Nr. 10 / 13.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Modernizare pod Câmpinița“ faza Documentație de avizare a lucrărilor de intervenție

Inițiator proiect

Cornel NANU

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

14 Februarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Cornu

Comuna Cornu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 10 din 13.02.2025

privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Modernizare pod Câmpinița“ faza Documentație de avizare a lucrărilor de intervenție

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art.120 alin.(1) și  art. 121 alin. (1) și alin.(2) din Constituția României, republicată;

b) art. 3 și art. 4 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c) art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit.b) combinat alin .(4) lit.d) din Codul administrativ aprobat prin  Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare; 

d) art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

e) Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

a)Hotărârea Consiliului Local nr. 36 din 23 iunie 2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Comunei Cornu;

b) documentaţia tehnică faza D.A.L.I pentru obiectivul de investiţii „Modernizare pod Câmpinița”, elaborată de societatea Smart Topcad Prodesign S.R.L, 

Luând act de:

a) referatul de aprobare al primarului comunei Cornu, în calitatea sa de iniţiator, înregistrat sub nr. 1404/4.02.2025;

b) raportul de specialitate întocmit de Compartimentul de resort din cadrul Primăriei Cornu, înregistrat sub nr.   1405/4.02.2025;

c) avizul Comisiei de specialitate nr. 1 a Consiliului Local, comisia pentru pentru dezvoltare economică-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, amenajarea teritoriului şi urbanism, agricultură, protecţia mediului, turism, gospodărire comunală, servicii publice, societăţi comerciale, cooperare interinstituţională pe plan intern şi extern,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cornu

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

            Art.1.- Se aprobă indicatorii tehnico-economici obiectivului de investiţii Modernizare pod Câmpinița faza Documentație de avizare a lucrărilor de intervențieelaborată  de societatea Smart Topcad Prodesign S.R.L, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta  hotărâre.

           Art.2. - Prezenta hotărâre se comunică în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Cornu, prefectului județului Prahova și se publică în Monitorul Oficial al comunei Cornu pe pagina de internet  www.primariacornu.ro

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Nicoleta STOIAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CORNU,

Daniela IANCU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 10 / 13.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 11
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 10 / 13.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 13.02.2025
2 Comunicarea către primar 14.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 26.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 19.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 14.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 14.02.2025