ANEXĂ la hotărârea nr. 322 din 25.11.2024

CERERE 

DE ANULARE A ACCESORIILOR

 

 

 ■ Subsemnatul (a) …………………………………...1 C.N.P. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

 

domiciliat(ă): în localitatea ……………………………, str. …………………………………, nr. ……, bl. ……, sc……, et. ……, ap. ……, jud./sect. ……………………………,  identificat cu actul de identitate : ………, serie ……, nr. ………………, eliberat de ….………………………………………, telefon ……………………………, e-mail ………………………………………

 

în calitate de proprietar/coproprietar/împuternicit,  

 

■ Subscrisa …………………………………………………………2 C.U.I. ……………………………,

cu sediul: în localitatea ………………………, str. …………………………………, nr. ……, bl. ……, sc……, et. ……, ap. ……, jud./sect. ……………………………,  

telefon/fax ……………………………, e-mail ………………………………………, 

reprezentată prin ……………………………, în calitate de asociat/acționar/administrator/împuternicit C.N.P. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__domiciliat(ă): în localitatea …………………………..., 

 

str. …………………………………………..., nr. ………, bl. ……, sc……, et. ……, ap. ……, jud./sect. …………,  identificat cu actul de identitate : ……………, serie ……, nr. ………………,

 

în conformitate cu prevederile O.U.G. nr.107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, modificată prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 132/2024, pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal și pentru completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative și ale H.C.L. nr.307/2024 privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.08.2024, administrate de Direcția Impozite și Taxe Locale Deva, modificată prin H.C.L. nr. ____/2024, prin prezenta, vă solicit anularea accesoriilor.

 

            Declar că sunt depuse toate declarațiile fiscale corespunzătoare bunurilor imobile și mobile aflate în proprietate sau în folosință (inclusiv cele deținute în coproprietate).

 

 - □ Sunt de acord ca actele administrative fiscale să-mi fie comunicate la adresa de poștă electronică (adresă e-mail); 

 - □ Mă oblig să comunic Direcției Impozite și Taxe Locale Deva orice modificare intervenită în legătură cu această adresă de e-mail;

 - □ Îmi exprim consimțământul ca Direcția Impozite și Taxe Locale Deva să-mi comunice orice informații, date personale, clarificări și completări pe adresa de e-mail indicată mai sus;

 - □ Am luat la cunoștință faptul că în cazul nefuncționării serverului de e-mail comunicat sau în cazul adresei greșite de e-mail, Municipiul Deva prin Direcția Impozite și Taxe Locale nu poate fi tras la răspundere pentru acest lucru.

 

Data,                                                                                                   Semnătura,

 

     ………………,                                                                                 ………………………,

_____________________

[1] Se completează în cazul persoanelor fizice;

2 Se completează în cazul persoanelor juridice.