ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL DEVA
Direcția economică
Serviciul financiar, contabilitate
RAPORT DE SPECIALITATE
la proiectul de hotărâre privind suplimentarea valorii de inventar a bunurilor aflate în administrarea Colegiului Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu valoarea investițiilor realizate în cadrul proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria școala generală)”, cod SMIS 120280, la imobilele-construcții înscrise în CF nr.61826-C1 și nr. 61826-C2, situate în Deva, strada Lucian Blaga, nr.1, județul Hunedoara, precum și darea în administrare a bunurilor realizate în cadrul acestuia
Serviciul financiar, contabilitate din cadrul Direcției economice, analizând Referatul de aprobare prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, prin care se propune suplimentarea valorii de inventar a bunurilor aflate în administrarea Colegiului Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu valoarea investițiilor realizate în cadrul proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, la imobilele-construcții înscrise în CF nr.61826-C1 și nr. 61826-C2, situate în Deva, strada Lucian Blaga, nr.1, județul Hunedoara, precum și darea în administrare a bunurilor realizate în cadrul acestuia, supunem atenției Consiliului local următoarele:
Municipiul Deva a realizat o serie de proiecte de investiții pentru creșterea calității infrastructurii la nivelul educației antepreșcolare, preșcolare și școlare în municipiul Deva în vederea asigurării accesului sporit la educație timpurie, precum și reabilitarea unor instituții de învățământ și creșterea calității infrastructurii la nivelul învățământului primar.
Prin Direcția tehnică s-a implementat proiectul ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280.
Scopul/Obiectivul general al proiectului: îl reprezintă creşterea gradului de participare a populaţiei şcolare din învăţământul obligatoriu la un sistem educaţional de înaltă performanţă, care să asigure resursele umane necesare unei dezvoltări socio-economice durabile - echilibrată teritorial în Regiunea Vest. Obiectivul specific al proiectului constă în asigurarea unei oferte educaţionale adecvate, accesibile şi de calitate în învăţământul primar din cadrul Colegiului Naţional Pedagogic „Regina Maria" din Deva, prin reabilitarea, modernizarea infrastructurii şcolii şi dotarea cu echipamente didactice specifice. Atingerea obiectivului specific al proiectului a fost realizată prin: reabilitarea şi modernizarea spaţiilor destinate procesului educaţional, precum şi dotarea acestora cu echipamente didactice specifice învăţământului din ciclul primar; facilităţi pentru desfăşurarea orelor de educaţie fizică, prin reabilitarea sălii de sport şi activităţilor din pauze, prin amenajarea curţii şcolii; crearea unei infrastructuri şcolare moderne, adecvată desfăşurării procesului de învăţământ, asigurându-se astfel condiţiile materiale desfăşurării unui proces didactic de calitate, în conformitate cu cerinţele actuale; îmbunătăţirea calităţii actului educaţional corespunzător cerinţelor psihopedagogice şi asigurarea accesibilităţii tuturor elevilor la procesul de învăţământ; asigurarea condiţiilor pentru o educaţie de calitate şi creşterea gradului de participare a populaţiei şcolare în învăţământul primar.
Rezultatele proiectului:
- unitate de învățământ reabilitată, modernizată și dotată corespunzător procesului educațional,
- două corpuri de clădire: școală și sală de sport care beneficiază de măsuri de creştere a eficienţei energetice, în urma reabilitării și modernizării acestora,
- curtea școlii reamenajată cu elemente de joacă, zone verzi, locuri de odihnă pentru elevi,
- 10 contracte de achiziție publică încheiate, 2 anunțuri de presă publicate, autocolante aplicate pe echipamentele achiziționate în cadrul proiectului, un panou temporar pe amplasament pe timpul execuției lucrărilor și o placă permanentă amplasată la finalizarea implementării proiectului;
- servicii de elaborare documentații tehnico-economice, servicii de dirigenție de șantier, de asistență tehnică din partea proiectantului, de elaborare audituri/certificate energetice, de audit financiar prestate, management de proiect asigurat, documentații de raportare/rambursare întocmite.
Data semnării contractului de finanțare: 22.08.2018
Perioada de implementare a proiectului (conform contractului de finanțare): 94 luni, între data 31.03.2016 și data 31.12.2023.
Valoarea totală a contractului de finanțare: 12.965.628,37 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR: 9.269.506,26 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 1.417.689,19 lei
Valoarea finanțării nerambursabile a contractului de finanțare: 10.905.301,47 lei
Finanțarea nerambursabilă a proiectului a fost asigurată prin Regio - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 Îmbunătățirea infrastructurii educaționale, Prioritatea de investiții 10.1 Investițiile în educație, și formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competențe și învățare pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea infrastructurilor de educație și formare, Obiectiv specific 10.1 Creșterea gradului de participare la nivelul educației timpurii și învățământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, apel dedicat învățământului obligatoriu, în baza Contractului de finanțare nr. 2967, semnat în data de 22.08.2018.
Pe parcursul implementării proiectului au fost încheiate contracte de prestări servicii, execuție de lucrări și furnizare de produse, au fost realizate plăți în sumă totală de 13.208.968,83 lei și au fost încasate sume de la AM POR în valoare de 11.290.140,02 lei, astfel:
Document | Data Document | Beneficiar | Explicatii | Plati | Incasari |
OP 606 | 11.03.2025 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE _CR 13F smis 120280 10 1 MPD por fedr 2024 OG 22/2002 a1aln2 | 0.00 | 821,472.66 |
OP 607 | 11.03.2025 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE _CR 13F smis 120280 10 1 MPD por cofin 5821 OG 22/2002 a1aln2 | 0.00 | 125,636.99 |
OP 4033 | 15.12.2023 | QUANTUM EXPERT SRL | PLATA audit fin.Reab. Col. regina Maria SMIS 120280 | 5,950.00 | 0.00 |
OP 3884 | 07.12.2023 | ACCENT MEDIA SRL | PLATA F. 5117/24.11.2023 ACCENT MEDIA SRL | 523.60 | 0.00 |
OP 34673 | 31.10.2023 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE _CR nr.12 smis 120280 10 1 MPD POR cofin 5821 OG22/2002a1aln2 | 0.00 | 29,000.94 |
OP 34673.1 | 31.10.2023 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE _CR nr.12 smis 120280 10 1 MPD POR cofin 5821 OG22/2002a1aln2 | 0.00 | 174,158.15 |
OP 1572 | 13.06.2023 | ARLECHIN TOTAL DISTRIBUTION S.R.L. | PLATA dotari lot 3 Reab.Col. Regina Maria SMIS 120280 | 80,849.96 | 0.00 |
OP 1572.1 | 13.06.2023 | ARLECHIN TOTAL DISTRIBUTION SRL | PLATA DOTARI LOT 3 Reab. Col. Regina Maria SMIS 120280 | 4,235.21 | 0.00 |
OP 1284 | 16.05.2023 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA gar dirig. sant Reab. Col. Regina Maria | 772.14 | 0.00 |
OP 1285 | 16.05.2023 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant Reab. Col. Regina Maria | 11,365.86 | 0.00 |
OP 1145 | 08.05.2023 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA ASIST. TEHN. Reab. Col. regina maria | 16,907.22 | 0.00 |
OP 1146 | 08.05.2023 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA ASIST. TEHN. Reab. Col. regina maria | 1,312.13 | 0.00 |
OP 1147 | 08.05.2023 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA ASIST. TEHN. Reab. Col. regina maria | 1,671.50 | 0.00 |
OP 871 | 10.04.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col. Regina Maria SMIS 120280 | 190,551.12 | 0.00 |
OP 872 | 10.04.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col. Regina Maria SMIS 120280 | 170,920.00 | 0.00 |
OP 873 | 10.04.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col. Regina Maria SMIS 120280 | 53,936.94 | 0.00 |
OP 874 | 10.04.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustare exec. lucr. reab. Col.Regina Maria SMIS 120280 | 22,458.52 | 0.00 |
OP 834.1 | 07.04.2023 | NEW MOB EXPANSION SRL -401 | PLATA dotari Reab. Col. regina Maria SMIS 120280 | 405,790.00 | 0.00 |
OP 834 | 07.04.2023 | NEW MOB EXPANSION SRL 404 | PLATA MIJLOACE FIXE | 28,560.00 | 0.00 |
OP 742 | 28.03.2023 | INSPECTORATUL JUDETEAN ÎN CONSTRUCTII HUNEDOARA | PLATA taxa 0.1 si 0.5 reab mod echip Col Regina Maria | 1,694.51 | 0.00 |
OP 743 | 28.03.2023 | INSPECTORATUL JUDETEAN ÎN CONSTRUCTII HUNEDOARA | PLATA taxa 0.5 reab mod echip Col Regina Maria | 26,064.37 | 0.00 |
OP 684 | 27.03.2023 | DINAMIC IND S.R.L. | PLATA prest serv. certificat performanta SMIS 120280 | 4,760.00 | 0.00 |
OP 454 | 06.03.2023 | ACCENT MEDIA SRL | PLATA autocolante | 49.98 | 0.00 |
OP 455 | 06.03.2023 | ACCENT MEDIA SRL | PLATA placa permanenta | 1,535.10 | 0.00 |
OP 452 | 06.03.2023 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA garantie serv. dirig. sant. Reab.Col.R.Maria | 205.36 | 0.00 |
OP 453 | 06.03.2023 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA serv. dirig. sant. Reab.Col.R.Maria | 4,682.21 | 0.00 |
OP 370 | 22.02.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustare cf OG64, la sit. lucr. 12 | 307,204.16 | 0.00 |
OP 371 | 22.02.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustare cf OG64, la sit. lucr. 12 | 102,064.27 | 0.00 |
OP 372 | 22.02.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustare cf OG64, la sit. lucr. 12 | 18,013.70 | 0.00 |
OP 332 | 16.02.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA lucrari exec act ad 8 | 300,260.60 | 0.00 |
OP 333 | 16.02.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA lucrari exec act ad 8 | 1,701,476.75 | 0.00 |
OP 259 | 10.02.2023 | COMPUTERLINE SRL | PLATA TABLA INTERACTIVA 106 | 10,461.44 | 0.00 |
OP 260 | 10.02.2023 | COMPUTERLINE SRL | PLATA TABLA INTERACTIVA 106 | 59,281.50 | 0.00 |
OP 168 | 31.01.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustare Reab. Col. Regina Maria SMIS 120280 | 28,554.26 | 0.00 |
OP 169 | 31.01.2023 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustare Reab. Col. Regina Maria SMIS 120280 | 161,807.48 | 0.00 |
OP 3535 | 01.11.2022 | COMPUTERLINE SRL | PLATA dotari LOT 1 | 637,595.75 | 0.00 |
OP 3535.1 | 01.11.2022 | COMPUTERLINE srl 401 | PLATA ob.de inventar lot.1 | 4,503.30 | 0.00 |
OP 3496 | 26.10.2022 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA garantie dirig. sant. Reab Col. regina Maria SMIS 120280 | 421.26 | 0.00 |
OP 3497 | 26.10.2022 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. Reab Col. regina Maria SMIS 120280 | 9,604.73 | 0.00 |
OP 11672 | 14.10.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR nr.9 smis 120280 10 1 MPD por fedr og22/2002 a1aln2 | 0.00 | 900,084.27 |
OP 11673 | 14.10.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR nr.9 smis 120280 10 1 MPD por cofin 5821 og22/2002 a1aln2 | 0.00 | 137,659.95 |
OP 3273 | 13.10.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. cf Sit de plata nr.11 | 1,064,677.06 | 0.00 |
OP 3272 | 06.10.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. cf Sit de plata nr.11 | 187,884.19 | 0.00 |
OP 11436 | 05.10.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - prefinantare 2 smis 120280 10 1 MPD por fedr og22/2002 | 0.00 | 3,271,590.44 |
OP 2716 | 09.08.2022 | QUANTUM EXPERT SRL | PLATA audit en. Reab.Col. R.Maria SMIS 120280 | 5,950.00 | 0.00 |
OP 2619 | 29.07.2022 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA F. 74432/27.07.2022-serv.dirigentie santier | 2,767.46 | 0.00 |
OP 2620 | 29.07.2022 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA F. 74432/27.07.2022-serv.dirigentie santier (gar.de buna executie) | 121.38 | 0.00 |
OP 2579 | 27.07.2022 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA gar. asistenta tehnica Reab. Col. regina Maria, SMIS 120280 | 3,078.50 | 0.00 |
OP 2580 | 27.07.2022 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA asistenta tehnica Reab. Col. regina Maria, SMIS 120280 | 36,530.65 | 0.00 |
OP 2452 | 11.07.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab. Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 152,897.03 | 0.00 |
OP 2453 | 11.07.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab. Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 866,416.49 | 0.00 |
OP 2454 | 11.07.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajust. Reab. Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 209,830.46 | 0.00 |
OP 6965 | 16.06.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CRnr.8 smis 120280 10 1 MPD por fedr OG 22/2002 | 0.00 | 725,415.23 |
OP 6966 | 16.06.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CRnr.8 smis 120280 10 1 MPD por fedr 2021 OG 22/2002 | 0.00 | 10,970.73 |
OP 6967 | 16.06.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CRnr.8 smis 120280 10 1 MPD por cofin 5821 OG 22/2002 | 0.00 | 110,945.86 |
OP 6967.1 | 16.06.2022 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CRnr.8 smis 120280 10 1 MPD por cofin 5821 OG 22/2002 | 0.00 | 1,677.88 |
OP 751 | 06.04.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustari cf. OG 15/2021 | 183,663.75 | 0.00 |
OP 750 | 05.04.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA ajustari cf. OG 15/2021 | 32,411.25 | 0.00 |
OP 682 | 25.03.2022 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA garantie Reab. cladiri Col. Nat. Regina Maria, SMIS 120280 | 317.22 | 0.00 |
OP 683 | 25.03.2022 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. Reab. cladiri Col. Nat. Regina Maria, SMIS 120280 | 7,232.62 | 0.00 |
OP 601 | 17.03.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col.Maria SMIS 120280 | 626,386.85 | 0.00 |
OP 602 | 17.03.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab. Col.Regina Maria SMIS 120280 | 18,529.29 | 0.00 |
OP 603 | 17.03.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col.Maria SMIS 120280 | 110,538.85 | 0.00 |
OP 603 | 17.03.2022 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab. Col.Regina Maria SMIS 120280 | 104,999.28 | 0.00 |
OP 6150 | 22.12.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA garantie dirig. sant.Reab. si mod. Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 280.16 | 0.00 |
OP 6151 | 22.12.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant.Reab. si mod. Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 6,387.65 | 0.00 |
OP 16702 | 21.12.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR 7 smis 120280 101 MPD POR FEDR OG22 2002a1aln2 | 0.00 | 635,186.18 |
OP 16703 | 21.12.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR 7 smis 120280 101 MPD POR cofin 5821 OG22 2002a1aln2 | 0.00 | 97,146.12 |
OP 6105 | 17.12.2021 | E-DISTRIBUTIE S.A. -404 | PLATA taxa aviz Reab. Col. Regina Maria | 142.80 | 0.00 |
OP 6105.1 | 17.12.2021 | E-DISTRIBUTIE S.A. -404 | PLATA taxa aviz Reab. Col Regina Maria, SMIS 120280 | 142.80 | 0.00 |
OP 15927 | 08.12.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR nr. 6 smis 120280 mpd por cofin 5821 og 22/2002a1aln.2 | 0.00 | 151,190.72 |
OP 15926 | 07.12.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR nr. 6 smis 120280 mpd por fedr og 22/2002a1aln.2 | 0.00 | 988,554.74 |
OP 5707 | 05.11.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col. Regina Maria SMIS120280 | 25,054.73 | 0.00 |
OP 5708 | 05.11.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. Reab.Col. Regina Maria SMIS120280 | 141,976.80 | 0.00 |
OP 5709 | 05.11.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. reab.Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 104,639.74 | 0.00 |
OP 5710 | 05.11.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA exec. lucr. reab.Col. Regina Maria, SMIS 120280 | 592,958.52 | 0.00 |
OP 12619 | 30.09.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR 5 smis 120280 10 1 MPD POR fedr OG 22/2002 a1aln2 | 0.00 | 658,000.86 |
OP 12620 | 30.09.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR 5 smis 120280 10 1 MPD POR COFIN 5821 OG 22/2002 a1aln2 | 0.00 | 175,857.34 |
OP 5061 | 23.09.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | garantie dirig. sant. Reab. Col. Regina Maria | 432.48 | 0.00 |
OP 5062 | 23.09.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. Reab. Col. Regina Maria | 9,860.54 | 0.00 |
OP 2904 | 01.09.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA F. 0000657/30.08.2021-situatie lucrari luna iulie 2021 | 979,805.67 | 0.00 |
OP 2905 | 01.09.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA F. 0000657/30.08.2021-situatie lucrari luna iulie 2021 | 172,906.88 | 0.00 |
OP 2653 | 12.08.2021 | E-DISTRIBUTIE S.A. -404 | PLATA taxa aviz Reab. Col. Regina Maria | 190.40 | 0.00 |
OP 2654 | 12.08.2021 | E-DISTRIBUTIE S.A. -404 | PLATA taxa aviz Reab. Col. Regina Maria | 190.40 | 0.00 |
OP 2546 | 03.08.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA garantie dirig. sant. Reab. cladiri Col. Nat. Regina Maria, SMIS 120280 | 262.14 | 0.00 |
OP 2547 | 03.08.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. Reab. cladiri Col. Nat. Regina Maria, SMIS 120280 | 5,976.79 | 0.00 |
OP 2377 | 12.07.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA F. 0000651/08.07.2021-lucrari executate cf.Ctr.54787/29.07.2020-mai 2021 | 104,843.52 | 0.00 |
OP 2377 | 12.07.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA F. 0000651/08.07.2021-lucrari executate cf.Ctr.54787/29.07.2020-mai 2021 | 489,269.73 | 0.00 |
OP 2377.1 | 12.07.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA F. 0000651/08.07.2021-lucrari executate cf.Ctr.54787/29.07.2020-mai 2021 | 104,843.52 | 0.00 |
OP 2235 | 28.06.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. Reab.Col. Reg. Maria SMIS 120280 | 5,585.83 | 0.00 |
OP 2236 | 28.06.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | garantie dirig. sant. Reab.Col. Reg. Maria SMIS 120280 | 199.95 | 0.00 |
OP 1093 | 27.05.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA lucr.exec. Reab.Col.Regina Maria, SMIS 120280 | 648,006.25 | 0.00 |
OP 681 | 01.04.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | garantie dirig. sant. reab. cladiri Col. Nat. Regina Maria | 270.27 | 0.00 |
OP 682 | 01.04.2021 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. reab. cladiri Col. Nat. Regina Maria | 5,135.19 | 0.00 |
OP 646 | 29.03.2021 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | PLATA executie lucrari Reab., mod. cladiri Col. Regina Maria | 605,507.32 | 0.00 |
OP 2020 | 12.03.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR 3 smis 120280 10 1 MPD POR FEDR 2020 OG 22/2002 | 0.00 | 887,060.94 |
OP 2021 | 12.03.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR 3 smis 120280 10 1 MPD POR COFIN 5821 OG 22/2002 | 0.00 | 135,668.14 |
OP 2022 | 12.03.2021 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - Prefinantare 1 smis 120280 10 1 MPD POR FEDR OG 22/2002 | 0.00 | 1,090,530.14 |
OP 2387 | 11.12.2020 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA GAR. dirig. sant. Reab. mod. Col. Nat. Regina Maria | 39.78 | 0.00 |
OP 2388 | 11.12.2020 | DECOMAR PROIECT SRL -404 | PLATA dirig. sant. Reab. mod. Col. Nat. Regina Maria | 8,998.98 | 0.00 |
OP 2041 | 04.12.2020 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | pr. si exec. Reab. Col. Regina Maria | 177,063.51 | 0.00 |
OP 2042 | 04.12.2020 | COMSID TEHNOSTEEL SRL | pr. si exec. lucr.Reab. Col. Regina Maria SMIS 120280 | 835,248.10 | 0.00 |
OP 1558 | 17.09.2020 | ACCENT MEDIA SRL | PLATA F. 003139/08.09.2020- panou temporar | 2,197.93 | 0.00 |
OP 1244 | 03.08.2020 | INSP.JUD IN CONSTR.HUNEDOARA | Nr: 55662/03.08.2020 - taxa 0.25% - smis 120280 | 17,591.83 | 0.00 |
OP 1245 | 03.08.2020 | INSP.JUD IN CONSTR.HUNEDOARA | Nr: 55662/03.08.2020 - taxa 0.1% smis 120280 | 7,036.73 | 0.00 |
OP 7380 | 03.07.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - Cr.nr.2 smis 120280 101 MPD POR FEDR OG22 2002 | 0.00 | 49,361.20 |
OP 7385 | 03.07.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - Cr.nr.2 smis 120280 101 MPD POR cofin 5821 OG22 2002 | 0.00 | 7,549.36 |
OP 7385.1 | 03.07.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - Cr.nr.2 smis 120280 101 MPD POR cofin 5821 OG22 2002 | 0.00 | 68.07 |
