Nr. 30 / 28.01.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizare acestei activități

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

4 Februarie 2022

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 30 din 28.01.2022

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizare acestei activități

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.6 alin.2 lit.”e” și art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024

Art.129 alin.14 şi art.139 alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Adresa nr.35066/2020, prin care Instituția Prefectului județului Hunedoara, solicită analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea de măsuri pentru eficientizarea acestei activități,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.38/2022, Referatul de aprobare nr.38/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități,

Raportul Serviciului cadastru, fond funciar nr.7095/21.01.2022,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.447/82281/26.01.2022, precum şi de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.398/82282/26.01.2022,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. - Aprobă analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Aprobă formularul tipizat al invitației pentru persoanele fizice/juridice care au obligația să efectueze declarații pentru înscrierea în registrul agricol, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. – Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.4. – Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Serviciul cadastru, fond funciar - Compartimentul registrul agricol din cadrul Direcției Deva 2020.

Art.5. – Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului financiar contabilitate;

- Compartimentului registrul agricol.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 30 / 28.01.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 21
4 Numărul voturilor „PENTRU” 21
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 30 / 28.01.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 28.01.2022
2 Comunicarea către primar 02.02.2022
3 Comunicarea către prefectul județului 02.02.2022
4 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 04.02.2022
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 04.02.2022