Nr. 102 / 03.03.2023
Caracter individual

HOTĂRÂRE

privind avizarea schimbării denumirii Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Hunedoara în Direcția Județeană pentru Evidența Persoanelor Hunedoara

Hotărâre

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Nr. 102 din 03.03.2023

privind avizarea schimbării denumirii Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Hunedoara în Direcția Județeană pentru Evidența Persoanelor Hunedoara

Analizând temeiurile juridice, respectiv:


Art.2 lit.”c” din Ordonanța Guvernului nr.63/2002 privind atribuirea sau schimbarea de denumiri, cu modificările și completările ulterioare,

Art.129 alin.2 lit.”c”, alin.6 lit.”d” și alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,


Ținând cont de:


Faptul că Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor, prin adresa nr.1139/28.02.2023, înregistrată la sediul Primăriei municipiului Deva sub nr.23766/02.03.2023, solicită avizarea schimbării denumirii în ”Direcția Județeană pentru Evidența Persoanelor Hunedoara”,


Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.103/2023, Referatul de aprobare nr.103/2023 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae Florin Oancea, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind avizarea schimbării denumirii Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Hunedoara în Direcția Județeană pentru Evidența Persoanelor Hunedoara,

Raportul Compartimentului administrație publică locală nr.23840/02.03.2023,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1036/82281/03.03.2023, precum și de avizul Comisiei de organizare și dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public și privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice și de arhitectură nr.888/82282/03.03.2023,

În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre:


Art.1. - Se avizează schimbarea denumirii Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Hunedoara în Direcția Județeană pentru Evidența Persoanelor Hunedoara.

Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituției Prefectului județului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Consiliului Județean Hunedoara;

- Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Hunedoara.


PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

Gabriel-Nelu ILIEȘ

CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA,

Florina-Doris VISIRIN

PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

anterioare atestării autenticității Hotărârii Consiliului Local nr. 102 / 03.03.2023

PROCEDURA DE VOT UTILIZATĂ Vot prin ridicarea mâinii individual
HOTĂRÂRE CU CARACTER INDIVIDUAL
0Hotărâre care se adoptă cu votul:
majorității simple a consilierilor locali prezenți
Voturi necesare 10
1 Numărul consilierilor locali, potrivit legii 21
2 Numărul consilierilor locali în funcție 21
3 Numărul consilierilor locali prezenți la adoptarea hotărârii 18
4 Numărul voturilor „PENTRU” 18
5 Numărul voturilor „ÎMPOTRIVĂ” Voturile „ABȚINERE” se numără la voturile „ÎMPOTRIVĂ”. 0
6 Numărul voturilor „ABȚINERE” 0
7 Numărul consilierilor locali care absentează motivat 3
8 Numărul consilierilor locali care absentează nemotivat 0
9 Numărul consilierilor locali care nu iau parte la deliberare și la adoptarea hotărârii, neavând drept de vot 0
PROCEDURI ADMINISTRATIVE OBLIGATORII,

ulterioare adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 102 / 03.03.2023

Nr.
crt.
OPERAȚIUNI EFECTUATE Data
0 1 2
1 Adoptarea hotărârii 03.03.2023
2 Comunicarea către primar 06.03.2023
3 Data până la care hotărârea trebuie comunicată prefectului, potrivit legii 16.03.2023
4 Comunicarea către prefectul județului 06.03.2023
5 Comunicarea către persoanele cărora li se adresează
6 Devine obligatorie și produce efecte juridice începând cu