România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Compartimentul Resurse Umane al Serviciului Resurse Umane DAS

ROMÂNIA

JUDEȚUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL DEVA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ DEVA

SERVICIUL RESURSE UMANE

COMPARTIMENT RESURSE UMANE

 

 

                                                                           RAPORT DE SPECIALITATE

la proiectul de hotărâre privind reorganizarea Direcției de Asistență Socială Deva, cu modificarea organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare

 

                Compartimentul resurse umane al Serviciului resurse umane din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, analizând referatul de aprobare întocmit de inițiatorul proiectului, Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, supunem atenției Consiliului Local Deva următoarele:

 

În conformitate cu art.1 din Anexa nr.2 din Hotărârea Guvernului nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentului – cadru de organizare și funcționare al serviciilor publice de asistență socială și a structurii orientative de personal, cu modificările și completările ulterioare: ”Direcţia de asistenţă socială este instituţia publică specializată în administrarea şi acordarea beneficiilor de asistenţă socială şi a serviciilor sociale, înfiinţată în subordinea consiliilor locale ale municipiilor şi oraşelor, ca direcţie de asistenţă socială, denumită în continuare Direcţia, cu scopul de a asigura aplicarea politicilor sociale în domeniul protecţiei copilului, familiei, persoanelor vârstnice, persoanelor cu dizabilităţi, precum şi altor persoane, grupuri sau comunităţi aflate în nevoie socială.”;

Luând în considerare faptul că, organigrama Direcției de Asistență Socială Deva, instituție publică cu personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al municipiului Deva este exceptată de la art.III alin.(1) în baza alin.(2) din O.U.G. nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare, în care se prevede că:

“(1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege, la stabilirea numărului de posturi din aparatul de specialitate al primarului, aparatul de specialitate al consiliului judeţean, precum şi din instituţiile publice locale înfiinţate prin hotărâri ale autorităţilor deliberative, autorităţile administraţiei publice locale se încadrează în numărul maxim de posturi determinat potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.

(2) Numărul maxim de posturi prevăzut la alin. (1) nu se aplică şi capitolului bugetar «Învăţământ» finanţat din bugetele locale, precum și capitolelor bugetare «Sănătate», «Asigurări şi asistenţă socială» şi «Servicii publice de interes local sau judeţean, specializate, cu personalitate juridică, înfiinţate şi organizate în subordinea consiliilor locale sau consiliilor judeţene, după caz, prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale respective», aşa cum sunt definite la art. 28 alin. (2) lit. a) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de sursa de finanţare.”

Luând în considerare faptul că, activitatea Direcției de Asistență Socială Deva nu a fost reorganizată în ultimele 6 luni, astfel fiind îndeplinită condiția prevăzută la art.518 alin.(6) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, care prevede că: „Reorganizarea activităţii autorităţii sau instituţiei publice are loc în situaţii temeinic justificate cel mult o dată într-un interval de 6 luni consecutive, cu excepţia situaţiei în care intervin modificări legislative care determină necesitatea reorganizării acestora.”

În prezent, pentru Direcția de Asistență Socială Deva, forma în vigoare a organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare au fost aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr.376/2021, cu modificările și completările ulterioare;

            În scopul eficientizării activității, s-a propus reorganizarea Direcției de asistență socială Deva, după cum urmează:

 

  1. Luând în considerare volumul, diversitatea și complexitatea activităților desfășurate în cadrul Direcției, s-a propus înființarea 1 post funcție publică de conducere de Director Executiv Adjunct, clasa I, gradul II, vacant. 

Atribuțiile și structurile subordonate Directorului executiv și Directorului Executiv Adjunct sunt prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare al Direcției de Asistență Socială Deva.

  1. Reorganizarea Biroului economico-financiar 

Activitatea economică și financiar contabilă se desfășoară în cadrul Biroul economico-financiar condus de un Șef Birou, funcție publică de conducere care va fi menținută și care cuprinde în prezent ”Compartimentul contabilitate” și ”Compartimentul patrimoniu”.

”Compartimentul contabilitate” funcționează cu 6 posturi de execuție, după cum urmează: 4 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II.

Pentru eficientizarea activității Compartimentului contabilitate, acesta se reorganizează și s-a propus:

Având în vedere că, organizarea activității de încasări și plăți cu numerar, prin casierie, se face cu respectarea ,,Regulamentului operațiilor de casă”, aprobat prin Decretul nr. 209/1976, iar această activitate se desfășoară pe întreaga perioadă a anului în cadrul Compartimentului contabilitate, 

Considerăm oportună înființarea Compartimentului casierie care va avea în componența sa: 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional superior și un post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, posturi care vor fi preluate împreună cu atribuțiile aferente din cadrul Compartimentului Contabilitate. 

Titularul postului de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv d-na Vlad Aurora va fi numită în cadrul Compartimentului casierie în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019 și titularul postului contractual de inspector de specialitate, gradul II, respectiv d-na Rovinar Viorica Maria va fi încadrată în cadrul Compartimentului casierie în baza prevederilor Codului Muncii-Legea nr.53/2003, art.43 alin.3. 

De asemenea, pentru a eficientiza activitatea Compartimentului contabilitate, s-a propus:

  • înființarea postului de execuție, în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA;
  • transformarea funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, ocupat de d-na Mihacea Camelia Olimpia, în funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ca urmare a promovării în grad profesional imediat superior celui deținut; 

Compartimentul patrimoniu” funcționează în prezent cu 2 posturi de execuție, după cum urmează: 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent.

Pentru eficentizarea activității Compartimentului patrimoniu, acesta se reorganizează și s-a propus:

  • înființarea unui post corespunzător funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior; 

Structura Biroului economico-financiar, după reorganizare, va fi următoarea:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, clasa I, gradul II, ocupat temporar de d-na Ciornei Simona;
  • Compartimentul contabilitate cu următoarea structură:
  • 3 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Crainic Rodica, d-na Androne Mihaela Simona, d-na Mihacea Camelia Olimpia;
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant temporar;
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, vacant;
  • Compartimentul patrimoniu cu următoarea structură:
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titular d-l Pop Cătălin;
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, ocupat de titular d-l Kiss Edvard;
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant;
  • Compartimentul casierie cu următoarea structură:
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titular  d-na Vlad Aurora;
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, ocupat de titular d-na Rovinar Viorica Maria. 

Funcționarii publici de execuție, titulari ai posturilor de mai sus, vor fi numiți în funcțiile publice din compartimentul rezultat în urma reorganizării, în baza art.518, alin.(1) și (2) din Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Persoanele care ocupă posturi contractuale vor fi încadrate în compartimentele rezultate în urma reorganizării.

  1. Reorganizarea Biroului juridic, achiziții și registratură

În prezent, activitatea juridică, achiziții publice și registratură se desfășoară în cadrul Biroului juridic, achiziții și registratură condusă de un Șef Birou, funcție publică de conducere care va fi menținută și care cuprinde ”Compartimentul juridic contencios”, ”Compartimentul achiziții publice” și ”Compartimentul registratură, comunicare și relații cu publicul”.

”Compartimentul juridic contencios” funcționează în prezent cu 3 funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior.

Raportat la volumul și complexitatea activității desfășurate din punct de vedere juridic, s-a constatat că numărul de posturi de consilier juridic este insuficient pentru buna desfășurare a activității, drept urmare s-a propus: 

  • înființarea unui post corespunzător, funcției publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior; 

”Compartimentul achiziții publice” funcționează în prezent 2 funcții publice de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior și o funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior.

Având în vedere faptul că atribuțiile funcției publice de execuție de consilier, clasa I grad profesional superior sunt similare cu atribuțiile funcțiilor publice de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, în baza prevederilor art.610 din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, s-a propus transformarea funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, în funcția publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, ocupat de d-na Stătescu Vasilica Mihaiela.

”Compartimentul registratură, comunicare și relații cu publicul” funcționează în prezent cu 3 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior și 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA.

            Raportat la activitatea desfășurată, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

Astfel, conform celor enunțate, s-a propus următoarea structură a Biroului juridic, achiziții și registratură, după reorganizare:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, clasa I, gradul II, ocupat de titular d-na Noaghiu-Bolda Cosmina-Elena; 
  • Compartimentul juridic contencios:
  •  2 posturi funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Buciuman Crinela Lăcrămioara și d-na Benteu Ramona; 
  • 2 posturi funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior-vacante; 
  • Compartimentul achiziții publice:
  • 3 posturi funcții de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Poanta Bianca Cristiana, d-na Danciu Nicoleta-Doina și d-na Stătescu Vasilica-Mihaiela; 
  • Compartimentul registratură, comunicare și relații cu publicul:
  • 3 posturi funcții de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Doicaru Vasia, d-na Gabor Corina Violeta și d-na Ștefan Elena; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat de titular d-na Voinescu Alina-Monica.
  1. Reorganizarea Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială

În prezent, Serviciul evidență și plată beneficii de asistență socială funcționează cu un număr total de 9 posturi, astfel:  1 funcție publică de conducere de Șef serviciu, clasa I, gradul II, funcție publică de conducere care va fi menținută, 7 funcții publice de execuție consilier, clasa I, grad profesional superior, dintre care 2 vacante și 1 funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior.

Având în vedere activitatea complexă de acordare a beneficiilor de asistență socială de la bugetul de stat și bugetul local, întocmirea de situații centralizatoare, borderouri și alte tipuri de documente și pentru a acoperi volumul și diversitatea activităților desfășurate, se s-a propus următoarele modificări în cadrul structurii Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială:

  1. Se înființează Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent, care va avea în componența sa 3 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate, care vor fi preluate din cadrul vechii structuri a serviciului, atribuțiile aferente funcțiilor publice fiind modificate în proporție mai mică de 50% . Titularii posturilor de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din Serviciul evidență și plată beneficii de asistență socială, respectiv d-na Jurca Olga Maria și d-na Lupu Corina Beatrice și vor fi numite în cadrul Compartimentului alocații, indemnizații, stimulent în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019. Întrucât, d-na Răspop Huanita Ramona, titularul postului de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior are raportul de serviciu suspendat pentru concediu de maternitate, va fi numită în noua structură la reluarea activității.

Pentru a acoperi volumul de lucru și toate activitățile prevăzute de lege, se înființează în cadrul Compartimentului alocații, indemnizații, stimulent un post de execuție în regim contractual de asistent social debutant.

  1. Se înființează Compartimentul ajutor social, beneficii locale care va avea în componența sa 1 funcție publică de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior ocupată, preluată din cadrul vechii structuri a serviciului, atribuțiile aferente funcției publice fiind modificate în proporție mai mică de 50%. 

Titularul postului de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială, respectiv d-na Gîrjob Adriana Mariana va fi numită în cadrul Compartimentului ajutor social, beneficii locale în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019.

Pentru buna desfășurare a activității în cadrul Compartimentul ajutor social și beneficii locale al Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială, s-a propus:

  • înființarea postului de execuție în regim contractual de asistent social practicant; 
  • Deoarece activitatea specifică a Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială necesită personal cu o anumită experiență, pentru optimizarea și creșterea randamentului în ceea ce privește acordarea de beneficii de asistenţă socială pentru toate categoriile de beneficiari și fiind îndeplinită condiția privind numărul de posturi de execuție necesar constituirii unui birou, conform art. 391 din O.U.G nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, s-a propus:

 înființarea Biroului beneficii sociale cu următoarele:

  • înființarea funcției publice de conducere de Șef birou, clasa I, gradul II;
  • preluarea din cadrul vechii structuri a serviciului, atribuțiile aferente funcției publice fiind modificate în proporție mai mică de 50%, a funcției publice de referent, clasa III, grad profesional superior. Titularul postului de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, respectiv d-na Junea Adina va fi numită în cadrul Biroului în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019.
  • înființarea 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant;
  • înființarea funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior;  
  • înființarea postului corespunzător funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior; 
  • înființarea postului corespunzător de execuție, în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA; 
  • înființarea postului de execuție în regim contractual de inspector, grad II; 

De asemenea, s-a propus ca 2 funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din vechea structură a Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială să fie desființate. 

S-a propus următoarea structură a Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, clasa I, gradul II, ocupat de titular d-na Iovănescu Maria; 
  • Compartiment alocații, indemnizații, stimulent
  • 3 posturi funcții de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Lupu Corina Beatrice, d-na Jurca Olga Maria și d-na Răspop Huanita Ramona;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant;
  • Compartiment ajutor social și beneficii locale;
  • 1 post funcție de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titular d-na Gîrjob Adriana Mariana; 
    • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social practicant, vacant; 
      • Biroul beneficii sociale
      • 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, clasa I, gradul II, vacant; 
      • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant; 
        • 1 post funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat de titular de d-na Junea Adina;
          •  1 post funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, vacant; 
          • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, vacant; 
          • 1 post de execuție de inspector, grad II, vacant; 
          • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant.
      • 1 funcție publică de conducere, Șef serviciu, clasa I, gradul II, funcție publică de conducere care va fi menținută;
      • Compartimentul resurse umane - 2 funcții publice de execuție de consilier juridic clasa I, grad profesional superior, 1 funcție publică de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior, 1 funcție publică de execuție, consilier, clasa I, grad profesional asistent, 1 funcție publică de execuție, referent, clasa III,  grad profesional superior; 
      • Compartimentul monitorizare asistenți personali - 4 funcții publice de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior și 1 post de execuție în regim contractual de inspector, gradul II; 
      • Compartimentul asistenți personali - 250 de posturi de execuție în regim contractual de asistent personal.
    • înființarea funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior; 
      • înființarea postului de execuție, în regim contractual de inspector de specialitate, grad II; 
      • înființarea Compartimentului evidență și plată indemnizații handicap, cu:
      • preluarea din cadrul vechii structuri a Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială, atribuțiile aferente funcției publice fiind modificate în proporție mai mică de 50%, a funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior. Titularul postului de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv d-na Podelean Camelia Cristina va fi numită în cadrul Compartimentului în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019;
      • înființarea a unui (1) post funcție publică de execuție, clasa I, grad profesional superior; 

Raportat la activitatea desfășurată în cadrul Compartimentului asistenți personali, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

În urma reorganizării, s-a propus următoarea structură a Serviciului resurse umane:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, clasa I, gradul II, vacant; 
  • ·         Compartimentul resurse umane:

 - 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titular d-na Murar Paula Viorela; 

- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant; 

- 2 posturi funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Poenar Ramona Cristina și d-na Drăgan Estera Ana; 

- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, ocupat de titular d-na Hăulică Cristina; 

- 1  post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, vacant; 

  • Compartimentul evidență și plată indemnizații handicap:
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titular Podelean Camelia Cristina;
  • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant; 
  • Compartimentul monitorizare asistenți personali:
  • 3 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Petricele Mariana Adriana, d-na Mărginean Cristina Roxana și d-l Miheț Marcel; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, ocupat de titular d-na Moldovan Daniela Maria;
  • Compartimentul asistenți personali:
  • 250 posturi asistenți personali cu contracte individuale de muncă - Acest compartiment își menține actuala structură. 
  1. Reorganizarea Biroului administrativ 

În prezent, Biroul administrativ din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva funcționează cu un număr de 10 posturi în regim contractual, astfel: 1 post de conducere în regim contractual de Șef birou, grad II care va fi menținut, 1 post de execuție în regim contractual - inspector de specialitate, grad II; 3 posturi de execuție în regim contractual  - inspector de specialitate, grad IA, 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad I, 1 post de execuție în regim contractual de paznic, 2 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor, 1 post de execuție în regim contractual de șofer, treapta I.

Având în vedere faptul că personalul Biroului administrativ este suficient pentru desfășurarea activităților care le revin, 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, vacant, se desființează și prin urmare, s-a propus următoarea structură a Biroului administrativ:

  • 1 post contractual  de conducere de Șef birou, gradul II, ocupat temporar de d-l Eleș Cornel Daniel;
  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad IA, vacant temporar;
    • 2 posturi de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupate de titulari d-na Muntean Alina Violeta și d-na Blag Veronica Ioana;
    • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad I, ocupat de titular d-l Suciu Robert Ioan;
    • 1 post de execuție în regim contractual de paznic, ocupat de titular d-l Chinda Daniel Ion; 
    • 2 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor, ocupate de titulari d-na Vesa Cosmina și d-na Mihai Maricica; 
    • 1 post de execuție în regim contractual de șofer, treapta I, ocupat de d-l Kelemen Andras. 

Compartimentul SSM-PSI funcționează în prezent cu 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior.

Raportat la activitatea desfășurată, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

  1. Reorganizarea Serviciului administrare fond locativ, tehnic 

Serviciul administrare fond locativ, tehnic este, în prezent, compus din Biroul fond locativ, Biroul administrare exploatare locuințe, Compartimentul asociații proprietari și Compartimentul informatică și întreținere tehnică de calcul, având în structură un număr de 27 posturi, după cum urmează:

  • 1 funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, funcție publică de conducere care va fi menținută;

Biroul fond locativ:

  • 1 funcție publică de conducere de Șef birou, gradul II, funcție publică de conducere care va fi menținută;
  • 5 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior;
  • 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal;

Biroul administrare exploatare locuințe:

  • 1 funcție publică de conducere de Șef birou, gradul II, funcție publică de conducere care va fi menținută;
    • 3 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior;
    • 1 post funcție publică de referent, clasa III, grad profesional superior;
      • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, debutant;
      • 2 posturi de execuție în regim contractual  de muncitor necalificat, treapta II;
      • 4 posturi de execuție în regim contractual  de muncitor calificat, treapta I;
      • 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor;
  • 4 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior;

Compartimentul informatică și întreținere tehnică de calcul;

  • 2 funcții de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior;

Pentru eficientizarea activității de administrare a fondului locativ, Biroul fond locativ se reorganizează și s-a propus:

1. Înființarea Compartimentului administrare locuințe sociale și preluarea a 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior și 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal din Biroul fond locativ. 

Titularii posturilor de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv d-na Drăgulesc Liliana și d-na Coste Carmen Laura și titularul postului de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, d-na Căsălean Verginica Flavia, vor fi numite în cadrul Compartimentului administrare locuințe sociale în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019. 

De asemenea, s-a propus:

-transformarea funcției publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului fond locativ în funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului administrare locuințe sociale; 

- înființarea unei funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului administrare locuințe sociale;

2. Înființarea Compartimentului administrare ANL și preluarea a 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului fond locativ și ale căror atribuții nu se modifică. Titularii posturilor de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv d-na Parfenie Alina Camelia și d-nul Dimoiu Mircea, vor fi numiți în cadrul Compartimentului administrare ANL în baza prevederilor art. 518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019. 

Pentru eficientizarea activității de exploatare a fondului locativ, Biroul administrare exploatare locuințe se reorganizează și s-a propus:

  • înființarea funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior; 
  • transformarea postului de execuție în regim contractual vacant de muncitor necalificat, treapta I în post de execuție în regim contractual de muncitor calificat, treapta I, în cadrul Biroului administrare exploatare locuințe; 
  • desființarea unui post, funcție publică vacantă de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul biroului;
  • transformarea postului de execuție în regim contractual, de inspector de specialitate debutant, în postul de execuție în regim contractual, de inspector de specialitate, gradul II, ca urmare a admiterii examenului de promovare în funcția, gradul sau treapta profesională imediat superioară a personalului contractual, ocupat de d-nul Iacșa Cornel Stelian; 

Pentru eficientizarea activității Compartimentului asociații de proprietari, Raportat la activitatea desfășurată, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

Pentru eficientizarea activității Compartimentului informatică și întreținere tehnică de calcul, acesta se reorganizează și s-a propus:

  • înființarea funcției publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent;  

Astfel, după reorganizare, Serviciul administrare fond locativ, tehnic va avea următoarea structură:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, clasa I, gradul II, ocupată temporar de d-na Muntianu Daniela Carmen;
  • Biroul fond locativ:
  • 1 post funcție publică de conducere de Șef birou,  clasa I, gradul II, vacant temporar;
  • Compartimentul administrare locuințe sociale 

- 2 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Drăgulesc Liliana și d-na Coste Carmen Laura, 

- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, ocupat de titular d-na Căsălean Verginica Flavia;

- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, vacant;

- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, vacant; 

  • Compartimentul administrare ANL

-2 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Parfenie Alina Camelia și d-l Dimoiu Mircea.

  • Biroul administrare exploatare locuințe 
  • 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, gradul II, ocupat de titular Faur Daniel Adrian Gheorghe;
  • 2 posturi funcții publice de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-l Slabu Dănuț și d-l Stanciu Emanuel Dumitru;
    • 1 post funcție publică de execuție, referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat de titular d-l Tătăruș Tiberiu;
    • 1 post funcție publică de execuție, referent, clasa III, grad profesional superior, vacant; 
    • 1 post contractual de execuție de inspector de specialitate, grad II, ocupat de titular d-l Iacșa Cornel Stelian;
    • 4 posturi contractuale de execuție de muncitor calificat, treapta I, ocupate de titulari d-l Bod Zoltan, d-l Părăuan Aron Daniel, d-l Ștefan Alin și d-l Buda Marceluș;
    • 1 post contractual de execuție de muncitor calificat, treapta I, vacant;
    • 1 post contractual de execuție de muncitor necalificat, treapta I ocupat de titular d-na Bica Maria;
    • 1 post contractual de execuție de îngrijitor ocupat de titular d-na Furdui Ramona Veronica;
      • Compartimentul asociații de proprietari 
      • 4 posturi funcții publice de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior ocupate de titulari d-na Moțoc Mihaela Liliana, d-na Sîna Mihaela Silvia, d-na Bodrean Cristina și Rusu Violeta;
      • Compartimentul informatică și întreținere tehnică de calcul 
      • 2 posturi funcții publice de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior ocupate de titulari d-l Besoiu Bogdan Ioan și d-l Gros Mihai Sergiu;
      • 1  post funcție publică de execuție, consilier, clasa I, grad profesional asistent, vacant; 
    • 1  funcție publică  de conducere de Șef serviciu, clasa I, gradul II, funcție publică de conducere care va fi menținută;

Compartimentul monitorizare servicii sociale

  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad IA;
  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad II;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social practicant;

Compartimentul strategii, programe și proiecte în domeniul asistenței sociale

  • 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior;
  • 1 funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior

 

Biroul responsabil de domeniul serviciilor sociale are în componență următoarele servicii sociale - Serviciul mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva, Centrul de zi Clubul Seniorilor și Adăpostul de urgență pe timp de noapte și este condus de 1 post contractual de conducere de Șef birou, gradul II, care va fi menținut;

 

Serviciul mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva 

  • 2 posturi de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad IA;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social specialist;
  • 1 post de execuție în regim contractual de șofer, treapta I;

 

Centrul de zi Clubul seniorilor 

  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad IA;
  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad I;

 

 Adăpostul de urgență pe timp de noapte 

  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social specialist;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant;
  • 2 posturi de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA;
  • 3 posturi de execuție în regim contractual de paznic;
  • 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor;

Biroul asistență comunitară, are în componență următoarele compartimente și servicii sociale: Compartimentul intervenție în situații de urgență și prevenire marginalizare socială, Compartimentul asistență medicală comunitară, Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice și Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități care este condus de 1 post contractual de conducere de Șef birou, gradul II, care va fi menținut;

 

Compartimentul intervenție în situații de urgență și prevenire marginalizare socială;

  • 2 posturi de execuție în regim contractual de asistent social practicant;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal;
  • 1 post de execuție în regim contractual de psiholog practicant;

 

Compartimentul asistență medicală comunitară

  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical comunitar;
  • 1 post de execuție în regim contractual de mediator sanitar;

 

Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice

  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social practicant;
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA;
  • 4 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor la domiciliu;

Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități

  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social practicant;
  • 1 post de execuție în regim contractual de kinetoterapeut;
  • 3 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitori la domiciliu;

Pentru reorganizarea Serviciului programe și servicii sociale, s-a propus:

1. Deoarece activitatea specifică actualului Compartiment strategii, programe și proiecte în domeniul asistenței sociale din cadrul Serviciului programe și servicii sociale necesită personal cu o anumită experiență  pentru optimizarea și creșterea randamentului în ceea ce privește scrierea proiectelor sociale pentru obținerea de fonduri europene în vederea îmbunătățirii serviciilor sociale la nivel local, elaborarea și redactarea și implementarea de proiecte sociale, finanțate din fonduri guvernamentale precum și din fonduri externe nerambursabile, în funcție de nevoile sociale identificate la nivel local a convenţiilor de parteneriat, contractelor de finanţare, contractelor de subvenţionare încheiate de direcție pentru înfiinţarea, administrarea, finanţarea şi cofinanţarea de servicii sociale este necesar înființarea unui birou, conform art. 391 din O.U.G nr/57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, s-a propus:

  • Ø  înființarea Biroului monitorizare, proiecte și programe și înființarea corespunzătoare a unei funcții publice de conducere de Șef birou, clasa I, gradul II, urmând ca Biroul nou-înființat să aibă în subordinea lui Compartimentul monitorizare servicii sociale și Compartimentului strategii, programe și proiecte în domeniul asistenței sociale care își schimbă denumirea în Compartimentul programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare.

Compartimentul monitorizare servicii sociale:

  • personalul contractual din cadrul Compartimentul monitorizare servicii sociale va fi încadrat în biroul nou-înființat;

De asemenea, în vederea desfășurării în condiții optime a activității și a cerințelor care vor cădea în sarcina Compartimentul programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare, proiecte și programe din cadrul Serviciului programe și servicii sociale, s-a propus:

1. Două funcții publice de execuție, de consilier, clasa I, grad profesional superior  și 1 funcție publică de execuție de referent, clasa I, grad profesional superior, va fi preluată din cadrul vechii structuri a Compartimentul strategii, programe și proiecte în domeniul asistenței sociale, cu modificarea atribuțiilor în proporție mai mică de 50%. Titularii posturilor de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv d-na Fistiș Nadina Ramona și d-na Popa Rodica și titularul postului de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior d-l Mic Ioan, vor fi numiți în cadrul Compartimentului programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare în baza prevederilor art.518 alin.1 și alin.2 din OUG nr.57/2019. 

2. Înființarea unor funcții publice de execuție, respectiv:

  • 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal;
  • 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent;
  • 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant;

Serviciului programe și servicii sociale, va avea următoarea structură:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, clasa I, gradul II, ocupat de titular d-na Marincescu Adina;

Biroul monitorizare, proiecte și programe va avea următoarea structură:

  • 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, clasa I, gradul II , vacant;
  • Compartimentul monitorizare servicii sociale cu:
  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad IA ocupat de titular  d-na Dragomir Ramona;
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, ocupat de d-na Rădulescu Corina;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social practicant, ocupat de titular d-na Trif Daciana Tamara
  • Compartimentul programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare cu:
    • 2 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Fistiș Nadina Ramona și d-na Popa Rodica;
    • 1 post funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat de titular d-l Mic Ioan;
    • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, vacant;
      • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, vacant;
      • 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, vacant.
    • 1 post contractual de conducere de Șef birou, gradul II, ocupat de titular d-na Șimon Mădălina Anca; 

Structura serviciului social „Centrul de zi Clubul seniorilor”, în urma reorganizării va fi următoarea:

  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad IA ocupat de titulara  d-na Clej Rodica Voichița;
  • 1 post de execuție în regim contractual  de inspector de specialitate, grad I, ocupat de titular d-l Radu Mihai Constantin;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant.

În vederea desfășurării în condiții optime a activițății în cadrul serviciului social „Adăpostul de urgență pe timp de noapte”, se reorganizează astfel:

  • se înființează 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA. 

 

Structura serviciului social „Adăpostului de urgență pe timp de noapte”, în urma reorganizării va fi următoarea:

  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social specialist, ocupat de titular d-na Kovacs Gabriela Ioana;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, ocupat de titular d-na Bumbea Iuliana;
  • 2 posturi de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupate de titulari d-na Tomuș Florina și d-na Crișan Felicia Simona;
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, vacant;
  • 1 post de execuție în regim contractual de paznic, ocupat de titular d-l Male Andrei Emanuel;
  • 2 posturi de execuție în regim contractual de paznic, vacante;
  • 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor, ocupat de titular d-na Tomuș Stela.

Raportat la activitatea desfășurată în cadrul Serviciului mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

Noua structură a Biroului asistență comunitară propusă:

  • 1 post contractual de conducere de Șef birou, gradul II, ocupat de titular d-na Cozma Laura Tiberia; 

În vederea desfășurării în condiții optime a activității și a acordării serviciilor sociale în cadrul serviciului social „Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice” s-a propus:

- înființarea unui post de execuție în regim contractual de psiholog practicant.

Structura serviciului social „Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice”, în urma reorganizării va fi următoarea:

  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social practicant, ocupat de titular d-na Clej Oana Alexandra;
  • 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat de titular     d-na Muntean Angelica Daniela;
  • 3 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor la domiciliu, ocupate de titulari d-na Dincuțoiu Cristina, d-na Boita Maria Elena și d-na Furca Daniela Carmen;
  • 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor la domiciliu, vacant;
  • 1 post de execuție în regim contractual de psiholog practicant, vacant.

În cadrul serviciului social „Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități” al Biroului asistență comunitară, s-a propu transformarea unui post de execuție în regim contractual de asistent social practicant, în post de execuție în regim contractual de asistent social debutant. 

Structura serviciului social „Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități”, în urma reorganizării va fi următoarea:

  • 1 post de execuție în regim contractual de kinetoterapeut, vacant;
  • 3 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitori la domiciliu, vacant;
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant.

 

Raportat la activitatea desfășurată în cadrul Compartimentului intervenție în situații de urgență și prevenire marginalizare socială și Compartimentului asistență medicală comunitară, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca aceaste structuri să rămână nemodificate și să nu fie supuse reorganizării.

  1. Compartimentul cabinete medicale școlare

În cadrul Direcției de Asistență Socială Deva funcționează Compartimentul cabinete medicale școlare, compus din 30 de posturi de execuție în regim contractual și anume:

  • 3 posturi de execuție în regim contractual de medic specialist ocupate de titulari d-na Chirilă Lucia – Elisabeta, d-na Pătru Angela – Camelia și d-na Rusu- Budău Corina ; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de medic specialist, vacant; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de medic primar, vacant;
  • 2 posturi de execuție în regim contractual de medic , ocupate de titulari d-na Maer Alina-Carmen și d-na Ritivoi Alice-Petronela;
  • 16 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical principal, ocupate de titulari d-na Ciripoiu Iuliana, d-na Badea Cornelia, d-na Crișovan Angela, d-na Deme Andreea, d-na Farcașiu Simona, d-na Lupulescu Simona, d-na Mițică Corina, d-na Nechifor Titiana, d-na Porcaru Simona Sofia, d-na Roșu Carmelia Mariana, Ureche Florica, d-na Valean Loredana-Somna, d-na Balaci Vorica, d-na Nicolescu Violeta-Claudia, d-na Stîngaciu-Balogh Maria, d-na Breje Adina-Elena;
  • 6 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical, ocupate de titulari d-na Filip Ramona-Dana, d-na Bordea Alina, d-na Burcea Luminița-Florentina, d-na Ciubeică Felicia, d-na Huiu-Ciubotariu Roxana – Florentina, d-na  Manole Irina-Simona ; 
  • 1 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical debutant, vacant; 

Raportat la activitatea desfășurată în cadrul Compartimentului cabinete medicale școlarela volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

  1. Compartimentul cabinete medicale stomatologie școlară:

În cadrul Direcției de Asistență Socială Deva funcționează Compartimentul cabinete medicale stomatologie școlară, compus din 6 de posturi de execuție în regim contractual și anume:

  • 1 post de execuție în regim contractual de medic dentist specialist, ocupat de titular d-na Kuțaba Anca; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de medic dentist, ocupat de titular d-na Duma Cristina Larisa ; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de medic dentist, vacant; 
  • 2 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical principal, ocupate de titulari d-na Bera Nadia-Silvia și d-na Popescu Oana-Anca; 
  • 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical principal, vacant;

Raportat la activitatea desfășurată în cadrul Compartimentul cabinete medicale stomatologie școlară, la volumul de muncă și atribuții, s-a propus ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.

Reorganizarea Direcției de Asistență Socială Deva se face cu respectarea prevederilor art. 518 din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

La stabilirea funcțiilor publice și a posturilor în regim contractual au fost luate în considerare prevederile art.370 alin.(4) și ale art.541 alin.(1) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

Articolul 370 - Prerogativele de putere publică 

(4) ,,Stabilirea posturilor în regim de funcţie publică este obligatorie, în măsura în care sunt îndeplinite activităţi prevăzute la alin. (1)-(3), cu excepţia posturilor aferente personalului din categoriile prevăzute la art. 382 lit. c)h) şi i), precum şi a posturilor din cadrul autorităţilor autonome, pentru care categoriile de personal sunt stabilite prin legislaţia specială.”

Articolul 541 - Rolul şi atribuţiile personalului contractual

(1),, Rolul personalului contractual care ocupă funcţiile prevăzute la art. 539 lit. a) şi b) este acela de realizare a activităţilor direct rezultate din exercitarea atribuţiilor autorităţilor şi instituţiilor publice şi care nu implică exercitarea de prerogative de putere publică. “

 

La înființarea posturilor prevăzute în prezentul referat s-a ținut cont de prevederile art.391 din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, unde se arată că:

“Art.391 - Stabilirea numărului total de funcţii publice de conducere în cadrul fiecărei autorităţi sau instituţii publice

(1) Numărul total al funcţiilor publice de conducere din cadrul fiecărei autorităţi sau instituţii publice, cu excepţia funcţiilor publice de secretar general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale, precum şi a funcţiilor publice de conducere a căror ocupare se face prin detaşare cu personal din cadrul instituţiilor din sectorul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, conform statelor de organizare aprobate, în condiţiile legii, este de maximum 12% din numărul total al posturilor aprobate.

(2) Pentru determinarea numărului total al funcţiilor de conducere prin aplicarea cotei de 12% prevăzută la alin. (1), se procedează după cum urmează:

a) în cazul în care numărul rezultat este mai mic de unu, acesta se rotunjeşte la întreg;

b) în cazul în care numărul rezultat este mai mare de unu, acesta se rotunjeşte la numărul întreg imediat superior acestuia, dacă fracţiunea este mai mare de 0,50.

(3) Structura organizatorică a autorităţilor şi instituţiilor publice trebuie să respecte următoarele cerinţe:

a) pentru constituirea unui birou este necesar un număr de minimum 5 posturi de execuţie;

b) pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 7 posturi de execuţie;

c) pentru constituirea unei direcţii este necesar un număr de minimum 15 posturi de execuţie;

d) pentru constituirea unei direcţii generale este necesar un număr de minimum 25 de posturi de execuţie.”

 

În temeiul prevederilor art. 129 alin.(2) lit.,,a”, alin.(3) lit.,,c”, art. 139 alin(1), art.196 alin.(1) lit.,,a”, art.370 alin.(1)-(3), art.391, art.405, art.407, art.409, art.518, art.541 și art.610 din Ordonanța de Urgență 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Față de cele de mai sus, s-a propus Consiliului local Deva adoptarea hotărârii în forma prezentată.

 

 

                                                                                                              Avizat Juridic,

   DIRECTOR EXECUTIV                                                                     Șef birou J.A.R

     Alex-Cosmin JURJA                                                     Cosmina-Elena NOAGHIU-BOLDA   

                                                                                                

 

 

              Avizat,                                                                                              ÎNTOCMIT,  

Șef Serviciu Resurse Umane                                                                   Consilier juridic,

      Diana Maria FELEA                                                                         Ramona – Cristina POENAR