România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

Ţinând cont de faptul că începând cu data de 11 noiembrie 2024 postul de Director al Serviciului Public de Întreţinere şi Gospodărire Municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva este vacant şi că este necesar ca acest post să fie ocupat prin concurs în conformitate cu prevederile legale în vigoare, 

În conformitate cu ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, numirea conducătorilor instituţiilor şi serviciilor publice de interes local se face pe baza concursului organizat potrivit procedurilor şi criteriilor aprobate de consiliul local, la propunerea Primarului.

În vederea asigurării unui management eficient al acestui serviciu propun următoarele condiții specifice de participare la concurs:

  •  studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în științe economice, ştiinţe juridice sau științe inginerești;
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - minimum 7 ani;
  •  experiență managerială (să fi deținut funcţii de conducere) - minimum 3 ani;

Condiţiile generale de ocupare a postului se vor stabili în conformitate cu legislaţia în vigoare cu privire la ocuparea posturilor în regim contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Propun de asemenea ca pentru această functie, candidații să elaboreze un proiect de management privind  asigurarea desfăşurării în condiţii de performanţă a activităţii curente şi de perspectivă a “Serviciului Public de Întreţinere şi Gospodărire Municipală Deva”,  proiect ce va fi susţinut în cadrul probei de interviu.

Față de cele de mai sus propun Consiliului local al municipiului Deva adoptarea hotărârii privind organizarea concursului pentru ocuparea  postului vacant de Director al Serviciului Public de Întreţinere şi Gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva.

 

PRIMAR,

LUCIAN IOAN RUS