Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 5 / 23.01.2025
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei comunei Costuleni , județul Iași

Raportul compartimentelor de resort

Raport Secretarul general

Forma inițiatorului

România

România

Județul Iași

Consiliul Local al comunei Costuleni

Comuna Costuleni

Proiect de hotărâre

Nr. 5 din 23.01.2025

privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei comunei Costuleni , județul Iași

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) art. 5 , lit. g și hh), art. 129,   alin. 3 , lit. c , art. 405  și art. 409 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

b) art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale , precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare ;

c) Legea  nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;

Luând act de:

  1. Dispoziția primarului comunei Costuleni nr 7/23.01.2025 privind promovarea d-nei Arusandei Luminița - consilier juridic în cadrul Aparatului de specialitate al primarului comunei Costuleni la gradul de consilier juridic superior – Compartiment administraţie publică locală, juridic şi administrativ; stare civilă
  2. Dispoziția primarului comunei Costuleni nr 8/23.01.2025 privind promovarea d-nei Mocanu Aneta inspector în cadrul Aparatului de specialitate al primarului comunei Costuleni la gradul de inspector superior Compartiment urbanism şi amenajarea teritoriului; disciplina în construcţii; protecţia mediului
  3. referatul de aprobare întocmit de d-l primar Mirică Dodan, înregistrat sub nr. 9CL din data de 23.01.2025 ;
  4. proiect de hotărâre nr. 5 din 23.01.2025 inițiat de d-l primar Mirică Dodan ;
  5. raport de specialitate al secretarului general la proiectului de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei comunei Costuleni , înregistrat sub nr. 10CL din data de 23.01.2025;
  6. Avizele  comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local al comunei Costuleni;

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei costuleni

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1  Se aprobă  organigrama și statul de funcții ale Primăriei comunei Costuleni conform Anexelor  nr. 1și 2   la prezenta hotărâre;

Art.2 Primarul comunei Costuleni , prin compartimentele de specialitate,  va pune în aplicare prevederile prezentei hotărâri. 

Art. 3 La data intrării în vigoare a prezentei hotărîri, orice prevederi contrare își încetează aplicarea .

Art.4  Secretarul general va comunica prezenta hotarare  :

  •       Primarului comunei Costuleni 
  •      Instituției Prefectului – județul Iași 
  •      Agenției Naționale a Funcționarilor Publici 

INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL COMUNEI COSTULENI

Mirică DODAN

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI COSTULENI

Loredana-Manuela ANCHIDIM

Rezultate voturi