Nr. 16 / 28.02.2023
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind stabilirea indemnizaţiilor aferente funcţiilor de demnitate publică şi a salariilor de bază pentru funcţiile publice şi contractuale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Cornetu, judeţul Ilfov şi a serviciilor publice din subordinea Consiliului local Cornetu, judeţul Ilfov, începând cu data de 01.02.2023

Inițiator proiect

Adrian-Eduard STOICA

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Ilfov

Consiliul Local al comunei Cornetu

Comuna Cornetu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 16 din 28.02.2023

privind stabilirea indemnizaţiilor aferente funcţiilor de demnitate publică şi a salariilor de bază pentru funcţiile publice şi contractuale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Cornetu, judeţul Ilfov şi a serviciilor publice din subordinea Consiliului local Cornetu, judeţul Ilfov, începând cu data de 01.02.2023

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) Art.15 alin. (2), art. 120 alin. (1) şi art. 121 alin. (1) şi (2) din Constituţia României, republicată;

b) Art. 3 şi 4 din Carta Europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată de România prin Legea nr. 199/1997;

c) Art. 7 alin. (2) din Codul civil al României, adoptat prin Legea nr. 287/2009, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;

d) Art. 3 alin. (4), art. 6 şi art. 11  alin. (1), (3) şi (4) din Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,  cu modificările şi completările ulterioare;

e) Art. I alin. (1) din OUG nr. 168/2022 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;

f) H.G. nr. 1447/2022 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată,

Ținând cont de:

  1. Referatul de aprobare nr. 14568/12.01.2023  al primarului comunei Cornetu, judeţul Ilfov, în calitate de iniţiator;
  2. Raportul nr. 14936/31.01.2023 al Biroului Contabilitate, Buget, Impozite şi Taxe, Resurse Umane, Evidenţa Patrimoniului, Autorizare Transport;
  3. Raportul de avizare al comisiei de specialitate nr. 1 a Consiliului Local Cornetu, judeţul Ilfov pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodarie comunală, amenajarea teritoriului și urbanism, protecția mediului, turism, servicii și comert;
  4. Raportul de avizare al comisiei de specialitate nr. 2 a Consiliului Local Cornetu, judeţul Ilfov pentru învățământ, sănătate și familie, muncă și protecție socială, protecția copilului, activități social-culturale, culte, tineret și sport ;
  5. Raportul de avizare al comisiei de specialitate nr. 3 a Consiliului Local Cornetu, judeţul Ilfov pentru administrația publică, juridică și de disciplină, apărarea ordinii și liniștii publice, a drepturilor cetățenilor și relațiilor cu aceștia,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cornetu

întrunit în a 28-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1 - (1) Începând cu data de 01.02.2023, indemnizaţiile aferente funcţiilor de demnitate publică şi salariile de bază pentru funcţiile publice şi contractuale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Cornetu, judeţul Ilfov şi a serviciilor publice din subordinea Consiliului local Cornetu, judeţul Ilfov sunt cele prevăzute în anexele la prezenta hotărâre, respectiv:

a) Anexa nr. 1 a) Functii de demnitate publică şi funcţii publice de conducere;

b) Anexa nr. 1 b) Functii publice generale de executie;

c) Anexa nr. 2 a) Functii contractuale de conducere;

d) Anexa nr. 2 b) Functii contractuale de executie, 

care fac parte integrantă din prezenta hotarare.

(2) La nivel de competenţă stabilit, ordonatorul de credite va emite acte administrative individuale privind stabilirea salariului lunar cuvenit salariaţilor din subordine, începând cu data de 01.02.2023, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri.

Art. 2 - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, în condiţiile legii, se însărcinează Primarul Comunei Cornetu, judeţul Ilfov, prin Biroul Contabilitate, Buget, Financiar, Impozite şi Taxe, Autorizare Transport Local, Resurse Umane, Evidenţa Patrimoniului.

Art. 3 - Prin grija secretarului General al Comunei Cornetu, judeţul Ilfov, prezenta hotărâre se comunică Instituţiei Prefectului Judeţului Ilfov, Primarului Comunei Cornetu, judeţul Ilfov, Biroului Contabilitate, Buget, Financiar, Impozite şi Taxe, Autorizare Transport Local, Resurse Umane, Evidenţa Patrimoniului şi persoanelor interesate.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Georgeta STAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CORNETU,

Daniela VASILESCU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 28.02.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 8
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 15
2 Numărul consilierilor locali în funcție 15
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 14
4 Numărul voturilor „PENTRU” 14
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 1
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 16 / 28.02.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 28.02.2023
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 13.03.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 03.03.2023
5 Aducerea la cunoștință publică 15.03.2023
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu