Nr. 20 / 08.02.2024
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea execuției bugetare pe secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare ale bugetului local al Serviciului Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Cuza Vodă în trimestrul IV al anului 2023

Inițiator proiect

Viorel DULGHERU

Primarul comunei

Hotărâre

România

România

Județul Constanța

Consiliul Local al comunei Cuza Vodă

Comuna Cuza Vodă

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 20 din 08.02.2024

privind aprobarea execuției bugetare pe secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare ale bugetului local al Serviciului Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Cuza Vodă în trimestrul IV al anului 2023

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

a) - art. 56, art. 120 alin. (1), art. 121 alin. (1) și (2) și art. 139 alin. (2) din Constituția României, republicată;

b) - art. 4 și art. 9 paragraful 3 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997;

c)  - art. 7 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicată, cu modificările ulterioare,

Ținând cont de:

a) -      prevederile   art. 1 alin. (2), art. 3, art. 88, art. 95 alin.(2), art.96, art. 98, art. 105 alin.(1) art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. b) coroborat cu alin. (4) lit. a), raportate la cele ale art. 155 alin. (1) lit. (c), combinat cu alin. (4) lit. b)  din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

b) - prevederile art. 11 alin. (2), art. 49 alin. (12) și (13), art. 57, art. 60 și art. 73 alin. (3) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,

c) -  art. 2 alin.(3), art. 9 alin.(2), art. 19 alin.(5) și art. 39 alin.(1) lit. c) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) -Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, planul de conturi pentru instituții publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005, cu modificările și completările ulterioare;

e) - Hotărârea Consiliului Local Cuza Vodă nr. 5/31.01.2023 privind aprobarea bugetului local al comunei Cuza Vodă;

f) - art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, a fost îndeplinită obligația autorităților administrației publice de a informa și de a supune dezbaterii publice proiectele de acte normative; 

g) - prevederile art. 2 alin. (2), art. 41 alin. (5), art. 50 alin. (4), art. 58, art. 59, art. 61, art. 62 și art. 70 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru eleborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Luând act de:

a) - proiectul de hotarâre nr.  21/02.02.2024  privind aprobarea execuției bugetare pe secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare ale bugetului local al Serviciului Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Cuza Vodă în trimestrul IV al anului 2023

b) -referatul de aprobare al primarului nr.   958/2024,

c) - raport de specialitate  emis de  compartimentul   contabilitate,  înregistrat sub nr.   973/2024 ;

d) - avizul comisiilor de specialitate, respectiv:                                                                      

 1. Comisia de specialitate pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecția mediului și turism,                                                                                                                  2.Comisia de specialitate pentru administrație publică locală, juridică și de disciplină, apărarea ordinii  și liniștii  publice, a drepturilor cetățenilor;  3.Comisia de specialitate pentru învățământ, sănătate și familie, muncă și protecțire socială, activități social-culturale, culte, protecție copii,

e) - avizul de legalitate al secretarului general al comunei Cuza Vodă,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al comunei cuza vodă

întrunit în a 26-a ședință ordinară a mandatului 2020 - 2024, adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1  – Se aprobă execuția bugetului local al Serviciului   Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Cuza Vodă, pe trimestrul al IV-lea/2023, pe secțiuni, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

Art. 2 -   Seful de serviciu va asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, prin  compartimentul   contabilitate, în condițiile legii.

Art. 3 - Prezentul act administrativ poate fi contestat  de cei interesați pe calea contenciosului administrativ  în condițiile Legii nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare;

Art. 4 -  Prezenta hotărâre  se comunică în mod obligatoriu, prin intermediul  secretarului  general al u.a.t. Cuza Vodă, în termenul prevazut de lege, Primarului comunei Cuza Vodă,  Institutiei Prefectului, judetul Constanța,    se publică în Monitorul Oficial Local al comunei   Cuza Vodă în format electronic  la pagina de internet  www.primariacuzavodact.ro.  

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Mihai VANCEA

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL COMUNEI CUZA VODĂ,

Silvia GHEORGHE

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 08.02.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 7
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 13
2 Numărul consilierilor locali în funcție 13
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 13
4 Numărul voturilor „PENTRU” 12
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 1
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 20 / 08.02.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 08.02.2024
2 Comunicarea către primar
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 21.02.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 14.02.2024
5 Aducerea la cunoștință publică 21.02.2024
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu