Art.1. - Se aprobă implementarea unui sistem de management pentru flota auto utilizată de Primăria municipiului Deva, serviciile și instituțiile publice subordonate Consiliului local al municipiului Deva.
Art.2. - Sistemul menționat la art.1 va genera rapoarte lunare care vor cuprinde cel puțin următoarele informații:
- kilometri parcurși de fiecare autoturism
- durata de deplasare a fiecărui autoturism
- consumul fiecărui autoturism
- alimentările și costul acestora
- afișarea traseelor fiecărui autoturism
Art.3. - Sistemul menționat la art.1 va permite:
- emiterea și transmiterea automată pe mail a foilor de parcurs
- evidențierea, în mod separat, pentru fiecare cursă în parte, a duratei, numărului de kilometri și a consumului total
- transmiterea automată a diverselor tipuri de alerte: alerte referitoare la expirarea ITP, RCA, asigurare CASCO, Rovigneta etc.
Art.4. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.5. - Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se împuternicește Serviciul administrativ, parc auto din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, servciile și instituțiile publice aflate în subordinea Consiliului local Deva.
Art.6. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituției Prefectului județului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Compartimentului achiziții;
- Serviciilor și instituțiilor publice aflate în subordinea Consiliului local Deva.