Nr. 77 / 25.02.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Regulamentului privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute în România

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

3 Martie 2022

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 77 din 25.02.2022

privind aprobarea Regulamentului privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute în România

Analizând temeiurile juridice, respectiv:



Prevederile Ordonanței Guvernului nr.82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute în România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr.1470/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr.82/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”d”, alin.8 lit.”a”, alin.14 din Ordonanţa  de urgenţă a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,


Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.56/2022, Referatul de aprobare nr.56/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, din care reiese necesitatea şi oportunitatea aprobării Regulamentului privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute în România,

Raportul Biroului administrare unități învățământ nr.15656/14.02.2022,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.489/82281/24.02.2022, avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.328/82285/24.02.2022, avizul Comisiei de organizare și dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public și privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice și de arhitectură nr.433/82282/24.02.2022, avizul Comisiei pentru sănătate, protecția mediului înconjurător, protecție socială și servicii publice nr.172/82286/24.02.2022, precum și de avizul pentru activități științifice, învățământ, cultură, activități sportive și de agrement nr.104/82280/22.02.2022,



În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. - Aprobă Regulamentul privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute în România, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Numeşte comisia de evaluare şi selecţionare a proiectelor în vederea atribuirii sprijinului financiar, conform Regulamentului de finanțare a unităților de cult aparținând cultelor religioase recunoscute în România, aprobat la art.1, în următoarea componenţă:

1. D-nul Nicolae-Florin Oancea - Primarul municipiului Deva - Preşedinte;

2. D-nul Pogocsan Ferdinand Zoltan - Viceprimarul municipiului Deva - membru;

3. D-nul Moș Ovidiu - Viceprimarul municipiului Deva - membru;

4. D-nul Morar Marcel - Șef Birou administrare unități învățământ - membru; 

5. D-nul Constantin Gabriel - consilier, Serviciul investiții și reparații publice - membru;

6. D-na Herban Cristina – consilier, Serviciul financiar, contabilitate - membru;

7. D-nul Iorga Ovidiu Gabriel - consilier local - membru;

8. D-nul Moraru Călin Constantin - consilier local – membru;

9. D-na Oșan Șendroiu Claudia Paula, consilier local – membru.

Art.3. - Numeşte comisia de soluţionare a contestaţiilor în următoarea componenţă:

1. D-nul Igreţi Alexandru - consilier juridic - membru;

2. D-na Stelli Renata –consilier - Birou administrare unităţi învăţământ -   membru;

3. D-na Resiga Aida – consilier – Serviciul financiar, contabilitate – membru;

4. D-nul Stan Gabriel – consilier - Serviciul investiții și reparații publice- membru;

5. D-nul Sav Nicu - consilier local - membru;

6. D-nul Bălan Jean Florin - consilier local - membru;

7. D-na Sălcuceanu Roxana Ioana - consilier local - membru.

Art.4. - Lucrările de secretariat ale comisiei de evaluare şi selecţionare a proiectelor în vederea acordării sprijinului financiar și ale comisiei de soluționare a contestațiilor vor fi asigurate de către funcţionari publici din cadrul Biroului administrare unităţi învăţământ al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva.

Art.5. - Aprobă alocarea sumei de 7.000.000,00 lei de la bugetul local al municipiului Deva în vederea acordării sprijinului financiar unităților de cult aparținând cultelor religioase recunoscute în România, care își desfășoară activitatea pe raza municipiului Deva, pentru anul 2022.

Art.6. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Direcţia economică, prin Serviciul financiar, contabilitate şi Serviciul administrare unităţi de învăţământ, comunicare, promovare imagine prin Biroul administrare unităţi învăţământ.

Art.7. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. 

Art.8.  -  Prezenta hotărâre se comunică: 

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara; 

- Primarului  municipiului Deva;

- Direcţiei  economice; 

- Serviciului financiar, contabilitate;

- Direcției Deva 2020; 

- Serviciului investiții și reparații publice;

- Serviciului administrare unităţi de învăţământ, comunicare, promovare imagine;

- Biroului administrare unităţi învăţământ.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 77 / 25.02.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 18
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 2
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 77 / 25.02.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.02.2022
2 Comunicarea către primar 02.03.2022
3 Comunicarea către prefectul județului 02.03.2022
4 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 03.03.2022
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 03.03.2022