Nr. 234 / 24.06.2022
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind înființarea Serviciului Public Agrement Deva

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 234 din 24.06.2022

privind înființarea Serviciului Public Agrement Deva

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Art.129 alin.2 lit.“a”, alin.3 lit.“c” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.237/2022, Referatul de aprobare nr.237/2022 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae- Florin Oancea, din care reiese necesitatea şi oportunitatea adoptării unei hotărâri privind înființarea Serviciului Public Agrement Deva,

Raportul Serviciului resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.615/82281/23.06.2022, avizul Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget-finanțe nr.429/82285/23.06.2022, precum şi de avizul Comisiei pentru sănătate, protecţia mediului înconjurător, protecţie socială şi servicii publice nr.213/82286/23.06.2022,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:

Art.1. – (1) Aprobă înființarea ”Serviciului Public Agrement Deva”, instituție publică cu personalitate juridică aflată în subordinea Consiliului local Deva, cu sediul în Deva, str.Axente Sever, nr.34, cu cod fiscal propriu și ștampilă proprie.

(2) Serviciul se înființează prin reorganizarea activităților specifice desfășurate în cadrul ”Compartimentului administrare Aqualand”, ”Biroului baze sportive şi de agrement” din “Serviciul baze sportive și de agrement”, precum și în cadrul ”Centrului național de informare și promovare turistică”, ale ”Serviciului public de întreținere și gospodărire municipală ” și prin preluarea posturilor și personalului aferent.

Art.2. – (1) Aprobă preluarea de către noul serviciu a activelor și pasivelor care fac obiectul administrării Compartimentului Aqualand Deva existente în sold la data predării/primirii de la “Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală Deva”. 

(2) Aprobă preluarea de către noul serviciu a activelor și pasivelor care fac obiectul administrării Biroului baze sportive și de agrement Deva existente în sold la data predării/primirii de la “Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală Deva”.

(3) Aprobă preluarea de către noul serviciu a activelor şi pasivelor care fac obiectul administrării Centrului național de informare și promovare turistică Deva existente în sold la data predării/primirii de la “Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală  Deva”.


Art.3. – (1) Aprobă preluare bugetului aferent activităților specifice care se preiau de la “Serviciul public de întreținere și gospodărire municipală  Deva” în cadrul ”Serviciului Public Agrement Deva”.

(2) Finanțarea cheltuielilor se va face din alocații bugetare, prin deschideri de credite din bugetul general al municipiului Deva.

Art.4. – (1) Aprobă organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare pentru Serviciul Public Agrement Deva conform Anexelor nr.1, 2 și 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Aprobă preluarea personalului din cadrul Serviciului public de întreținere și gospodărire municipală Deva, care desfășoară activitățile specifice menționate la art.1 alin.2, pe posturile înființate în ”Serviciul Public Agrement Deva”.

(3) Personalul ”Serviciului Public Agrement Deva” va beneficia de salariile de bază stabilite prin Hotărâre a Consiliului local Deva pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva și instituțiile publice din subordinea Consiliului local Deva.

Art.5. - Prezenta hotărâre se va pune în aplicare începând cu data 01.10.2022, perioadă necesară pentru îndeplinirea formalităților de înființare.

Art.6. - Primarul municipiului Deva va împuternici prin Dispoziție o persoană care să îndeplinească formalitățile de înfiinţare a noului serviciu.

Art.7. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Art.8. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului resurse umane din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva;

- Serviciului public de întreținere și gospodărire municipală Deva; 

- Direcției economice din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.

 

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Aurica LĂSCONI

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 234 / 24.06.2022

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 18
4 Numărul voturilor „PENTRU” 18
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 2
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 234 / 24.06.2022

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 24.06.2022
2 Comunicarea către primar 30.06.2022
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 07.07.2022
4 Comunicarea către prefectul județului 30.06.2022
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu