Art.1. - Aprobă transmiterea în administrare către Direcția de asistență socială Deva, aflată în subordinea Consiliului local al municipiului Deva, a terenului în suprafață de 2.000 mp, situat în municipiul Deva, str.Mihai Eminescu, județul Hunedoara, înscris în CF nr.80608, nr. cadastral 80608, conform Anexei nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Predarea-primirea bunului menționat la art.1 se va efectua în termen de cel mult 30 zile de la data adoptării prezentei hotărâri, în baza unui proces verbal de predare – primire, conform Anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. - Terenul prevăzut în Anexa nr.1 se va da în administrare pe o perioadă de 49 ani de la data încheierii procesului - verbal de predare – primire pentru construirea unei clădiri în vederea înființării unui serviciu social.
Art.4. - Evidențele contabile cu privire la bunul menționat la art.1 se vor actualiza în mod corespunzător.
Art.5. - Beneficiarul dreptului de administrare va asigura întreținerea corespunzătoare a bunului ce constituie obiectul prezentei hotărâri și totodată va întreprinde toate demersurile care se impun în vederea înscrierii acestuia în Cartea funciară.
Art.6. - Prezenta poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.7. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Serviciul administrarea domeniului public şi privat din cadrul Primăriei municipiului Deva.
Art.8. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Serviciului financiar, contabilitate;
- Serviciului administrarea domeniului public şi privat;
- Direcției de asistență socială Deva;
- Serviciului programe și servicii sociale.