Nr. 25 / 30.01.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind încetarea Contractelor de concesiune nr.2/2017 și nr.3/2017 încheiate cu domnul Szabo Szilveszter

Inițiator proiect

Lucian Ioan RUS

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 25 din 30.01.2025

privind încetarea Contractelor de concesiune nr.2/2017 și nr.3/2017 încheiate cu domnul Szabo Szilveszter

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Ordinul Ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale nr.407/2013, pentru aprobarea contractelor-cadru de concesiune și închiriere a suprafețelor de pajiști aflate în domeniul public/privat al comunelor, orașelor, respectiv al municipiilor, cu completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”c”, alin.6 lit.”b” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Art.V, pct.3 lit.”a” și de art.IX lit.”a” și lit.”i” din Contractele de concesiune nr.2/2017 și nr.3/2017,

Adresa înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.128424/23.12.2024, prin care domnul Szabo Szilveszter solicită încetarea Contractelor de concesiune nr.2/2017 și nr.3/2017,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.10/2025, Referatul de aprobare nr.10/2025 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind încetarea Contractelor de concesiune nr.2/2017 și nr.3/2017 încheiate cu domnul Szabo Szilveszter,

Raportul Serviciului administrarea domeniului public și privat nr.6039/22.01.2025,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.110/110815/29.01.2025, precum și de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.77/110817/29.01.2025,


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.


Art.1. - Aprobă încetarea Contractelor de concesiune nr.2/2017 și nr.3/2017, încheiate cu domnul Szabo Szilveszter.

Art.2. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul cadastru, fond funciar, Compartimentul registrul agricol.

Art.3. - Începând cu data prezentei hotărâri, se abrogă Hotărârea Consiliului local nr.564/2023 și Hotărârea Consiliului local nr.565/2023.

Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.        

Art.5. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului cadastru, fond funciar;

- Serviciului financiar, contabilitate.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Ion BĂDIN

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Oana-Diana MURA

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 30.01.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 21
4 Numărul voturilor „PENTRU” 21
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 25 / 30.01.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 30.01.2025
2 Comunicarea către primar 04.02.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 12.02.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 04.02.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu