ROMÂNIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL DEVA
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ DEVA
SERVICIUL RESURSE UMANE
COMPARTIMENT RESURSE UMANE
RAPORT DE SPECIALITATE
la proiectul de hotărâre privind reorganizarea Direcției de Asistență Socială Deva, cu modificarea organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare
Compartimentul resurse umane al Serviciului resurse umane din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, analizând referatul de aprobare întocmit de inițiatorul proiectului, Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, supunem atenției Consiliului Local Deva următoarele:
În conformitate cu art.1 din Anexa nr.2 din Hotărârea Guvernului nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentului – cadru de organizare și funcționare al serviciilor publice de asistență socială și a structurii orientative de personal, cu modificările și completările ulterioare: ”Direcţia de asistenţă socială este instituţia publică specializată în administrarea şi acordarea beneficiilor de asistenţă socială şi a serviciilor sociale, înfiinţată în subordinea consiliilor locale ale municipiilor şi oraşelor, ca direcţie de asistenţă socială, denumită în continuare Direcţia, cu scopul de a asigura aplicarea politicilor sociale în domeniul protecţiei copilului, familiei, persoanelor vârstnice, persoanelor cu dizabilităţi, precum şi altor persoane, grupuri sau comunităţi aflate în nevoie socială.”
Luând în considerare faptul că, organigrama Direcției de Asistență Socială Deva, instituție publică cu personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al municipiului Deva este exceptată de la art.III alin.(1) în baza alin.(2) din O.U.G. nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare, în care se prevede că:
“(1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege, la stabilirea numărului de posturi din aparatul de specialitate al primarului, aparatul de specialitate al consiliului judeţean, precum şi din instituţiile publice locale înfiinţate prin hotărâri ale autorităţilor deliberative, autorităţile administraţiei publice locale se încadrează în numărul maxim de posturi determinat potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.
(2) Numărul maxim de posturi prevăzut la alin. (1) nu se aplică şi capitolului bugetar «Învăţământ» finanţat din bugetele locale, precum și capitolelor bugetare «Sănătate», «Asigurări şi asistenţă socială» şi «Servicii publice de interes local sau judeţean, specializate, cu personalitate juridică, înfiinţate şi organizate în subordinea consiliilor locale sau consiliilor judeţene, după caz, prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale unităţilor administrativ-teritoriale respective», aşa cum sunt definite la art. 28 alin. (2) lit. a) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de sursa de finanţare.”
Văzând prevederile art.518 alin.(6) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
„Art. 518
...(6) Reorganizarea activităţii autorităţii sau instituţiei publice are loc în situaţii temeinic justificate cel mult o dată într-un interval de 6 luni consecutive, cu excepţia situaţiei în care intervin modificări legislative care determină necesitatea reorganizării acestora.”
În prezent, pentru Direcția de Asistență Socială Deva, forma în vigoare a organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare au fost aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr.166/2023, cu modificările și completările ulterioare;
În baza prevederilor art. XVII, alin.(3) din Legea nr. 296 din 26 octombrie 2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, privind reorganizarea structurilor funcţionale, cu modificările și completările ulterioare, propunem reorganizarea Direcției de asistență socială Deva, după cum urmează:
- Compartimentul SSM-PSI
Compartimentul SSM-PSI funcționează în prezent cu 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titularul postului d-na Răcoiu Ana Maria.
Raportat la activitatea desfășurată, la volumul de muncă și atribuții, se propune ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.
- Reorganizarea Biroului economico-financiar
Activitatea economică și financiar contabilă se desfășoară în cadrul Biroul economico-financiar condus de un Șef Birou, funcție publică de conducere vacantă și 10 posturi de execuție și cuprinde ”Compartimentul contabilitate”, ”Compartimentul casierie” și ”Compartimentul patrimoniu”, după cum urmează:
B.1. Compartimentul contabilitate
Funcționează cu 5 posturi de execuție: 4 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate și 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat.
B.2.Compartimentul casierie
Funcționează cu 2 posturi de execuție: 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior și 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul I, ambele posturi ocupate.
B.3. Compartimentul patrimoniu
Funcționează cu 3 posturi de execuție: 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate și 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, vacant.
În temeiul prevederilor art.XVIII alin.2 și alin.3, ale art. XX alin.1 pct.3 lit.a) din Legea nr.296/2023, cu încadrarea în normativul de personal şi procentul de funcţii de conducere prevăzute de art. XXII din Legea nr.296/2023, considerăm oportună transformarea funcției publice de conducere de Șef Birou în funcție publică de conducere superioară, respectiv Șef Serviciu, structura devenind astfel Serviciul economic, cu următoarele modificări:
Pentru eficientizarea activității Compartimentului contabilitate, propunem:
- preluarea unei funcții publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului asociații de proprietari, al Serviciului administrare fond locativ, tehnic în cadrul Compartimentului Contabilitate;
- postul de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat va fi preluat în altă structură a Direcției;
Pentru Compartimentului patrimoniu, propunem:
- preluarea unei funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, vacantă, din cadrul Compartimentului programe strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare proiecte și programe din cadrul Serviciului programe și servicii sociale;
- funcția publică vacantă de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent va fi preluată în cadrul structurii direcției;
- preluarea unui post vacant de asistent personal din cadrul Compartimentului asistenți personali ai Serviciului resurse umane și transformarea lui în postul de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA;
Astfel încât, după reorganizare, Serviciul economic va avea următoarea structură:
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, vacant;
- Compartimentul contabilitate:
- 4 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titularii posturilor, d-na Crainic Rodica, d-na Androne Mihaela Simona, d-na Mihacea Camelia Olimpia și d-na Ciornei Simona;
- 1 post de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant;
- Compartimentul patrimoniu cu următoarea structură:
- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupată de titularul postului d-na Rusu Violeta;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, vacant;
- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant vacant;
- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titularul postului, d-na Vlad Aurora;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul I, ocupat de titularul postului, d-na Rovinar Viorica Maria.
- Reorganizarea Biroului juridic, achiziții și registratură
Activitatea juridică, achiziții publice și registratură se desfășoară în cadrul Biroului juridic, achiziții și registratură cu un număr total de 11 posturi, dintre care 1 funcție publică de conducere de Șef Birou ocupată și 10 posturi de execuție și cuprinde “Compartimentul juridic contencios”, ”Compartimentul achiziții publice” și ”Compartimentul registratură, comunicare și relații cu publicul”, după cum urmează:
C.1. Compartimentul juridic contencios
Funcționează în prezent cu 3 funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, ocupate și 1 funcție publică de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior vacantă.
