România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

 

        R O M Â N I A

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL D   E  V  A

          PRIMARUL

 

 

        Referat de aprobare

         la proiectul de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă

 

 

Potrivit art.123 alin.1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ”după declararea ca legal constituit, consiliul local alege dintre membrii săi, în termenul stabilit prin regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local, un preşedinte de şedinţă, pe o perioadă de cel mult 3 luni, care conduce şedinţele consiliului şi semnează hotărârile adoptate de acesta.” 

Potrivit Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului local al municipiului Deva, aprobat prin Hotărârea Consiliului local nr.269/2021, cu modificările și completările ulterioare, președintele de ședință se alege pe o perioadă de 3 luni.

Pentru desfășurarea în bune condiții a ședințelor consiliului local se impune alegerea unui  consilier local care să conducă lucrările ședințelor consiliului local pentru următoarele 3 luni, respectiv: noiembrie, decembrie 2024 și ianuarie 2025.

În temeiul prevederilor art.123 alin.1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, 

Supun atenției Consiliului local proiectul de hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă. 

 

 

                                                                                                                                                                                Primar,

                                                                                                                                                                         Lucian Ioan Rus