OP 7393 | 03.07.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - Cr.nr.2 smis 120280 101 MPD POR FEDR OG22 2002 | 0.00 | 445.06 |
OP 434 | 20.03.2019 | QUANTUM EXPERT SRL | PLATA F. 2019005/19.03.2019-cv servicii audit cf.C.S.nr.99990/16.11.2018 | 5,950.00 | 0.00 |
OP 368 | 11.03.2019 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA F. 0001898/17.12.2018-serv.proiectare et.II | 30,151.00 | 0.00 |
OP 369 | 11.03.2019 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA F. 0001898/17.12.2018-serv.proiectare et.II | 1,971.00 | 0.00 |
OP 93 | 23.01.2019 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA partiala F. 0001898/17.12.2018-serv.proiectare et.II | 20,000.00 | 0.00 |
OP 200 | 21.01.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR1 smis 120280 MPD FEDR 2018 OG22 2002 | 0.00 | 374.68 |
OP 200.1 | 21.01.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR1 smis 120280 MPD FEDR 2018 OG22 2002 | 0.00 | 90,617.00 |
OP 201 | 21.01.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR1 smis 120280 MPD POR Cofin 5821 OG 22 2002 | 0.00 | 57.30 |
OP 201.1 | 21.01.2019 | MUNICIPIUL DEVA, sumă încasată de la MIPE | INCASARE - CR1 smis 120280 MPD POR Cofin 5821 OG 22 2002 | 0.00 | 13,859.07 |
OP 1954 | 18.12.2018 | ACCENT MEDIA SRL | PLATA F. 002222/13.12.2018-anunt de presa pentru inceperea proiectului | 523.60 | 0.00 |
OP 180 | 08.02.2018 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 81800002326/01.02.2018-taxa avize | 190.40 | 0.00 |
OP 181 | 08.02.2018 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 81800002322/01.02.2018-taxa avize | 190.40 | 0.00 |
OP 48 | 15.01.2018 | OF.DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOB. | Nr: 2722/10.01.2018 - NI201869729HD-extras CF | 20.00 | 0.00 |
OP 49 | 15.01.2018 | OF.DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOB. | Nr: 2722/10.01.2018 - NI201869932HD-extras CF | 20.00 | 0.00 |
OP 50 | 15.01.2018 | OF.DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOB. | Nr: 2722/10.01.2018 - NI201870064HD-extras CF | 20.00 | 0.00 |
OP 727 | 28.06.2017 | DELGAZ GRID S.A. | PLATA F. 506065564/20.06.2017-taxa aviz amplasament | 103.76 | 0.00 |
OP 352 | 06.04.2017 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA F. 0001561/07.03.2017-serv.elab.doc.teh.econ. | 3,772.50 | 0.00 |
OP 353 | 06.04.2017 | SERCOTRANS S.R.L. | PLATA F. 0001561/07.03.2017-serv.elab.doc.teh.econ. | 101,780.50 | 0.00 |
OP 1510 | 03.10.2016 | ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 0040000/27.09.2016-taxa aviz | 192.00 | 0.00 |
OP 1511 | 03.10.2016 | ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 0040005/27.09.2016-taxa aviz | 192.00 | 0.00 |
OP 1190 | 23.08.2016 | DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA | PLATA F. 554/17.08.2016-taxa aviz | 200.00 | 0.00 |
AFURN 1244 | 08.08.2016 | TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. | taxa aviz | 48.84 | 0.00 |
OP 1064 | 07.07.2016 | AGENTIA DE PROTECTIA MEDIULUI | Nr: 25169/04.07.2016 - Taxa aviz | 100.00 | 0.00 |
OP 1062 | 07.07.2016 | E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A. | PLATA F. 505812947/28.06.2016-taxa aviz | 104.63 | 0.00 |
OP 1063 | 07.07.2016 | ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 0026934/28.06.2016-taxa aviz | 114.00 | 0.00 |
Total general= | 13,208,968.83 | 11,290,140.02 | |||
Prin procesul verbal nr.38979/115/06.04.2023 a fost aprobată recepția la terminarea lucrărilor aferente investiției ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria - școala generală”, municipiul Deva, lucrări executate în cadrul Contractului de lucrări nr. 54787/29.07.2020 și a Actelor adiționale nr. 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 și 10 la contract, încheiat între MUNICIPIUL DEVA, în calitate de achizitor și COMSID TEHNOSTEEL S.R.L. liderul Asocierii COMSID TEHNOSTEEL S.R.L. și M.T.D.Simplu Construct S.R.L., în calitate de executant.