C.2. Compartimentul achiziții publice
Funcționează în prezent cu 2 funcții publice de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, ocupate și 1 funcție publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, vacantă.
C.3. Compartimentul registratură, comunicare și relații cu publicul
Funcționează în prezent cu 3 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate și 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat.
În temeiul prevederilor art.XVIII alin.2 și alin.3, ale art. XX alin.1 pct.3 lit.a) din Legea nr.296/2023, cu încadrarea în normativul de personal şi procentul de funcţii de conducere prevăzute de Legea nr.296/2023, art. XXII, considerăm oportună transformarea funcției publice de conducere de Șef Birou într-o funcție publică de conducere superioară, respectiv Șef Serviciu.
Funcționarul public care ocupă funcția de șef birou, îndeplinește condițiile de vechime și studii de specialitate prevăzute de lege pentru funcția publică de șef serviciu și va fi numit în funcția publică de conducere de Șef serviciu.
De asemenea, propunem schimbarea denumirii Compartimentului juridic contencios în Compartimentul juridic.
Astfel încât, după reorganizare Serviciul juridic, achiziții, registratură, va avea următoarea structură:
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, ocupată ca urmare a acordului scris, de d-na Noaghiu – Bolda Cosmina Elena;
- Compartimentul juridic:
- 3 posturi funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Buciuman Crinela Lăcrămioara, d-na Benteu Ramona Ioana și d-na Drăgan Estera Ana;
- 1 post funcție publică de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, vacant;
- Compartimentul achiziții publice:
- 2 posturi funcții de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Poanta Bianca Cristiana și d-na Stătescu Vasilica-Mihaiela;
- 1 post funcție publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior, vacantă.
- Compartimentul registratură, comunicare și relații cu publicul:
- 3 posturi funcții de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Doicaru Vasia, d-na Gabor Corina Violeta și d-na Ștefan Elena;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat de titular d-na Voinescu Alina-Monica.
- Reorganizarea Serviciului evidență și plată beneficii de asistență socială
Activitatea Serviciul evidență și plată beneficii asistență socială este condusă de Șef serviciu, funcție publică de conducere, ocupată și cuprinde în componența lui următoarele: Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent, Compartimentul ajutor social, beneficii locale și Biroul beneficii sociale, după cum urmează:
D.1. Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent
Funcționează în prezent cu 4 posturi de execuție: 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate, 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant temporar și 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant;
D.2. Compartimentul ajutor social, beneficii locale
Funcționează cu 2 posturi de execuție: 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupată și 1 post de execuție în regim contractual de asistent social, specialist, ocupat.
D.3. Biroul beneficii sociale
Funcționează cu 1 funcție publică de conducere de Șef Birou, vacantă și 6 posturi de execuție: 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupată, 2 funcții publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupate, 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de inspector, treapta I, ocupat și 1 post de execuție în regim contractual de asistent social, debutant, vacant.
Pentru Compartimentului alocații, indemnizații, stimulent, propunem:
- preluarea funcției publice de execuție ocupată, de consilier clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare proiecte și programe al Serviciului programe și servicii sociale, în cadrul Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent al Serviciului evidență și plată beneficii asistență socială.
- preluarea postului vacant de execuție în regim contractual de inspector, gradul II, din cadrul Compartimentului monitorizare asistenți personali al Serviciului resurse umane, în cadrul Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent al Serviciului evidență și plată beneficii asistență socială și transformarea lui în post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul II.
- preluarea postului ocupat de execuție în regim contractual de inspector de specialitate IA, din cadrul Biroului administrativ, în cadrul Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent al Serviciului evidență și plată beneficii asistență socială.
- transformarea postului vacant de execuție în regim contractual de asistent social debutant, în post de execuție în regim contractual de asistent social, principal;
Pentru Compartimentul ajutor social, beneficii locale, propunem schimbarea denumirii în Compartimentul VMI, precum și:
- preluarea postului ocupat de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA din cadrul Compartimentului contabilitate al Biroului economico-financiar, în cadrul Compartimentul VMI al Serviciului evidență și plată beneficii asistență socială.
Astfel încât, după reorganizare Serviciul evidență și plată beneficii de asistență socială, va avea următoarea structura:
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, ocupat de titular d-na Iovănescu Maria;
- Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent
- 3 posturi funcții de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titulari d-na Lupu Corina Beatrice, d-na Jurca Olga Maria, d-na Rădos Cristina Eloisa;
- 1 post de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacant temporar pe perioada suspendării raportului de serviciu al titularului postului, d-na Răspop Huanita Ramona, pentru concediu de creștere a copilului;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, vacant;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul II, vacant;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat de d-ul Cubineț Ștefan;
- Compartimentul VMI:
- 1 post funcție de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titulara postului, d-na Gîrjob Adriana Mariana;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat de titularul postului d-na Demeter Mihaela;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social specialist, ocupat de titulara postului, d-na Trif Daciana Tamara;
- Formarea unei structuri organizatorice subordonată, respectiv Compartimentul beneficii sociale;
- Preluarea unui post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat din cadrul vechiul Birou beneficii sociale în cadrul Compartimentului beneficii sociale;
- Preluarea unui post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat din cadrul Compartimentului patrimoniu al Biroului economico-financiar în cadrul Compartimentului beneficii sociale;
- Preluarea unui post funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat din cadrul vechiul Birou beneficii sociale în cadrul Compartimentului beneficii sociale;
- Preluarea postului în regim contractual de execuție de asistent social, debutant, vacant din cadrul vechiul Birou beneficii sociale în cadrul Compartimentului beneficii sociale;
- Preluarea serviciului social ”Serviciul mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva” din cadrul Biroului responsabil de domeniul serviciilor sociale, cu tot cu posturile aferente, posturi ocupate, în cadrul Serviciul beneficii și servicii sociale;
- De asemenea postul ocupat de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, din cadrul serviciului social ”Serviciul mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva” va fi preluat în cadrul Compartimentului beneficii sociale al Serviciului beneficii și servicii sociale;
- Preluarea postului de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA ocupat, din cadrul Biroului administrativ în cadrul Compartimentului beneficii sociale al Serviciului beneficii și servicii sociale;
- Preluarea postului ocupat de execuție în regim contractual, de inspector, treapta I, din cadrul vechiul Birou beneficii sociale în cadrul Compartimentului beneficii sociale;
- Preluarea postului de execuție în regim contractual de asistent social practicant, vacant, din cadrul Compartimentului monitorizare servicii sociale al Biroului monitorizare proiecte și programe din cadrul Serviciului programe și servicii sociale și transformarea lui în post de execuție în regim contractual de asistent social, principal;
- Postul funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat va fi preluat în cadrul altei structuri a Direcției.
- Postul în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat va fi preluat în cadrul altei structuri a Direcției.
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, vacant;
Astfel încât, după reorganizare Serviciul beneficii și servicii sociale, va avea următoarea structura:
- 1 post de conducere de Șef serviciu, gradul II, vacant;
- Compartimentul beneficii sociale
- 1 post funcție de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titularul postului Popa Rodica;
- 1 post funcție de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupat de titularul postului Pop Cătălin;
- 1 post funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat de titularul postului Junea Adina;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat de titularul postului Muntean Alina Violeta;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector, treapta I, ocupat de titularul postului d-na Moldovan Daniela Maria;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat de titularul postului d-l Cuiava Dorel;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, vacant.
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant.
- Serviciul mobil de acordare a hranei Masa pe roți Deva
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat de titularul postului d-l. Pleșoianu Petre;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, ocupat de titularul postului d-na Vesa Rodica;
- 1 post de execuție în regim contractual de șofer, ocupat de titularul postului d-l. Corcheș Daniel Vasile;
- Reorganizarea Serviciului resurse umane
Activitatea Serviciului resurse umane este condusă de Șef Serviciu, funcție publică de conducere, ocupată temporar și cuprinde în componența lui următoarele: Compartimentul resurse umane, Compartimentul evidență și plată indemnizații handicap, Compartimentul monitorizare asistență personali și Compartimentul asistenți personali, după cum urmează:
E.1. Compartimentul resurse umane
Funcționează cu 2 funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, unul ocupat și unul vacant, 2 funcții publice de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior ocupate, 1 funcție publică de execuție, consilier, clasa I, grad profesional asistent ocupat, 1 funcție publică de execuție, referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul II, ocupat;
E.2. Compartimentul evidență și plată indemnizații handicap
Funcționează cu 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate;
E.3. Compartimentul monitorizare asistenți personali
Funcționează cu 3 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, din care două funcții ocupate și o funcție vacantă temporar și 1 post de execuție în regim contractual de inspector, treapta II, vacant;
E.4. Compartimentul asistenți personali
Funcționează cu 250 de posturi de execuție în regim contractual de asistent personal din care 207 posturi ocupate.
Propunem schimbarea denumirii Compartimentului resurse umane în Compartimentul resurse umane, SCIM, arhivare și:
- preluarea unei funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior vacantă, din cadrul Compartimentului programe strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare proiecte și programe din cadrul Serviciului programe și servicii sociale;
- preluarea unui post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, din cadrul Biroului beneficii sociale al Serviciul evidență și plată beneficii de asistență socială, ocupat;
Propunem transformarea a 11 posturi în regim contractual de execuție de asistenți personali vacante, din cadrul Compartimentului asistenți personali în:
- 4 posturi în regim contractual de execuție de muncitor calificat, treapta I, vacante care să fie preluate în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe nou transformat;
- 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, vacant care să fie preluat în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe nou transformat;
- 1 post în regim contractual de referent, treapta IA, vacant care să fie preluat în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe nou transformat;
- 1 post în regim contractual de asistent medical comunitar, studii superioare, vacant care să fie preluat în cadrul Compartimentului asistență medicală comunitară;
- 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, vacant care a fost preluat în cadrul Compartimentului patrimoniu al Serviciului economic;
- 3 posturi în regim contractual de execuție de asistent medical, principal care să fie preluate în Compartimentul cabinete medicale școlare.
- 1 post în regim contractual de referent, treapta IA, vacant care să fie preluat în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe nou transformat;
- 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, vacant care să fie preluat în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe nou transformat;
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, ocupat temporar.
- Compartimentul resurse umane, SCIM, arhivare:
- 3 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, din care 2 ocupate de titularii posturilor, respectiv d-na Murar Paula Viorela și d-na Fistiș Nadina Ramona și un post vacant;
- 2 posturi funcții publice de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, 1 post ocupat de titular d-na Poenar Ramona Cristina și unul vacant;
- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, ocupat de titulara postului, d-na Hăulică Cristina;
- 1 post funcție publică de execuție de referent, gradul III, superior, ocupat de titulara postului, d-na Trif Ileana Anișoara;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat de titulara postului, d-na Dragomir Ramona;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul II, ocupat de titulara postului, d-na Rădulescu Corina;
- Compartimentul evidență și plată indemnizații handicap:
- 2 posturi funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titularii posturilor, respectiv d-na Podelean Camelia Cristina și d-na Bodrean Cristina;
- Compartimentul monitorizare asistenți personali:
- 3 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv 2 posturi ocupate de titulari, d-na Petricele Mariana Adriana și d-l Miheț Marcel și un post vacant temporar;
- Compartimentul asistenți personali:
- 239 posturi asistenți personali cu contracte individuale de muncă, din care 207 posturi ocupate.
F. Reorganizarea Serviciului administrare fond locativ, tehnic
Activitatea Serviciului administrare fond locativ, tehnic este condusă de un Șef serviciu, funcție publică de conducere, vacantă temporar și 29 posturi de execuție și cuprinde în componența lui Biroul fond locativ, Biroul administrare exploatare locuințe, Compartimentul asociații proprietari și Compartimentul informatică și întreținere tehnică de calcul, astfel:
F.1. Biroul fond locativ
Funcționează cu 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, gradul II, ocupat și 7 funcții publice de execuție, din care 4 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate, 1 funcție de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, ocupată, 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, ocupată și 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, vacantă, structurate în două compartimente și anume Compartimentul administrare locuințe sociale și Compartimentul administrare ANL.
F.2. Biroul administrare exploatare locuințe
Funcționează cu 1 post funcție publică de conducere de Șef birou, gradul II, vacant și 12 posturi funcții de execuție: 2 funcții publice de consilier, clasa I, grad profesional superior ocupate, 2 funcții publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, unul ocupat și 1 vacant, 1 post de execuție în regim contractual, de inspector de specialitate, gradul II ocupat, 5 posturi de execuție în regim contractual de muncitori calificați, toate ocupate, 1 post de execuție în regim contractual de muncitor necalificat ocupat și 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor ocupat.
F.3. Compartimentul asociații proprietari
Funcționează cu 4 posturi funcții de execuție: 4 funcții publice de consilier, clasa I, grad profesional superior, din care două funcții ocupate și două funcții vacante.
F.4. Compartimentul informatică și întreținere tehnică de calcul
Funcționează cu 3 funcții de execuție: 2 funcții publice de consilier, clasa I , grad profesional superior ocupate și 1 funcție de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent ocupată.
În temeiul prevederilor art.XVIII alin.1 din Legea nr.296/2023, funcția publică de conducere de Șef Birou al Biroului administrare exploatare locuințe, vacantă, se desființează, iar Biroul administrare exploatare locuințe se transformă în structură organizatorică subordonată, respectiv Compartiment administrare exploatare locuințe și este preluat în cadrul Serviciului administrare fond locativ, tehnic cu următoarele posturi: 2 posturi ocupate, de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, 1 post ocupat de execuție de referent, gradul III, 1 post ocupat de execuție de inspector de specialitate, gradul II, 5 posturi de execuție în regim contractual de muncitori calificați, ocupate, 1 post ocupat de execuție în regim contractual de muncitor necalificat și 1 post ocupat în regim contractual de execuție de îngrijitor.
De asemenea, sunt preluate în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe:
- 4 posturi în regim contractual de execuție de muncitor calificat, treapta I, vacante, transformate din cadrul Compartimentului asistenți personali ai Serviciului resurse umane;
- 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, vacant, transformat din cadrul Compartimentului asistenți personali ai Serviciului resurse umane;
- 1 post în regim contractual de referent, treapta IA, vacant, transformat din cadrul Compartimentului asistenți personali ai Serviciului resurse umane;
Restul posturilor aflate în cadrul Biroului administrare și exploatare locuințe vor fi preluate de alte structuri ale direcției.
În temeiul prevederilor art. XIX alin.1 din Legea nr.296/2023, postul de conducere în regim contractual de Șef Birou al Biroului administrativ, vacant, se desființează, iar Biroul administrativ se transformă în structură organizatorică subordonată, respectiv Compartiment administrativ și este preluat în cadrul Serviciului administrare fond locativ, tehnic.
Totodată, propunem schimbarea denumirii Serviciului administrare fond locativ, tehnic în Serviciul administrare locuințe, tehnic și administrativ.
Prin urmare, propunem preluarea următoarelor posturi din vechiul Biroul administrativ: 1 post ocupat de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, 1 post ocupat de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul I, 1 post ocupat de execuție în regim contractual de șofer, treapta I, 2 posturi ocupate de execuție în regim contractual de îngrijitor și 1 post ocupat de execuție în regim contractual de paznic, în cadrul Serviciului administrare locuințe, tehnic și administrativ, restul posturilor aflate în Biroului administrativ urmând a fi preluate de alte structuri ale direcției.
- Propunem preluarea Compartimentului informatică și întreținere tehnică de calcul din cadrul Serviciului administrare fond locativ, tehnic cu tot cu posturile aferente, ocupate de titulari, în cadrul Serviciului administrare locuințe, tehnic și administrativ.
- Propunem preluarea funcției publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului patrimoniu al Biroului economico-financiar în cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe al Serviciului administrare locuințe, tehnic și administrativ și transformarea în funcție publică de execuție de consilier, grad profesional debutant.
În urma reorganizării, se propune următoarea structură a Serviciului administrare locuințe, tehnic și administrativ:
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, vacantă temporar;
- Compartimentul administrativ
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat de titularul postului, d-l. Eleș Cornel Daniel;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul I, ocupat de titularul postului, d-l Suciu Robert Ioan;
- 1 post de execuție în regim contractual de paznic, ocupat de titularul postului, d-l Chinda Daniel Ion;
- 2 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor, ocupate de titularii posturilor, d-na Vesa Cosmina și d-na Mihai Maricica;
- 1 post de execuție în regim contractual de șofer, treapta I, ocupat de titularul postului, d-l Kelemen Andras.
- 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titularii posturilor d-l. Besoiu Bogdan Ioan și d-l. Gros Mihai Sergiu;
- 1 funcție publică de execuție de consilier, grad profesional asistent, ocupată de titularul postului d-l. Kiss Edvard;
- Compartimentul administrare exploatare locuințe
- 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior ocupate de titularii posturilor d-l Stanciu Emanuel Dumitru și d-l Slabu Dănuț;
- 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, vacant;
- 1 post funcție publică de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat de titularul postului d-l. Tătăruș Tiberiu;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad II, ocupat de titularul postului d-l. Iacșa Cornel Stelian ;
- 1 post de execuție în regim contractual de muncitor necalificat, treapta II, ocupat de titularul postului d-na Bica Maria;
- 5 posturi de execuție în regim contractual de muncitor calificat, treapta I, posturi ocupate de titularii posturilor d-l. Bod Zoltan, d-l Buda Marceluș, d-l.Părăuan Aron Daniel, d-l Ștefan Alin și d-l Moldovan Ioan;
- 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor, ocupat de titularul postului d-na Furdui Ramona Veronica;
- 4 posturi în regim contractual de execuție de muncitor calificat, treapta I, vacante;
- 1 post în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, vacant;
- 1 post în regim contractual de referent, treapta IA, vacant;
În temeiul prevederilor art.XVIII alin.2 și alin.3, ale art. XX alin.1 pct.3 lit.a) din Legea nr.296/2023, cu încadrarea în normativul de personal şi procentul de funcţii de conducere prevăzute de Legea nr.296/2023, art. XXII, considerăm oportună transformarea funcției publice de conducere de Șef Birou Fond Locativ într-o funcție publică de conducere superioară, respectiv Șef Serviciu. Funcționarul public care ocupă funcția de Șef birou, îndeplinește condițiile de vechime și studii de specialitate prevăzute de lege pentru funcția publică de Șef serviciu și va fi numit în funcția publică de conducere de Șef serviciu, astfel structura nouă Serviciul fond locativ va avea următoarea componență:
- Compartimentul administrare locuințe sociale propunem să fie denumit Compartimentul locuințe sociale;
- Compartimentul administrare ANL, propunem să fie denumit Compartimentul ANL;
- Propunem preluarea a 2 funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului asociații de proprietari în alte structuri ale direcției după reorganizare;
- Propunem preluarea funcției publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, asistent din cadrul Compartimentului programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare proiecte și programe din cadrul Serviciului programe și servicii sociale în cadrul Compartimentului asociații proprietari.
Astfel după reorganizare, Serviciul fond locativ va avea următoarea structură:
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, ocupată ca urmare a acordului scris de d-na Muntianu Daniela Carmen;
- Compartimentul locuințe sociale
- 2 posturi, funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titularii posturilor d-na Coste Carmen Laura și d-na Drăgulesc Liliana;
- 1 post, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, ocupat de titularul postului d-na Căsălean Verginica Flavia;
- 1 post, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, ocupat de titularul postului d-na Oprișan Margareta Lavinia;
- 1 post, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant – vacant;
- Compartimentul ANL
- 2 posturi, funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titularii posturilor d-na Parfenie Alina și d-l. Dimoiu Mircea;
- Compartimentul asociații proprietari
- 2 posturi, funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, ocupate de titularii posturilor d-na Moțoc Mihaela Liliana și d-na Sîna Mihaela Silvia;
- 1 post, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, vacant;
- Reorganizarea Serviciului programe și servicii sociale
Activitatea se desfășoară în cadrul serviciului social, condus de un Șef serviciu, funcție publică de conducere gradul II ocupată, care cuprinde 47 posturi, structurate în trei birouri după cum urmează:
G.I. Biroul monitorizare, proiecte și programe, care este condus de un șef birou, funcție publică de conducere, vacantă și cuprinde Compartimentul monitorizare servicii sociale și Compartimentul programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare.
G.I.1.Compartimentul monitorizare servicii sociale
Funcționează cu 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad I, ocupat și 1 post de execuție în regim contractual de asistent social, practicant, vacant.
G.I.2. Compartimentul programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare.
Funcționează cu 2 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, unul ocupat și unul vacant, 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal ocupat, 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, vacant, 1 funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant, vacant și 1 funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad superior, ocupat.
G.II. Biroului responsabil de domeniul serviciilor sociale, care este condus de un șef birou-post în regim contractual de conducere gradul II, ocupată și cuprinde Serviciul mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva, Centrul de zi Clubul seniorilor și Adăpostul de urgență pe timp de noapte.
G.II.1. Serviciul mobil de acordare a hranei masa pe roți Deva
Funcționează cu 2 posturi de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ambele ocupate, 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, ocupat și 1 post de execuție în regim contractual de șofer, treapta I, ocupat;
G.II.2. Centrul de zi Clubul seniorilor
Funcționează cu 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul I, ocupat și 1 post de execuție în regim contractual de asistent social, debutant, vacant.
G.II.3. Adăpostul de urgență pe timp de noapte Deva
Funcționează cu 3 posturi de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, două ocupate și unul vacant, 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant vacant temporar, 3 posturi de execuție în regim contractual de paznic ocupate, 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor, ocupat.
G.III. Biroul asistență comunitară care este condus de un șef birou-post în regim contractual de conducere, gradul II, vacant și cuprinde Compartimentul intervenție în situații de urgență și prevenire marginalizare socială, Compartimentul asistență medicală comunitară, Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice și Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități.
G.III.1. Compartimentul intervenție în situații de urgență și prevenire marginalizare socială
Funcționează cu 2 posturi de execuție în regim contractual de asistent social practicant ocupate, 1 post de execuție în regim contractual de execuție de asistent social principal ocupat și 1 post de execuție în regim contractual de psiholog practicant, ocupat.
G.III.2. Compartimentul asistență medicală comunitară
Funcționează cu 1 post de execuție în regim contractual de mediator sanitar vacant și 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical comunitar ocupat.
G.III.3. Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice
Funcționează cu 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de asistent social specialist ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de psiholog practicant vacant și 4 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor la domiciliu, trei ocupate și unul vacant.
G.III.4. Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități.
Funcționează cu 1 post de execuție în regim contractual de kinetoterapeut ocupat, 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant ocupat și 3 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor la domiciliu vacante.
Astfel, față de cele enumerate, propunem următoarele:
- Schimbarea denumirii Serviciului programe și servicii sociale în Serviciul intervenții și îngrijiri;
- Preluarea și schimbarea denumirii Compartimentului intervenții în situații de urgență și prevenire marginalizare socială în Compartimentul protecția copilului și intervenție în situații de urgență cu tot cu posturile aferente, ocupate de titulari, în cadrul Serviciului intervenții și îngrijiri;
- Pentru eficientizarea activității serviciului, propunem formarea în structură organizatorică subordonată a Compartimentului îndrumare și gestionare îngrijiri și intervenții;
- Preluarea postului ocupat, funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare proiecte și programe al Serviciului programe și servicii sociale, în cadrul Compartimentului îndrumare și gestionare îngrijiri și intervenții;
- preluarea postului ocupat de execuție de referent, clasa III, grad superior, din cadrul Compartimentului programe, strategii, proiecte, SCIM, arhivare al Biroului monitorizare proiecte și programe al Serviciului programe și servicii sociale în cadrul Compartimentului îndrumare și gestionare îngrijiri și intervenții;
- preluarea serviciului social ”Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice” din cadrul Biroului asistență comunitară cu tot cu posturile aferente, ocupate de titulari, în cadrul Serviciului intervenții și îngrijiri;
- preluarea serviciului social ”Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități” din cadrul Biroului asistență comunitară cu tot cu posturile aferente, ocupate de titulari, în cadrul Serviciului intervenții și îngrijiri;
Astfel încât, după reorganizare Serviciul intervenții și îngrijiri, va avea următoarea structură:
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, ocupat de titularul postului d-na Marincescu Adina;
- Compartimentul îndrumare și gestionare îngrijiri și intervenții
- 1 post funcție publică de execuție de referent, gradul III, superior ocupat de titularul postului d-na Tamaș Carmen;
- 1 post funcție publică de execuție de consilier, clasa I, principal, ocupat de titularul postului, d-na Jușca Andra Simona;
- Compartimentul protecția copilului și intervenție în situații de urgență
- 2 posturi de execuție în regim contractual de asistent social practicant, ocupate de titularii posturilor d-na Burcă Denisa Florina și d-na Huci Aurica;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, ocupat de titularul postului d-na Miklos Laura Lucica;
- 1 post de execuție în regim contractual de psiholog practicant, ocupat de titularul postului d-na Nicoară-Stoica Anca Corina;
- Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat, de titularul postului d-na Muntean Angelica Daniela;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social specialist, ocupat de titularul postului d-na Clej Oana Alexandra;
- 4 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitori la domiciliu, trei posturi ocupate de titularii posturilor d-na Furca Daniela Carmen, d-na Dincuțoiu Cristina, d-na Stănilă Elena Nicoleta și un post vacant;
- 1 post de execuție în regim contractual de psiholog practicant, vacant;
- Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități
- 1 post de execuție în regim contractual de kinetoterapeut, ocupat de titularul postului d-na Mirea Damaris Roxana;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, ocupat de titularul postului d-na Boita Maria Elena;
- 3 posturi de execuție în regim contractual de îngrijitor la domiciliu, vacante.
În temeiul prevederilor art. XIX alin.2 și alin.3, art.XVIII alin.2 și alin.3, art.XX alin.1 pct.3 lit.a) din Legea nr.296/2023, cu încadrarea în normativul de personal şi procentul de funcţii de conducere prevăzute de Legea nr.296/2023, art. XXII, considerăm oportună transformarea postului contractual de conducere de Șef Birou responsabil de domeniilor serviciilor sociale într-un post de conducere superior, respectiv Șef Serviciu în regim contractual, structura devenind astfel Serviciul monitorizare servicii sociale, adăpost de urgență. Personalul contractual care ocupă funcția de Șef birou, îndeplinește condițiile de vechime și studii de specialitate prevăzute de lege pentru funcția în regim contractual de Șef serviciu și va fi încadrat în funcția contractuală de conducere de Șef serviciu.
Astfel, față de cele enumerate, propunem următoarele:
- Preluarea Compartimentul monitorizare servicii sociale din cadrul Biroului monitorizare, proiecte și programe al Serviciului programe și servicii sociale, cu tot cu posturile ocupate, în cadrul Serviciului monitorizare servicii sociale, adăpost de urgență;
- Postul de execuție în regim contractual de asistent social practicant, vacant din cadrul Compartimentul monitorizare servicii sociale a fost preluat și transformat în altă structură a direcției.
- Se menține serviciul social ”Adăpostul de urgență pe timp de noapte” Deva în cadrul Serviciului monitorizare servicii sociale, adăpost de urgență;
- Postul de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, vacant din cadrul Adăpostului de urgență pe timp de noapte va fi preluat de altă structură a direcției.
Astfel încât, după reorganizare Serviciul monitorizare servicii sociale, adăpost de urgență va avea următoarea structură:
- 1 post de conducere în regim contractual de Șef serviciu, gradul II, post ocupat ca urmare a acordului scris al d-nei Șimon Mădălina Anca;
- Compartimentul monitorizare servicii sociale
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupat de titularul postului, d-na Simina Cristina;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul I, ocupat de titularul postului d-na Morar Sabina Adina;
- Adăpostul de urgență pe timp de noapte Deva
- 2 posturi de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, gradul IA, ocupate de titularii posturilor d-na Crișan Felicia Simona și d-na Tomuș Florina;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social principal, ocupat de titularul postului d-na Kovacs Gabriela Ioana;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social debutant, vacant temporar, titularul postului având contractul de muncă suspendat pentru concediu pentru creșterea copilului;
- 3 posturi de execuție în regim contractual de paznic, ocupate ocupate de titularii posturilor d-l Male Emanuel Andrei, d-l Cioran Daniel Ioan și d-l Indrei Ion Lucian;
- 1 post de execuție în regim contractual de îngrijitor, ocupat de titularul postului d-na Tomuș Stela;
În temeiul prevederilor art.XVIII alin.2 și alin.3, art.XX alin.1 pct.3 lit.a) din Legea nr.296/2023, cu încadrarea în normativul de personal şi procentul de funcţii de conducere prevăzute de art. XXII din Legea nr.296/2023, considerăm oportună transformarea funcției publice de conducere de Șef Birou al Biroului monitorizare proiecte și programe într-o funcție publică de conducere superioară, respectiv Șef serviciu, structura devenind astfel Serviciul strategii, asistență comunitară, iar în temeiul prevederilor art.XIX alin.1 din Legea nr.296/2023, postul de conducere în regim contractual de Șef birou al Biroului asistență comunitară se desființează și este preluat în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară, cu următoarele modificări:
- Propunem formarea unei structuri organizatorice subordonată, respectiv Compartimentul strategii, proiecte;
- Preluarea funcției publice vacante de execuție de referent, clasa III, grad superior, din cadrul Biroului administrare și exploatare locuințe al Serviciului administrare fond locativ, tehnic în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară - Compartimentul strategii, proiecte și transformarea postului în funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior.
- Preluarea funcției publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad superior din cadrul Compartimentului asociații proprietari al Serviciului administrare fond locativ, tehnic în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară- Compartimentul strategii, proiecte;
- Preluarea postului vacant de execuție în regim contractual, de inspector de specialitate, gradul IA din cadrul Adăpostului de urgență pe timp de noapte al Serviciului programe și servicii sociale în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară- Compartimentul strategii, proiecte;
- Preluarea Compartimentului asistență medicală comunitară din cadrul Biroului asistență comunitară al Serviciului programe și servicii sociale, în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară, cu posturile aferente
- Preluarea postului în regim contractual de asistent medical comunitar, studii superioare, vacant transformat din cadrul Compartimentului asistenți personali al Serviciului resurse umane;
- Preluarea Centrului de zi Clubul seniorilor din cadrul Biroului responsabil de domeniul serviciilor sociale al Serviciului programe și servicii sociale, cu posturile aferente;
- Preluarea postului ocupat, funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad superior, din cadrul Biroului beneficii sociale al Serviciului evidență și plată beneficii asistență socială, în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară-Centrul de zi Clubul Seniorilor.
- 1 post funcție publică de conducere de Șef serviciu, gradul II, vacant;
- Compartimentul strategii, proiecte
- 2 posturi funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, vacante;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, vacant;
- Compartimentul asistență medicală comunitară
- 1 post de execuție în regim contractual de mediator sanitar, vacant;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical comunitar, ocupat de titularul postului d-na Maghiar Luminița Cristina;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical comunitar, studii superioare, vacant;
- Centrul de zi Clubul seniorilor
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad IA, ocupat de titularul postului d-na Clej Rodica Voichița;
- 1 post de execuție în regim contractual de inspector de specialitate, grad I, ocupat de titularul postului d-l Radu Mihai Constantin;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent social, debutant, vacant;
- 1 funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior, ocupat de titularul postului d-l Mic Ioan;
- Preluarea funcției publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad superior din cadrul Compartimentului asociații proprietari al Serviciului administrare fond locativ, tehnic în cadrul Serviciului strategii, asistență comunitară- Compartimentul strategii, proiecte;
- 3 posturi de execuție în regim contractual de medic specialist ocupate de d-na Chirilă Lucia – Elisabeta, d-na Pătru Angela – Camelia și d-na Budău Corina.
- 1 post de execuție în regim contractual de medic primar, vacant.
- 1 post de execuție în regim contractual de medic specialist, vacant.
- 2 posturi de execuție în regim contractual de medic ocupate de d-na Maer Alina-Carmen și d-na Ritivoi Alice-Petronela.
- 16 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical principal ocupate de d-na Ciripoiu Iuliana, d-na Badea Cornelia, d-na Crișovan Angela, d-na Deme Andreea, d-na Farcașiu Simona, d-na Lupulescu Simona, d-na Mițică Corina, d-na Nechifor Titiana, d-na Porcaru Simona Sofia, d-na Roșu Carmelia Mariana, d-na Ureche Florica, d-na Valean Loredana-Somna, d-na Balaci Viorica, d-na Nicolescu Violeta-Claudia, d-na Stîngaciu-Balogh Maria și d-na Breje Adina-Elena.
- 5 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical ocupate de d-na Bordea Alina, d-na Burcea Luminița-Florentina, d-na Ciubeica Felicia, d-na Huiu-Ciubotariu Roxana – Florentina și d-na Manole Irina-Simona.
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical, temporar vacant, titularul postului d-na Filip Ramona-Dana având contractul individual de muncă suspendat pentru concediu pentru creșterea copilului;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical debutant ocupat de d-na Indrei Adina.
În temeiul prevederilor art. 248 alin. 24 și alin. 24^1 din Legea nr. 198 din 4 iulie 2023 învăţământului preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare, unde se arată:
”(24) Personalul medical de specialitate din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, inclusiv din unităţile de învăţământ special de stat şi cel din creşele publice arondate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, este preluat în structura de personal medical, angajat de autorităţile administraţiei publice locale începând cu data de 1 ianuarie 2024, în baza protocolului de predare-preluare aprobat prin ordin comun al ministrului educaţiei, al ministrului sănătăţii şi al ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, pentru personalul medical de specialitate finanţat de către Ministerul Educaţiei până la data de 31 decembrie 2023.
(24^1) Finanţarea cabinetelor medicale din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, inclusiv din unităţile de învăţământ special şi a celor din creşele publice arondate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, în ceea ce priveşte cheltuielile de personal, se asigură conform prevederilor art. 3 şi 21 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii Publice către autorităţile administraţiei publice locale, aprobată prin Legea nr. 174/2011, cu modificările şi completările ulterioare, începând cu data de 1 ianuarie 2024.”
Având în vedere prevederile legale mai sus menționate, propunem preluarea a 3 posturi în regim contractual vacante din cadrul Compartimentului asistenți personali al Serviciului resurse umane și transformarea lor în 3 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical, principal.
Luând în considerare faptul că un număr de 2 persoane încadrate pe postul de excuție în regim contractual de asistent medical din cadrul “Compartimentului cabinete medicale școlare” al Direcției de Asistență Socială Deva, au depus certificate eliberate de Ordinul asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali din România, prin care se atestă faptul că au promovat examenul de grad principal în sesiunea septembrie 2023, după cum urmează:
- Manole Irina-Simona – Certificat de grad principal Seria A nr. 26622/13.12.2023;
- Ciubeică Felicia – Certificat de grad principal Seria A nr. 26591/07.12.2023;
Potrivit prevederilor Ordinului nr. 1470/2011 al Ministerului Sănătății pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare:
“CRITERII privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale pentru personalul contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar
II. Asistenţi medicali şi alte categorii de personal sanitar cu pregătire superioară, superioară de scurtă durată, postliceală sanitară sau medie
... 44. Asistent medical, asistent farmacie, asistent social; principal (PL):
- 5 ani vechime ca asistent medical
- diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă
sau
- diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
- examen pentru obţinerea gradului de principal
- concurs pentru ocuparea postului”
Întrucât doamnele Manole Irina Simona și Ciubeică Felicia, încadrate pe postul de execuție în regim contractual de asistent medical din cadrul Compartimentului cabinete medicale școlare al Direcției de Asistență Sociala Deva, întrunesc condițiile pentru promovarea în funcția de asistent medical principal, studii postliceale;
Luând în considerare cele de mai sus, propunem:
- transformarea postului de execuție în regim contractual de asistent medical din cadrul Compartimentului cabinete medicale școlare al Direcției de Asistență Sociala Deva, ocupat de d-na Manole Irina Simona, în asistent medical, principal (PL);
- transformarea postului de execuție în regim contractual de asistent medical din cadrul Compartimentului cabinete medicale școlare al Direcției de Asistență Sociala Deva, ocupat de d-na Ciubeică Felicia, în asistent medical, principal (PL);
De asemenea, raportat la activitatea desfășurată în cadrul Compartimentului cabinet medicale școlare, la volumul de muncă și atribuții, propunem transformarea postului vacant de execuție în regim contractual de medic primar, în post de execuție în regim contractual de medic specialist.
Astfel încât, după reorganizare, Compartimentul cabinete medicale școlare va avea următoarea structură:
- 3 posturi de execuție în regim contractual de medic specialist ocupate de d-na Chirilă Lucia – Elisabeta, d-na Pătru Angela – Camelia și d-na Budău Corina.
- 1 post de execuție în regim contractual de medic specialist, vacant.
- 1 post de execuție în regim contractual de medic specialist, vacant.
- 2 posturi de execuție în regim contractual de medic ocupate de d-na Maer Alina-Carmen și d-na Ritivoi Alice-Petronela.
- 18 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical principal ocupate de d-na Ciripoiu Iuliana, d-na Badea Cornelia, d-na Crișovan Angela, d-na Deme Andreea, d-na Farcașiu Simona, d-na Lupulescu Simona, d-na Mițică Corina, d-na Nechifor Titiana, d-na Porcaru Simona Sofia, d-na Roșu Carmelia Mariana, d-na Ureche Florica, d-na Valean Loredana-Somna, d-na Balaci Viorica, d-na Nicolescu Violeta-Claudia, d-na Stîngaciu-Balogh Maria, d-na Breje Adina-Elena, d-na Ciubeica Felicia și d-na Manole Irina-Simona.
- 3 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical ocupate de d-na Bordea Alina, d-na Burcea Luminița-Florentina șid-na Huiu-Ciubotariu Roxana – Florentina.
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical, temporar vacant, titularul postului d-na Filip Ramona-Dana având contractul individual de muncă suspendat pentru concediu pentru creșterea copilului;
- 1 post de execuție în regim contractual de asistent medical debutant ocupat de d-na Indrei Adina;
- 3 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical, principal, vacante.
Compartimentul Cabinete medicale stomatologie școlară
În cadrul Direcției de Asistență Socială Deva funcționează Compartimentul cabinete medicale stomatologie școlară, compus din 6 de posturi de execuție în regim contractual care își menține structura actuală și anume:
- 1 post de execuție în regim contractual de medic specialist ocupat de d-na Kuțaba Anca.
- 2 posturi de execuție în regim contractual de medic, unul ocupat de d-na Duma Cristina-Larisa și un post vacant.
- 3 posturi de execuție în regim contractual de asistent medical principal, din care 2 ocupate de d-na Bera Nadia-Silvia și d-na Popescu Oana-Anca și un post vacant.
Raportat la activitatea desfășurată în cadrul Compartimentul cabinete medicale stomatologie școlară, la volumul de muncă și atribuții, se propune ca această structură să rămână nemodificată și să nu fie supusă reorganizării.
Astfel, Structura organizatorică a Direcției de Asistență Socială Deva, va fi următoarea:
(1) Directorul executiv cu următoarea structură subordonată:
1.Serviciul Economic
1.1. Compartimentul contabilitate
1.2. Compartimentul casierie
1.3. Compartimetul patrimoniu
2. Serviciul Resurse Umane
2.1.Compartimentul resurse umane, SCIM, arhivare
2.2. Compartimentul evidență și plată indemnizații handicap
2.3. Compartimentul monitorizare asistenți personali
2.4. Compartimentul asistenți personali
3. Serviciul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială
3.1. Compartimentul alocații, indemnizații, stimulent
3.2. Compartimentul VMI
4.Serviciul Beneficii și Servicii Sociale
4.1. Compartimentul beneficii sociale
4.2. Serviciul mobil de acordare a hranei Masa pe roți Deva
5. Serviciul Juridic, Achiziții, Registratură
4.1. Compartimentul juridic
4.2. Compartimentul achiziții publice
4.3. Comparimentul registratură, comunicare și relații cu publicul
6.Compartimentul SSM-PSI
7. Compartimentul Cabinete Medicale Școlare
8. Compartimentul Cabinete medicale stomatologie școlară
(2) Directorul executiv adjunct cu următoarea structură subordonată
1. Serviciul Administrare Locuințe, Tehnic și Administrativ
1.1. Compartimentul administrativ
1.2. Compartimentul informatică și întreținere tehnică de calcul
1.3. Compartimentul administrare exploatare locuințe
2. Serviciul Fond Locativ
2.1. Compartimentul locuințe sociale
2.2. Compartimentul ANL
2.3. Compartimentul asociații proprietari
3. Serviciul Intervenții și Îngrijiri
3.1.Compartimentul îndrumare și gestionare îngrijiri și intervenții
3.2. Compartimentul protecția copilului și intervenție în situații de urgență
3.3.Servicii de îngrijiri personale la domiciliu pentru persoane vârstnice
3.4.Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități
4. Serviciul Monitorizare Servicii sociale, Adăpost de Urgență
4.1. Compartimentul monitorizare servicii sociale
4.2. Adăpostul de urgență pe timp de noapte Deva
5.Serviciul Strategii, Asistență Comunitară
5.1. Compartimentul strategii, proiecte
5.2. Compartimentul asistență medicală comunitară
5.3. Centrul de zi Clubul seniorilor
Cu respectarea prevederilor art.391 din Ordonanța de Urgență nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, conform cărora:
”Art.391 – Stabilirea numărului total de funcţii publice de conducere în cadrul fiecărei autorităţi sau instituţii publice
(1) Numărul total al funcţiilor publice de conducere din cadrul autorităţii sau instituţiei publice, cu excepţia funcţiilor publice de secretar general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale, precum şi al funcţiilor publice de conducere a căror ocupare se face prin detaşare cu personal din cadrul instituţiilor din sectorul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, conform statelor de organizare aprobate, în condiţiile legii, este de maximum 8% din numărul total al posturilor aprobate la nivel de ordonator principal de credite.
3) Structura organizatorică a autorităţilor şi instituţiilor publice trebuie să respecte următoarele cerinţe:
a) pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 10 posturi de execuţie;”
Luând în considerare prevederile din Legea nr.296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin.(2) lit.,,a”, alin.(3) lit.,,c”, art. 139 alin.(1), art.196 alin.(1) lit.,,a”, art.391, art.409 și art.518 alin.(6) din Ordonanța de Urgență 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Față de cele de mai sus, propunem Consiliului local Deva adoptarea hotărârii în forma prezentată.
Avizat Juridic,
DIRECTOR EXECUTIV Șef birou J.A.R.
Alex-Cosmin JURJA Cosmina-Elena NOAGHIU-BOLDA
Șef Serviciu resurse umane, ÎNTOCMIT,
Cristina-Roxana MĂRGINEAN Consilier,
Nadina-Ramona FISTIȘ
Avizat,
Șef Serviciu resurse umane,
Claudiu BREZAN