Nr. 41 / 26.05.2022
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea situatiilor financiare ale S.C. ADP CORNETU SERV SRL la data de 31.12.2021

Inițiator proiect

Adrian-Eduard STOICA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Cornetu

Comuna Cornetu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 41 din 26.05.2022

privind aprobarea situatiilor financiare ale S.C. ADP CORNETU SERV SRL la data de 31.12.2021

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

  1. Art. 19 din Legea nr. 273 / 2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioarele
  2. Art. 111 alin. (2), art. 112 alin. (1) şi art. 194 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 31 / 1990 privind societăţile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
  3. OG nr. 26 / 2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, actualizată, 
  4. OG nr. 64 / 2001 privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome,
  5. Art. 37 din OUG nr. 109 / 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, 

Ținând cont de:

  1. Adresa S.C. ADP CORNETU SERV SRL nr.1689/13.05.2022, inregistrata la Primaria comunei Cornetu sub nr.9973/13.05.2022, impreuna cu raportul de specialitate al compartimentului economic din cadrul S.C. ADP CORNETU SERV SRL înregistrata la Primăria comunei Cornetu sub nr. 10270/20.05.2021,  prin care se propune aprobarea raportului de gestiune al administratorului si a bilanţului la 31.12.2021 ale S.C. ADP CORNETU SERV SRL.

  2.  Referatul de aprobare al primarului   comunei Cornetu,  in calitate de initiator, inregistrat sub nr.10114/17.05.2022;

  3.   Raportul de specialitate intocmit de compartimentul de resort din cadrul Primariei comunei Cornetu, inregistrat sub nr.10179/18.05.2022;

  4. Raportul de avizare al comisiei de specialitate nr. 1 a Consiliului Local Cornetu pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, amenajarea teritoriului şi urbanism, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ;

  5. Hotărârea Consiliului local al comunei Cornetu nr. 61 / 18.06.2012 privind aprobarea înființării unei societăți comerciale cu răspundere limitată de interes local, cu asociat unic Consiliul local al comunei Cornetu,

  6.  Hotărârea Consiliului local al comunei Cornetu nr. 29 / 09.07.2015 privind delegarea gestiunii Serviciului de Administrare a Spațiilor Verzi (întreținere zone verzi, parcuri, baze sportive și locuri de joacă) din Comuna Cornetu către S.C. ADP CORNETU SERV SRL.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cornetu

întrunit în a 19-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1. Se aprobă raportul de gestiune al administratorului S.C. ADP CORNETU SERV SRL şi formularul Proces Verbal al deciziei asociatului unic, conform anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Se aprobă bilanţul contabil al S.C. ADP CORNETU SERV SRL la 31.12.2021 , conform anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. Prezenta hotărâre  va fi  comunicata prin grija secretarului  general al comunei Cornetu:

-  Instituției Prefectului jud.Ilfov,  

- SC.ADP CORNETU SERV SRL, 

- Biroului contabilitate, Impozite si Taxe locale, autorizare transport local, resurse umane, evidenta patrimoniului, buget;

- persoanelor interesate si   instituțiilor abilitate in termenul prevăzut de lege. 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Raluca-Elena NIȚĂ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CORNETU,

Daniela VASILESCU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 41 / 26.05.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 15
4 Numărul voturilor „PENTRU” 15
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 41 / 26.05.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.05.2022
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 09.06.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 31.05.2022
5 Aducerea la cunoștință publică 17.06.2022
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu