Nr. 81 / 15.03.2024
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind dotarea cu absorbante pentru menstruație a cabinetelor medicale școlare din subordinea Direcției de asistență socială Deva

Inițiator proiect

Călin-Constantin MORARU

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 81 din 15.03.2024

privind dotarea cu absorbante pentru menstruație a cabinetelor medicale școlare din subordinea Direcției de asistență socială Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.3 alin.3, art.53 alin.1 și alin.2 lit.”b” și art.65 alin.1 din Legea asistenței sociale nr.292/2011, cu modificările și completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”b” și alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, 

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.82/2024, Referatul de aprobare nr.23743/2024, prezentat de domnul consilier local Călin Constantin Moraru, din care reiese necesitatea adoptării unei hotărâri privind dotarea cu absorbante pentru menstruație a cabinetelor medicale școlare din subordinea Direcției de asistență socială Deva,

Raportul Direcției de asistență socială Deva nr.26134/07.03.2024,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1499/82281/15.03.2024, avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.1146/82285/15.03.2024, precum și de avizul Comisiei pentru sănătate, protecția mediului înconjurător, protecție socială și servicii publice nr.552/82286/15.03.2024,



În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință extraordinară, adoptă prezenta hotărâre.


Art.1. - Aprobă dotarea cu absorbante pentru menstruație a cabinetelor medicale școlare din subordinea Direcției de asistență socială Deva, începând cu Modulul 5 al anului școlar 2023-2024. 

Art.2. - Aprobă desfășurarea de activități de informare a adolescentelor cu privire la importanța igienei intime în perioada menstruației de către personalul medical din cabinetele medicale școlare.

Art.3. - Cheltuielile privind achiziționarea absorbantelor pentru menstruație vor fi cuprinse în bugetul de venituri și cheltuieli al Direcției de asistență socială Deva.

Art.4. Direcţia de asistenţă socială Deva va duce la îndeplinire prezenta hotărâre.          

Art.5. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Direcţiei de asistenţă socială Deva;

- Direcției economice;

- Prin afişare pe site-urile www.primariadeva.ro şi www.dasdeva.ro 


                                                                                  

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Gabriel-Nelu ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 81 / 15.03.2024

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 19
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 81 / 15.03.2024

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 15.03.2024
2 Comunicarea către primar 18.03.2024
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 28.03.2024
4 Comunicarea către prefectul județului 18.03.2024
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu