Art.1. - Numește comisia de evaluare a oportunității achiziționării și/sau închirierii de imobile, respectiv exercitarea sau neexercitarea dreptului de preempțiune, în următoarea componență:
Membri titulari:
- Domnul Drăgan Dacian Ciprian, consilier local;
- Domnul Ludoșean Gheorghe,consilier local;
- Domnul Pogocsan Ferdinand Zoltan, consilier local;
- Domnul Mareș Cosmin Răzvan, consilier local;
- Doamna Petruțesc Boaru Lăcrămioara Suzana - Director executiv, Direcția administrarea domeniului public și privat;
- Doamna Stoica Claudia Maria - Director executiv, Direcția economică;
- Domnul Bălan Bogdan Ciprian - Șef Serviciul juridic și autoritate tutelară;
- Doamna Lăzăruț Raluca - Arhitect Șef
- Domnul Jarnea Horia - Șef Serviciul cadastru, fond funciar;
Membri supleanți:
- Domnul Moraru Călin Constantin, consilier local;
- Doamna Grecu Marcela Georgeta, consilier local;
- Domnul Peter Ludovic Robert,consilier local;
- Domnul Tabac Octavian Cristinel, consilier local;
- Doamna Stoica Larisa – Șef Serviciul unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice;
- Doamna Bistrian Adriana Carla Ița - Șef Serviciul financiar, contabilitate;
- Domnul Drăgan Gabriel - Consilier juridic, Serviciul juridic și autoritate tutelară;
- Domnul Fedorczuc Ovidiu - Șef Serviciul urbanism;
- Domnul Mureșan Sorin - Consilier, Serviciul cadastru, fond funciar.
Art.2. - Numește secretarul comisiei de evaluare a oportunității achiziționării și/sau închirierii de imobile, respectiv exercitarea sau neexercitarea dreptului de preempțiune, în persoana domnului Igreți Alexandru Vlad, Consilier juridic - Serviciul juridic și autoritate tutelară și a secretarului supleant în persoana doamnei Manole Ioana Olivia, Consilier juridic - Serviciul juridic și autoritate tutelară.
Art.3. - Aprobă Regulamentul de funcționare a comisiei de evaluare a oportunității achiziționării și/sau închirierii de imobile, respectiv exercitarea sau neexercitarea dreptului de preempțiune, potrivit Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. - Comisia stabilită la art.1 va evalua oportunitatea achiziționării și/sau închirierii de imobile ca urmare a înregistrării la sediul Primăriei municipiului Deva a unor oferte în acest sens, sau își va exprima opțiunea cu privire la exercitarea sau, după caz, neexercitarea dreptului de preempțiune, la solicitarea persoanelor interesate.
Art.5. - Rezultatele comisiei de evaluare a oportunității achiziționării și/sau închirierii de imobile, respectiv exercitarea sau neexercitarea dreptului de preempțiune, vor fi materializate într-un proces-verbal.
Art.6. - Comisia de evaluare a oportunității achiziționării și/sau închirierii de imobile, respectiv exercitarea sau neexercitarea dreptului de preempțiune, își va desfășura activitatea pe perioada mandatului actualului Consiliu local al municipiului Deva.
Art.7. - Începând cu data prezentei se abrogă Hotărârea Consiliului local nr.188/2021, cu modificările și completările ulterioare.
Art.8. - Prezenta hotărâre poate fi atacată potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Art.9. - Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituției Prefectului județului Hunedoara;
- Primarului municipiului Deva;
- Persoanelor prevăzute la art.1;
- Serviciului administrarea domeniului public și privat.