Nr. 112 / 26.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind stabilirea componenței Comisiei locale de ordine publică la nivelul municipiului Deva

Inițiator proiect

Lucian Ioan RUS

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 112 din 26.03.2025

privind stabilirea componenței Comisiei locale de ordine publică la nivelul municipiului Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.28 și art.29 din Legea nr.155/2010 a poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, 

Art.129 alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”g”, alin.14 precum şi ale art.139 alin.6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.49/2025, Referatul de aprobare nr.49/2025 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind stabilirea componenței Comisiei locale de ordine publică la nivelul municipiului Deva,

Raportul Direcției poliției locale nr.10801/04.02.2025,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.193/110815/25.03.2025, de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.133/110817/25.03.2025, precum și de avizul Comisiei pentru sănătate, protecţia mediului înconjurător, protecţie socială şi servicii publice nr.64/110821/25.03.2025,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Se stabilește componența Comisiei locale de ordine publică la nivelul municipiului Deva, după cum urmează:

- Primarul municipiului Deva

- Șeful Poliției municipiului Deva

- Directorul Direcției Poliția locală Deva

- Secretarul general al municipiului Deva

- Domnul Bălan Jean-Florin, consilier local      

- Domnul Faur Irinel-Ioan, consilier local     

- Domnul Ionașcu Gabriel, consilier local.     

Art.2. - Secretariatul comisiei locale de ordine publică este asigurat de doamna Iancu Georgeta – consilier juridic, Compartiment juridic.

Art.3. - Prezenta hotărâre modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului local nr.67/2021, cu modificările ulterioare.

Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Direcția poliția locală.

Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Direcției poliția locală;

- Membrilor Comisiei locale de ordine publică.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 112 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 20
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 19
4 Numărul voturilor „PENTRU” 19
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 112 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar 31.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu