Nr. 156 / 28.04.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice în faza D.A.L.I. pentru obiectivul de investiţii „Reamenajare Parc – Piața I. C. Brătianu - Municipiul Deva”

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 156 din 28.04.2022

privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice în faza D.A.L.I. pentru obiectivul de investiţii „Reamenajare Parc – Piața I. C. Brătianu - Municipiul Deva”

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.44 alin.1, art.45 alin.1 din Legea nr.273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”b”, alin.4 lit.”d” din Ordonanţa de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.154/2022, Referatul de aprobare nr.154/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae - Florin Oancea, din care reiese necesitatea şi oportunitatea aprobării documentaţiei tehnico - economice în faza D.A.L.I. pentru obiectivul de investiții „Reamenajare Parc - Piața I. C. Brătianu - Municipiul Deva”,


Raportul Serviciului investiții și reparații publice nr.42023/19.04.2022,


Avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.377/82285/27.04.2022 și de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.474/82282/27.04.2022,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Se aprobă documentaţia tehnico-economică în faza D.A.L.I. pentru obiectivul de investiţii „Reamenajare Parc – Piața I. C. Brătianu - Municipiul Deva”, cu caracteristicile principale și indicatorii tehnico - economici din Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Valoarea estimată a lucrărilor conform Devizului general este de 34.844.630,56 lei cu TVA, din care C+M = 28.976.561,62 lei cu TVA.

Art.3. - Finanţarea acestor lucrări se va face din bugetul general al municipiului Deva, Cap.70.02  - „Locuințe, servicii și dezvoltare publică”, Titlul 71.

Art.4. - Prezenta hotărâre se poate ataca potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Art.5. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Direcţia Deva 2020 prin Serviciul investiţii şi reparaţii publice.


Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:

-  Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

-  Primarului municipiului Deva;

-  Direcţiei Deva 2020;

-  Serviciului investiţii şi reparaţii publice.



















PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Aurica LĂSCONI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 156 / 28.04.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 9
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 17
4 Numărul voturilor „PENTRU” 17
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 4
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 156 / 28.04.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 28.04.2022
2 Comunicarea către primar 04.05.2022
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 11.05.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 04.05.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează 05.05.2022
6 Devine obligatorie sau produce efecte juridice începând cu