Proiect de Hotărâre al autorității deliberative

Nr. 225 / 09.07.2024
Caracter individual

Proiect de hotărâre

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

Forma inițiatorului

România

România

Județul Hunedoara

Consiliul Local al municipiului Deva

Municipiul Deva

Proiect de hotărâre

Nr. 225 din 09.07.2024

privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activități

Analizând temeiurile juridice, respectiv:


Art.7 alin.4 din Anexa la Ordinul 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024,

Art.129 alin.14  din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019  privind  Codul administrativ, cu modificările și completările  ulterioare,

Ținând cont de:

Adresa nr.116719/2022, prin care Instituția Prefectului Județului Hunedoara, solicită analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea de măsuri pentru eficientizarea acestei activități,

Luând act de:

Proiectul de hotărâre nr.225/2024, Referatul de aprobare nr.225/2024 prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Nicolae-Florin Oancea din care reiese necesitatea și oportunitatea adoptării unei hotărâri privind analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități,

Raportul Serviciului cadastru, fond funciar nr.70517/09.07.2024,

Avizul Comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor, agricultură nr.1625/82281/24.07.2024, precum și de avizul Comisiei de organizare şi dezvoltare urbanistică, administrarea domeniului public şi privat al municipiului, realizarea lucrărilor publice, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură nr.1436/82282/24.07.2024,


În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Consiliul local al municipiului deva

adoptă prezenta hotărâre.

Art.1. - Aprobă analiza stadiului de înscriere a datelor în registrul agricol și stabilirea  măsurilor pentru eficientizarea acestei activități, conform Anexei  care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare. 

Art.3. - Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuterniceşte Compartimentul registrul agricol din cadrul Direcției administrarea domeniului public și privat.

 Art.4. - Prezenta hotărâre se comunică:

- Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara;

- Primarului municipiului Deva;

- Serviciului cadastru, fond funciar;

- Compartimentului registrul agricol.



INIȚIATOR PROIECT:

PRIMARUL MUNICIPIULUI DEVA

Nicolae-Florin OANCEA

AVIZEAZĂ PENTRU LEGALITATE:

SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI DEVA

Oana-Diana MURA

Rezultate voturi