ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL DEVA
DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT
SERVICIUL UNITATEA MUNICIPALĂ PENTRU MONITORIZAREA SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICE
RAPORT
privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Deva să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”: Documentele suport, Documentația de atribuire în vederea organizării procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică: Delegarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”, să semneze contractul de delegare
Serviciul unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice din cadrul aparatului propriu al Primarului, analizând Referatul de aprobare al Primarului municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea, la proiectul de hotărâre privind aprobarea Documentelor suport și Documentației pentru atribuirea contractului de achziție publică având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara, Mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia, precum și mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”,să semneze contractul de delegare.
Prin Hotărârea Consiliului local nr.65/2010 Municipiul Deva s-a asociat cu Județul Hunedoara și cu alte unități administrativ teritoriale în vederea constituirii Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara, având ca scop: colectarea separată și transportul separat al deșeurilor municipale și al deșeurilor similare.
Prin Hotărârea Consiliului local nr.90/2023 a fost aprobat privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Deva să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara” aprobarea Planului Tarifar, Studiului de oportunitate pentru delegarea activităților serviciului de salubrizare în cadrul SMID Județul Hunedoara și a anexelor, a Regulamentului serviciului de salubrizare privind deșeurile menajere și similar din Județul Hunedoara și a Documentației pentru atribuirea contractului de achiziție publică având ca obiect ”Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, precum și mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare.
Prin Nota de fundamentare nr.661/2024, Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat al Deșeurilor din Județul Hunedoara″ ne informează asupra faptului că a fost anulată licitația deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică: ”Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg +3 Centru, Județul Hunedoara” și ne-au fost înaintate spre aprobare a Documentelor suport, precum și Documentația de atribuire pentru organizarea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului având ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara, mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia, precum și mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara să semneze contractul de delegare.
Documentele suport cuprind:
- Strategia de contractare privind atribuirea contractului de achiziție publică: ”Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg +3 Centru, Județul Hunedoara”, prin procedura de ”Licitație deschisă”;
- Studiul de fundamentare al duratei contractului de delegare, anexă la Strategia de contractare;
Documentația de atribuire cuprinde:
- Instrucțiunile pentru ofertanți ( Fișa de date a achiziției);
- Caietul de sarcini și anexele la acesta (Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3, Anexa 4, Anexa 5, Anexa 6, Anexa 7);
- Proiectul Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara;
- Formulare.
Prin Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice a fost stabilit cadrul juridic şi instrucţional unitar, obiectivele, componentele, atribuțiile şi instrumentele specifice necesare înfiinţării, organizării, monitorizării şi controlului funcţionării serviciilor comunitare de utilităţi publice.
Prin Legea nr.101/2006 privind serviciul public de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare a fost stabilit cadrul juridic pentru înfiinţarea, organizarea, gestionarea, finanţarea şi controlul funcţionării serviciului public de salubrizare a localităţilor.
Potrivit art. 17 alin. 3 pct. 4, prevederile art. 21 alin. 4 si art. 22 din Statulul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor" – Județul Hunedoara, coroborate cu prevederile art. 8 alin. 3 lit. i și prevederile art. 10 alin. 5 din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice . elaborarea şi aprobarea regulamentelor serviciilor, a caietelor de sarcini, a contractelor de furnizare/prestare a serviciilor şi a altor acte normative locale referitoare la serviciile de utilităţi publice se aprobă de Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara în baza mandatului special acordat.
Luând în considerare prevederile Ordonanței Guvernului nr.92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare, Ordonanța de urgență a Guvernului nr.133/2022 privind completarea și modificarea unor prevederi din Ordonanța Guvernului nr.92/2021 privind regimul deșeurilor, Legea nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.1 alin.2 lit.”e”, art.8 alin.2, alin.3, art.9, art.10, art.22, art.23, art.29 și art.30 din Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare
În conformitate cu art.129 alin.2 lit.”d”, alin.7 lit.”n”, alin.14 precum și art.139 alin.3 lit.”g” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Supunem dezbaterii Consiliului local al Municipiului Deva proiectul de hotărâre privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Deva să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”: Documentele suport, Documentația de atribuire în vederea organizării procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de achiziție publică: Delegarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia precum și mandatarea Președintelui asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara”, să semneze contractul de delegare.
Direcția juridică și A.P.L., Direcția A.D.P.P.,
Director Executiv, Director Executiv,
Bogdan Bălan Petruțesc Boaru Lăcrămioara -Suzana
Director Executiv,
Direcția economică
Stoica Claudia
Șef Serviciu U.M.M.S.C.U.P., Întocmit S.U.M.M.S.C.U.P., Larisa Stoica Ioan Tătar