Nr. 14 / 13.02.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind atribuirea denumirii „Aleea Bisericii” drumului de acces situat în satul Cornu de Jos, identificat prin cartea funciară nr.28907 a Comunei Cornu

Inițiator proiect

Cornel NANU

Primarul comunei

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie sau produce efecte juridice din:

14 Februarie 2025

Hotărâre

România

România

Județul Prahova

Consiliul Local al comunei Cornu

Comuna Cornu

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 14 din 13.02.2025

privind atribuirea denumirii „Aleea Bisericii” drumului de acces situat în satul Cornu de Jos, identificat prin cartea funciară nr.28907 a Comunei Cornu

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 44 alin. (7) art. 120 alin. (1) și art.121 alin. (1) și alin. (2) din Constituția României, republicată;

b) art. 3 și art. 4 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c) art. 7 alin. (2) din Legea 287/2009 privind Codul Civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) art. 5 alin. (1), alin. (2) și alin. (3)  din Legea cadastrului și publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

e) art. 2 lit. d) din Ordonanța Guvernului nr. 63/2002 privind atribuirea sau schimbarea de denumiri, aprobată prin Legea nr. 48/2003, cu modificările și completările ulterioare;

f) art. 1 alin. (2), art. 3 lit. b), art. 4 lit. a)  art. 8 alin. (1) lit. c) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

g) art. 1 alin. (2), art. 3, art. 98, art. 105 alin. (1) art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. c) coroborat cu alin. (6) lit. d), raportate la cele ale art. 155 alin. (5) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

h) art. 3 lit. a), art.  6, art. 7 și art. 8 din Hotărârea de Guvern nr. 777/ 2016 privind  structura, organizarea  și   funcționarea Registrului   electronic național al   nomenclaturii  stradale;

i) Ordinul Directorului general al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate imobiliară nr.448/2017 privind aprobarea normelor tehnice privind procedurile de lucru specific Registrului electronic national al nomenclaturilor stradale, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

a) Hotărârea Consiliului Local al comunei Cornu nr.37 din 12 iunie 2018, privind atribuirea de denumiri străzilor de pe teritoriul administrative al comunei Cornu și aprobarea Nomenlatorului stradal;

b) Hotărârea Consiliului Local al comunei Cornu nr.23 din 20 aprilie 2021, privind aprobarea Regulamentului cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâre cu caracter normativ care se supun adoptării Consiliului local;

c) Hotărârea Consiliului local nr.36 din 23 iunie 2022 privind aprobarea Regulamentului de crganizare şi funcţionare a Consiliului Local al comunei Cornu;

d) adresa nr.21/5.02.2025 prin care Parohia Cornu de Jos solicită aprobarea pentru denumirea de aleea Bisericii pentru imobilul cu nr.cad.28 907, având categoria de folosință drum, aflat în proprietatea Parohiei Cornu de Jos, creat de aceasta pentru a asigura dreptul de trecere către imobilele din vecinătate care nu au alt acces la drumul public,

Luând act de:

a )referatul de aprobare al primarului comunei Cornu în calitate de iniţiator, înregistrat sub nr.                  1575/6.02.2025;

b) raportul compartimentului de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Cornu, înregistrat sub nr. 1576/6.02.2025;

c) avizele Comisiilor de specialitate nr. 1 și 3 ale Consiliului Local al comunei Cornu,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cornu

întrunit în a 7-a ședință ordinară a mandatului 2024 - 2028, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1.- Se aprobă atribuirea denumirii „Aleea Bisericii” drumului de acces identificat prin cartea funciară nr.28907 a Comunei Cornu. 

Art.2.-  (1) Nomenclatorul stradal al comunei Cornu aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al comunei Cornu nr.37 din 12 iunie 2018, privind atribuirea de denumiri străzilor de pe teritoriul administrativ al comunei Cornu și aprobarea Nomenlatorului stradal se completează cu o nouă poziție, cu denumirea Aleea Bisericii în satul Cornu de Jos.

               (2) Alocarea numerelor administrative pentru imobilelele situate pe Aleea Bisericii se efectuează conform procedurilor prevăzute în Ordinul Directorului general al Agenției Naționale  de Cadastru și Publicitate  imobiliară nr.448/2017 privind aprobarea normelor tehnice privind procedurile de lucru specific Registrului electronic national al nomenclaturilor stradale.

(3) Primarul comunei asigură, prin personalul desemnat, alocarea numerelor administrative și actualizarea corespunzătoare a Registrului electronic național al nomenclaturilor stradale RENNS, în condițiile legii.

Art.3. - Prezenta hotărâre se comunică în termenul prevăzut de lege, primarului comunei Cornu, Biroului de Carte Funciară, prefectului județului Prahova și se publică în Monitorul Oficial al comunei Cornu pe pagina de internet  www.primariacornu.ro

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Nicoleta STOIAN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CORNU,

Daniela IANCU

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 14 / 13.02.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 12
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 14 / 13.02.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 13.02.2025
2 Comunicarea către primar 14.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 26.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 19.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 14.02.2025
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu 14.02.2025