ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL DEVA
PRIMAR
REFERAT DE APROBARE
la proiectul de hotărâre privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva
din subordinea Consiliului local al municipiului Deva
Ţinând cont de faptul că începând cu data de 11 noiembrie 2024 postul de Director al Serviciului Public de Întreţinere şi Gospodărire Municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva este vacant şi că este necesar ca acest post să fie ocupat prin concurs în conformitate cu prevederile legale în vigoare,
În conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, numirea conducătorilor instituţiilor şi serviciilor publice de interes local se face pe baza concursului organizat potrivit procedurilor şi criteriilor aprobate de consiliul local, la propunerea Primarului.
În vederea asigurării unui management eficient al acestui serviciu propun următoarele condiții specifice de participare la concurs:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în ramura de știință - ştiinţe economice;
- vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - minimum 7 ani;
- experiență managerială (să fi deținut funcţii de conducere) - minimum 3 ani;
Condiţiile generale de ocupare a postului se vor stabili în conformitate cu legislaţia în vigoare cu privire la ocuparea posturilor în regim contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Propun de asemenea ca pentru această functie, candidații să elaboreze un proiect de management privind asigurarea desfăşurării în condiţii de performanţă a activităţii curente şi de perspectivă a “Serviciului Public de Întreţinere şi Gospodărire Municipală Deva”, proiect ce va fi susţinut în cadrul probei de interviu.
Ținând cont de prevederile art VII alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență nr. 156/ 2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene,
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Legii nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.129 alin.2 lit.“a”, alin.14, art.139 alin.1, art.155 alin.8, art.196 alin1 lit.”a” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Față de cele de mai sus propun Consiliului local al municipiului Deva adoptarea hotărârii privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva.
PRIMAR,