Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 323 / 13.07.2023
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind analiza stadiului de înscriere a datelor in registrul agricol si stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

Raportul compartimentelor de resort

Raport Direcţia administrarea domeniului public și privat - Serviciul cadastru, fond funciar

Forma inițiatorului

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

Proiect de hotărâre

Nr. 323 din 13.07.2023

privind analiza stadiului de înscriere a datelor in registrul agricol si stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

Analizând temeiurile juridice, respectiv:

Prevederile art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul nr.25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024,

Prevederile art.129 alin.14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,


Ținând cont de:

Adresa nr.116719/2022, prin care Instituția Prefectului Județului Hunedoara solicită analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea de măsuri pentru eficientizarea acestei activități,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.323/2023, Referatul de aprobare nr.323/2023 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități,

Raportul Serviciului cadastru, fond funciar nr.73938/13.07.2023,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1218/82281/26.07.2023, avizul Comisiei de organizare și dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public și privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice și de arhitectură nr.1065/82282/26.07.2023, precum și de avizul Comisiei pentru sănătate, protecția mediului înconjurător, protecție socială și servicii publice nr.448/82286/26.07.2023,


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Aprobă analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.3. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Compartimentul registru agricol din cadrul Direcției administrarea domeniului public și privat.

Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului financiar, contabilitate;

- Compartimentului registru agricol.


INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA

Nicolae-Florin OANCEA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA

Florina-Doris VISIRIN

Documente de prezentare și motivare

  • Referat de aprobare
    Referat de aprobare
  • Raport Direcţia administrarea domeniului public și privat - Serviciul cadastru, fond funciar
    Raport Direcţia administrarea domeniului public și privat - Serviciul cadastru, fond funciar

Rezultate voturi