Art.1. - Aprobă data de 31.12.2024, ca dată limită de finalizare a proiectului “Modernizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de vehicule ecologice”, cod SMIS 127218.
Art.2. - (1) Aprobă valoarea estimată necesară finalizării integrale a proiectului “Modernizarea sistemului de transport public local prin achiziționarea de vehicule ecologice”, cod SMIS 127218, în termenul menționat la art.1, în cuantum de 268.360,82 lei cu TVA.
(2) Aprobă suportarea de la bugetul general al municipiului Deva a tuturor cheltuielilor necesare finalizării activităților și asigurării funcționalității sale, în vederea îndeplinirii obiectivelor și indicatorilor asumați.
Art.3. - Valoarea cheltuielilor neeligibile aferente proiectului se va definitiva după data de 31.12.2023, data limită de eligibilitate a cheltuielilor din cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020.
Art.4. - Finanțarea proiectului se va asigura din fonduri proprii, din bugetul general al municipiului Deva, în scopul asigurării finalizării integrale a proiectului.
Art.5. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.6. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Direcția tehnică prin Serviciul programe dezvoltare, Serviciul achiziții și Direcția economică prin compartimentele de specialitate.
Art.7. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Direcției tehnice;
- Direcţiei economice;
- Serviciului programe dezvoltare;
- Serviciului achiziții.