Nr. 75 / 25.02.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind desemnarea reprezentanților Consiliului local al municipiului Deva și membrilor supleanți în cadrul comisiilor de interviu la concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitare de stat din municipiul Deva – sesiunea 2022

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 75 din 25.02.2022

privind desemnarea reprezentanților Consiliului local al municipiului Deva și membrilor supleanți în cadrul comisiilor de interviu la concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitare de stat din municipiul Deva – sesiunea 2022

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.5 alin.4 lit.”c”, pct.2 ”ii” din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul Ministrului Educaţiei nr.4597 din 6 august 2021, cu modificările şi completările ulterioare,

Art.129 alin.1 și alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Ținând cont de:

Adresa Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara nr.392/3/10.02.2022, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.14379/10.02.2022, prin care se solicită desemnarea reprezentanţilor Consiliului local al municipiului Deva și membrilor supleanți care să facă parte din comisiile de interviu la concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitare de stat – sesiunea 2022, rămase vacante după concursul din sesiunea 2021,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.57/2022, Referatul de aprobare nr.57/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, din care reiese necesitatea și oportunitatea aprobării unei hotărâri privind desemnarea reprezentanților Consiliului local al municipiului Deva și membrilor supleanți în cadrul comisiilor de interviu la concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitare de stat din municipiul Deva - sesiunea 2022,

Raportul Biroului administrare unități învățământ nr.16307/15.02.2022,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.487/82281/24.02.2022, precum și de avizul Comisiei pentru activități științifice, învățământ, cultură, activități sportive și de agrement nr.102/82280/22.02.2022,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. - Se desemnează reprezentanții Consiliului local al municipiului Deva și membrii supleanți în cadrul comisiilor de interviu la concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitare de stat din municipiul Deva - sesiunea 2022, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3.Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Biroul administrare unități învățământ.

Art.4.Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Biroului administrare unități învățământ;

- Consilierilor locali nominalizați în anexă;

- Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 



PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 75 / 25.02.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 20
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 75 / 25.02.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.02.2022
2 Comunicarea către primar 02.03.2022
3 Comunicarea către prefectul județului 02.03.2022
4 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 03.03.2022
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu