Nr. 40 / 10.02.2022
Caracter normativ

HOTĂRÂRE

privind aprobarea documentatiei pentru delegarea gestiunii Serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție şi dezinfecție în municipiul Deva

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

14 Februarie 2022

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 40 din 10.02.2022

privind aprobarea documentatiei pentru delegarea gestiunii Serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție şi dezinfecție în municipiul Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:


Prevederile art.1 alin.2 lit.”e”, art.8 alin.1, alin.3 lit.”d” și ”i”, art.22, art.29, art.30 din Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art.2 alin.1, alin.3 lit.”k”, art.6 alin.1 lit.”e”, ”h și ”i”, art.12, art.14 din Legea nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordinului A.N.R.S.C. nr.82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităţilor, ale Ordinului A.N.R.S.C. nr.111/2007 privind aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de salubrizare a localităţilor,ale Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice, ale Legii nr.52/2003 privind transparența în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”n”, alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Hotărârea Consiliului local nr.23/2018 prin care a fost aprobat Contractul de delegare a gestiunii prin concesiune a activităților de dezinsecție, dezinfecție și deratizare din cadrul seviciului public de salubrizare al municipiul Deva pentru o perioada de 4 ani,

Faptul că în data de 07.03.2022 expiră Contractul de delegare a gestiunii prin concesiune a activităților de dezinsecție, dezinfecție și deratizare,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.14/2022, Referatul de aprobare nr.14/2022 al Primarului municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea din care reiese necesitatea şi oportunitatea unei hotarâri privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție în municipiul Deva,

Raportul Biroului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr.4400/13.01.2022,

Avizului Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.458/82281/09.02.2022, avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.402/82282/09.02.2022, avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.312/82285/09.02.2022, precum şi de avizul Comisiei pentru sănătate, protecţia mediului înconjurător, protecţie socială şi servicii publice nr.162/82286/09.02.2022,

 

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. g) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare al Serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție în municipiul Deva, prezentate în Anexa nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. -Se aprobă Studiul de oportunitate pentru delegarea gestiunii Serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție în municipiul Deva, prezentat în Anexa nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3. - Se aprobă modalitatea de gestiune aServiciului de salubrizare pentru activităţile de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Deva ca fiind gestiunea delegată prin contract de achiziție publică de servicii.

Art.4. - Se aprobă Caietul de sarcini privind delegarea Serviciului de salubrizare pentru activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție, prezentat în Anexa nr.3 care face parte integrantă din prezenta hotarare.

Art.5. - Se aprobă Contractul cadru de delegare a gestiunii Serviciului de salubrizare pentru activităţile de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Deva, prezentat în Anexa nr.4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Durata contractului este de 4 ani cu posibilitate de prelungire conform legii.

Art.6. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.7. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Biroul unitatea municipală de monitorizare servicii comunitare de utilități publice. 

Art.8. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Direcției Deva 2020;

- Serviciului financiar, contabilitate;

- Serviciului achiziții;

- Biroului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilităţi publice.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 40 / 10.02.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER NORMATIV
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 21
4 Numărul voturilor „PENTRU” 21
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 0
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 40 / 10.02.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 10.02.2022
2 Comunicarea către primar 11.02.2022
3 Comunicarea către prefectul județului 11.02.2022
4 Aducerea la cunoștință publică 14.02.2022
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 14.02.2022