Nr. 80 / 25.02.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

pentru modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului local nr.301/2020 privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.03.2020, administrate de Direcția impozite și taxe locale Deva, cu modificările și completările ulterioare

Stare

Hotărâre

adoptată

devine obligatorie și produce efecte juridice din:

3 Martie 2022

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 80 din 25.02.2022

pentru modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului local nr.301/2020 privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.03.2020, administrate de Direcția impozite și taxe locale Deva, cu modificările și completările ulterioare

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

 

Dispozițiile art.LII alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru modificarea art.VIII alin.4, art.IX lit.”d”, art.XIII alin.5 lit.”c”, art.XIII alin.7 lit.”b”, art.XIV, art.XVI și art.XIX din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.69/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru instituirea unor măsuri fiscale, cu modificările și completările ulterioare,


 Prevederile Titlului IX cu privire la Impozitele și taxele locale din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal precum și prevederile Legii nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală,


Art.129 alin.14, art.139 alin.3 lit.“c” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,


Luând act de:


Proiectul de hotărâre nr.53/2022, Referatul de aprobare nr.53/2022 al Primarului municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, din care reiese necesitatea şi oportunitatea adoptării unei hotărâri pentru modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului local nr.301/2020 privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.03.2020, administrate de Direcția impozite și taxe locale Deva, cu modificările și completările ulterioare,

Raportul Direcției de impozite și taxe locale nr.15372/14.02.2022,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.492/82281/24.02.2022, de avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.331/82285/24.02.2022, precum și de avizul Comisiei pentru sănătate, protecţia mediului înconjurător, protecţie socială şi servicii publice nr.173/82286/24.02.2022.

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. c) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.I. - Modifică Anexa “Procedurii de acordare a facilităților fiscale sub forma anulării accesoriilor, în cazul obligațiilor bugetare principale restante la 31.03.2020, administrate de Direcția impozite și taxe locale Deva și datorate bugetului local al municipiului Deva”,  la Hotărârea Consiliului local nr.301/2020 privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.03.2020, administrate de Direcția impozite și taxe locale Deva, cu modificările și completările ulterioare, în sensul înlocuirii termenului „31.01.2022” cu termenul „30.06.2022”.

Art.II. - Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului local nr.301/2020 privind anularea accesoriilor în cazul obligațiilor bugetare restante la 31.03.2020, administrate de Direcția impozite și taxe locale Deva, cu modificările și completările ulterioare, rămân neschimbate.

Art.III. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Direcţia impozite și taxe locale.

Art.IV. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004 cu modificările și completările ulterioare.

Art.V. - Prezenta hotărâre se comunică:

 - Instituţiei Prefectului  judeţului Hunedoara;

 - Primarului municipiului Deva;

 - Direcției economice;

 - Direcției impozite și taxe locale;

Art.VI. – Hotărârea se aduce la cunoştinţă publică prin afişare pe panourile de afişaj, special amenajate ale Primăriei Deva şi pe pagina de internet www.primariadeva.ro.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Florin-Marin ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 80 / 25.02.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității absolute a consilierilor locali în funcție
Voturi necesare 11
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 20
4 Numărul voturilor „PENTRU” 20
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 1
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 80 / 25.02.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 25.02.2022
2 Comunicarea către primar 02.03.2022
3 Comunicarea către prefectul județului 02.03.2022
4 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 03.03.2022
5 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu 03.03.2022