consiliul Local al comunei Conop

Comuna Conop

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 9 din 30.01.2025

privind însuşirea raportului de activitate a compartimentului de prevenire din cadrul SVSU Conop, pe Semestrul II 2024

Privind însuşirea raportului de activitate a compartimentului de prevenire din cadrul SVSU Conop, pe Semestrul II 2024.

 

Consiliul Local al Comunei Conop ,întrunit în şedinţă ordinară în data de 30.01.2025;

      Având in vedere :

  • raportul de activitate întocmit de dl.Şoimoşan Ionel Şef SVSU din cadrul Primăriei Conop, înregistrat cu nr.116/15.01.2025;
  • prevederile art.21,alin 1,2,3,4, art. 25,lit „a”,art.28,alin.1 din   Legea nr. 481/2004 a protectiei civile, modificata si completata de Legea 212/2006;
  • prevederile art.26,alin.1,lit”a” şi „d” şi art.27,alin.1,lit „e” din Legea 307/2006 a apararii impotriva incendiilor,cu modificările şi completările ulterioare;

      În temeiul art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,

HOTĂRĂŞTE:

Art.1. Consiliul Local al comunei Conop îşi însuşeşte raportul de activitate al compartimentului de prevenire din cadrul SVSU Conop,pe Semestrul II 2024, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta Hotărâre.

Art.2.  Prezenta hotărâre se comunică cu:

      • Instituţia Prefectului- Judeţul Arad;
      • I.S.U. ,,Vasile Goldiş’’ Arad;
      • Primarul comunei Conop;
      • Dl.Şoimoşan Ionel-şef SVSU Conop. 

                                                                                           

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Sergiu-Darius COADĂ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CONOP,

Mihaela-Nicoleta NISTOR

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 9 / 30.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 6
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 11
2 Numărul consilierilor locali în funcție 11
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 11
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 9 / 30.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.01.2025
2 Comunicarea către primar 06.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 06.02.2025
5 Aducerea la cunoștință publică 06.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 06.02.2025