Nr. 116 / 26.03.2025
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva

Inițiator proiect

Lucian Ioan RUS

Primarul municipiului

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 116 din 26.03.2025

privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Hotărârea  Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,

Legea nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,

Art.129 alin.2 lit.“a”, alin.14, art.155 alin.8 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,


Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.147/2025, Referatul de aprobare nr.147/2025 prezentat de Primarul Municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva,

Raportul Serviciului resurse umane, control nr.29875/20.03.2025,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.197/110815/25.03.2025, precum și de avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.101/110818/25.03.2025,



În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

întrunit în ședință ordinară, adoptă prezenta hotărâre.


Art.1. - Se aprobă condiţiile de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva, conform Anexei nr.1 la prezenta hotărâre.

Art.2. - Se aprobă procedura de organizare a concursului de ocupare a postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva, conform Anexei nr.2 la prezenta hotărâre.

Art.3. - Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva va duce la îndeplinire prezenta hotărâre.      

Art.4. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului resurse umane, control.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 116 / 26.03.2025

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 20
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 20
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 116 / 26.03.2025

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 26.03.2025
2 Comunicarea către primar 31.03.2025
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 08.04.2025
4 Comunicarea către prefectul județului 31.03.2025
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu