România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

ROMÂNIA

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL DEVA

PRIMARUL

 

REFERAT DE APROBARE

privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Deva  să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”: Documentele suport,  Documentația de atribuire în vederea organizării procedurii de licitație deschisă  pentru atribuirea contractului de achiziție publică: Delegarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, mandatarea  Asociației să organizeze procedura de achiziție  până la finalizarea acesteia precum și  mandatarea Președintelui asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”, să semneze contractul de delegare

 

 

Prin Hotărârea Consiliului local nr.65/2010 Municipiul Deva s-a asociat cu Județul Hunedoara și cu alte unități administrativ teritoriale în vederea constituirii Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara, având ca scop: colectarea separată și transportul separat al deșeurilor municipale și al deșeurilor similare.

Având în vedere adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat al Deșeurilor din Județul Hunedoara″ nr.663/05.04.2024,   înregistrată la Primăria Municipiului Deva cu nr. 38730/08.04.2024 – către U.A.T.-urile din  zonele 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, prin care ne-a fost transmisă Nota de fundamentare nr.661 din 05.04.2024  privind supunerea spre aprobare a Documentelor suport, precum și Documentația de atribuire pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara, mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia, precum și mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara să semneze contractul de delegare.

Documentele suport cuprind:

  1. Strategia de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg +3 Centru, Județul Hunedoara, prin procedura de ”Licitație deschisă”;
  2. Studiul de fundamentare al duratei contractului de delegare, anexă la Strategia de contractare;

Documentația de atribuire cuprinde:

  1. Instrucțiunile pentru ofertanți ( Fișa de date a achiziției);
  2. Caietul de sarcini și anexele la acesta (Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3, Anexa 4, Anexa 5, Anexa 6, Anexa 7);
  3. Proiectul Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara;
  4. Formulare.

 

Potrivit art. 17 alin. 3 pct. 4, prevederile art. 21 alin. 4 si art. 22 din Statulul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor" – Județul Hunedoara, coroborate cu prevederile art. 8 alin. 3 lit. i și prevederile art. 10 alin. 5 din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice . elaborarea şi aprobarea regulamentelor serviciilor, a caietelor de sarcini, a contractelor de furnizare/prestare a serviciilor şi a altor acte normative locale referitoare la serviciile de utilităţi publice se aprobă de Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara în baza mandatului special acordat.

Luând în considerare prevederile Ordonanței Guvernului nr.92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare, Ordonanța de urgență a Guvernului nr.133/2022 privind completarea și modificarea unor prevederi din Ordonanța Guvernului nr.92/2021 privind regimul deșeurilor, Legea nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

 În temeiul art.1 alin.2 lit.”e”, art.8 alin.2, alin.3, art.9, art.10, art.22, art.23, art.29 și art.30 din Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare

În conformitate cu art.129 alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”n”, alin.14   precum și art.139 alin.3 lit.”g” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, propun Consiliului Local al municipiului Deva aprobarea proiectului de hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Deva  să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”: Documentele suport,  Documentația de atribuire în vederea organizării procedurii de licitație deschisă  pentru atribuirea contractului de achiziție publică: Delegarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, mandatarea  Asociației să organizeze procedura de achiziție  până la finalizarea acesteia precum și  mandatarea Președintelui asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”, să semneze contractul de delegare

 

 

PRIMAR,

Nicolae Florin OANCEA