ANEXA NR. 1 la hotărârea nr. 567 din 22.12.2022

                                                                                                                  Anexa nr.1 la

                                                                                                           Proiectul de Hotărâre

                                                                                                     Nr._____/_____________

 

 

  

REGULAMENTUL

privind utilizarea temporară a imobilului - Sala Sporturilor Corp A - aflat în domeniul public al Municipiului Deva, de către persoane fizice și juridice, pentru desfășurarea unor activități/evenimente

 

 

 

            1. Prezentul Regulament stabileşte modul de utilizare temporară a  imobilului - Sala Sporturilor Corp A -  aflat în domeniul public al Municipiului Deva, de către persoane fizice sau juridice, denumiți utilizatori, care desfasoară activități/evenimente cu caracter sportiv și cultural, în condiţii de legalitate, eficienţă şi transparenţă.                                    

            2. Sala Sporturilor Corp A cu o suprafață construită desfășurată de 2194 mp (sală jocuri sportive, tribună, wc-uri, vestiare,etc) se pune la dispoziția, persoanelor fizice sau juridice, numiți utilizatori, la cerere, în schimbul unei taxe de utilizare.          

            3. Taxa de utilizare temporară va fi stabilită anual de către Consiliul local al municipiului Deva prin hotărârea privind impozitele și taxele locale.

            4. În cazul contractelor cu o durată peste 30 de zile, taxa de utilizare temporară  se achită lunar de utilizatori. Pentru luna curentă, taxa de utilizare temporară se achită în  30 de zile începând cu data de întâi a lunii următoare, pe baza unui tabel depus de către Biroul Baze Agrement, în urma unei comenzi depusă de utilizatori, care să conțină numărul de ore efecutate de fiecare utilizator în parte.  În cazul încheierii Acordului de ocupare, taxa se achită anticipat, integral. În acest caz, accesul în spațiu se face cu dovada achitării taxei.

            5. Plata se va face în numerar sau POS la casieria Direcției de Impozite și Taxe, situată în Deva, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr.16A, cu ordin de plată - beneficiar Municipiul Deva - CUI 4374393, CONT RO 24TREZ36621A300530XXXX sau prin oricare din modalitățile electronice de plată puse la dispoziție de Municipiul Deva.

            6. Taxa se datorează după aprobarea cererii. 

            7. Înainte cu cel puțin 60 de zile de la data desfășurării activității/evenimentului se depune de către solicitanți o cerere prin care se specifică identitatea persoanei fizice/juridice, durata pentru care se solicită utilizarea temporară a bunurilor, felul activității, precum și obiectele de inventar care ar putea fi puse la dispoziție pentru utilizare. Pentru activitățile/evenimentele cu caracter ocazional, cererile se depun înainte cu 48 de ore de data desfășurării activității/evenimentelor; în acest caz cererea va putea fi aprobată/respinsă în termen de 24 de ore de la data înregistrării acesteia.

            8. Cererile se înregistrează la sediul Sălii Sporturilor, situată în Deva, str. Mărăști, nr.30 și se aprobă/resping de către șeful Biroului Baze Agrement.

            9. Între Municipiul Deva - Activitate Economică și utilizatori se va încheia un contract de utilizare temporară, obiectul contractului fiind utilizarea spațiului situat în municipiul Deva, str. Mărăști, nr.30, județul Hunedoara, cu o suprafață construită desfășurată de 2194 mp(sală jocuri sportive,tribună, wc-uri, vestiare) pentru desfășurarea unor activități/evenimente, în cazul în care durata solicitată este mai mare de 30 de zile.  

În cazul în care durata este mai mică de 30 de zile se va încheia un acord de ocupare.    

            10. Durata contractului de utilizare temporară nu va putea depăși un an.

            11. Documentația necesară în vederea întocmirii contractului de utilizare temporară va conține următoarele:

a)pentru persoane fizice:

-cererea solicitantului;

-fotocopie act de identitate;

-în cazul persoanelor fizice-PFA, II si AF-fotocopie documente înregistrare firmă.

b)pentru persoane juridice:

-cererea solicitantului;

-fotocopie act de identitate;

-fotocopie documente înregistrare firmă;

-dovada certificatului de identitate sportivă.

            12. Beneficiarii activităților organizate vor utiliza spațiul conform programărilor stabilite și aprobate de către șeful Biroului Baze Agrement. Proprietarul prin Șeful Serviciului Baze Agrement își rezervă dreptul modificării programelor cu informarea prealabilă a utilizatorului înainte cu trei zile.

            13. Utilizatorii vor răspunde pentru beneficiarii care utilizează spațiul - Sala Sporturilor Corp A, de la intrarea acestora în incintă și până la ieșirea acestora și pentru eventualele daune produse de către aceștia. Utilizatorii exercită dreptul de supraveghere și răspund de toate activitățile desfășurate în incinta Sălii Sporturilor de către beneficiari.

            14. Serviciul Baze Agrement va elabora și afișa Regulamentul de Ordine Interioară, obligatoriu pentru toți utilizatorii și beneficiarii spațiului - Sala Sporturilor Corp A, situat în municipiul Deva, str. Mărăști, nr.30, județul Hunedoara.  

            15. Se interzice beneficiarilor:

- consumul de alcool și substanțe interzise;

- fumatul și intrarea cu animale în incintă;

- comportamentul agresiv verbal și fizic;

- consumul sau aruncarea produselor de orice fel, în alte locuri decât cele special amenajate.

 

 

                                                                Deva,________2022

 

 

                             INIȚIATOR,                                                                 AVIZEAZĂ,

                                  Primar,                                                                   Secretar general,

                      Nicolae-Florin Oancea                                                 Florina - Doris Visirin