România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Direcţia poliţia locală

JUDEŢUL   HUNEDOARA

MUNICIPIUL   DEVA


DIRECȚIA POLIȚIA LOCALĂ

DIRECTOR EXECUTIV

Număr operator de date cu caracter personal: 3434

Deva, Str. I.L.Caragiale, nr. 6, RO – 330152

tel: +40 254 232777 sau +40 254 262260,  fax: +40 254 232778

e-mail: politia.locala@primariadeva.ro ; web site: www.primariadeva.ro                                           

 

RAPORT

la proiectul de hotărâre privind aprobarea actualizării Planului de Ordine și siguranță Publică a Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul   Deva, pentru anul 2023

 

                Direcția Poliția Locală Deva din cadrul aparatului de specialitate a Primarului Municipiului Deva  își desfășoară activitatea conform Legii nr. 155/2010 a polițiie locale, cu modificările și completările ulterioare și a Hotărârii Guvernului nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale, cu modificările și completările ulterioare;

                Având în vedere prevederile art. 29 alin. 1 lit. b din Legea nr. 155/2010 a poliției locale, cu modificările și completările ulterioare și a H.C.L. a Municipiului Deva nr. 67/2021 privind stabilirea componenței Comisiei Locale de ordine publică la nivelul municipiului Deva și adoptarea regulamentului de organizare și funcționare a  Comisiei de ordine publică la nivelul municipiului Deva modificată prin HC.L. nr. 176/2021, Comisia Locală de ordine publică actualizează anual Planul de Ordine și siguranță Publică a Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul   Deva;

                Potrivit dispozițiilor art. 6 lit. ,,a'', art. 29 alin. 1 lit. ,,c’’ și art. 30 lit. ,,g’’ din  Legea nr. 155/2010 a poliției locale și a Procesului-verbal nr. 25630/07.03.2023 emis de Comisia Locală de ordine publică și Planul de Ordine și siguranță Publică nr. 25635/07.03.2023;

                Luând în considerare art. 2, art. 3 și art. 5 Ordinul nr. 92/2011 pentru aprobarea Metodologiei de elaborare a planului de ordine şi siguranţă publică al poliţiei locale; Elaborarea planurilor de ordine şi siguranţă publică pentru unităţile administrativ-teritoriale în care sunt înfiinţate structuri de poliţie locală se realizează în cadrul comisiei locale de ordine publică şi se aprobă de către autoritatea deliberativă a administraţiei publice locale respective. 

                Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice. 

            În temeiul prevederile art. 129 alin. 2 lit.  ,,d” , alin. 7 lit.  ,,g” precum şi a art. 139 alin.1 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, propunem spre aprobare în plenul ședinței Consiliului local, proiectul de hotărâre privind aprobarea actualizării Planului de Ordine și siguranță Publică a Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul   Deva, pentru anul 2023.

 

Director Executiv

Lazăr Gheorghe

 

                                                                                                                                                            Consilier Juridic,

                                                                                                                                                            Iancu Georgeta