Imobilul care a făcut obiectul investiției, se identifică după cum urmează:
-adresa administrativă: loc. Deva, strada Lucian Blaga nr. 1, județul Hunedoara;
-număr cadastral/număr topografic: 61826; 74285; 74299
-număr carte funciară: 61826; 74285; 74299
Lucrările au fost executate în baza Autorizației de construire nr. 116 eliberată de Primăria Municipiului Deva la data de 11.05.2020, cu valabilitate de 24 de luni.
A. LUCRĂRI DE CONSTRUCȚII Șl ARHITECTURĂ
CORP C1 - (Școala) - lucrări de construcții și arhitectură
- Demisol
- pereți exteriori - refacere hidroizolație exterioară;
- pereți interiori - refacere tencuieli;
- reparații la curțile de lumină existente;
- refacere pardoseli;
- Parter și etaj
- execuție pereți transversali din zidărie de cărămidă, cu grosimea de 25 cm, bordați perimetral cu grinda de fundație din beton armat, pe verticală cu sâmburi din beton armat și la partea su¬perioară sub planșeu centura din beton armat -Parter, tronsonul I pe aripa Str. Lucian Blaga;
- execuție lucrări de cămășuire - Etaj, tronsonul I pereții transversali din zona aripii Str. Lucian Blaga;
- refacere planșeu în dreptul golului creat după desfacerea coșului de fum al fostei centrale termice;
- realizarea unei pardoseli calde în sălile de clasă, pardoseli rezistente la uzură în hol și grupurile sanitare existente peste pardoseala din mozaic existent.
- Pod
- desfacere coșuri de fum;
- îndepărtare termoizolație existentă peste planșeul etajului;
- execuție centură perimetrală din beton armat la partea superioară a peretelui exterior și legarea transversală a acestei centuri prin realizarea unor centuri din beton armat amplasate sub șarpantă;
- consolidarea șarpantei de lemn ;
- realizarea unei termoizolații noi din vată bazaltică de 20 cm grosime, aplicată pe planșeul etajului; asigurarea unei bariere de vapori, aplicarea unei șape armate și realizarea unui pavement ce asigură circulația la nivelul podului.
- Amenajări interioare
- desfaceri de pereți de compartimentare;
- realizarea de zidării din cărămidă, noi pentru închidere goluri de ușă;
- realizarea de pereți de compartimentare din gips-carton, pentru amenajarea noilor grupuri sanitare;
- Amenajări exterioare
- refacere tencuieli și finisaje exterioare pe fațade;
- înlocuirea elementelor de decorațiune respectiv de streașină deteriorate;
- înlocuirea jgheburilor, burlanelor, racordarea la rețeaua de canalizare a apelor meteorice; recondiționarea elementelor de prindere a burlanelor de la tronsonul I, montarea de elemente noi de prindere burlane;
- reabilitarea soclului clădirii pe întreg perimetru al clădirii.
SALA DE SPORT
- refacere tencuieli interioare si exterioare;
- realizare hidroizolație orizontală din membrane bituminoase, sub zidăria de cărămidă a pereților exteriori și refacere zidărie;
- înlocuiri la nivelul șarpantei;
- desfacerea pardoselii interioare și a stratului suport, refacerea stratului de rupere a capilarității, a hidroizolației orizontale, a termoizolației prin straturile aferente instalației de încălzire prin pardoseală, stratul suport și pardoseala nouă;
- realizare scară nouă de acces la sala de sport.
- Lucrări de arhitectură
- restaurarea/refacerea elementelor decorative ale fațadelor și completarea locurilor unde acestea lipsesc sau sunt grav avariate cu altele noi, identice cu cele originale;
- restaurarea/înlocuirea elementelor de tâmplărie interioară, restaurarea ferestrelor din fațada/intrarea dinspre strada, înlocuirea tâmplariei exterioare a ferestrelor din fațadele dinspre curte cu ferestre din lemn stratificat;
- schimbarea pardoselilor din clase, laboratoare, coridoare cu altele noi corespunzătoare funcțiunii spațiilor respective;
- înlocuirea sau repararea tuturor elementelor degradate ale structurii șarpantei de lemn;
- înlocuirea șipcilor de lemn ale întregului acoperiș și a învelitorii existente cu o învelitoare nouă din țiglă ceramică;
- înlocuirea jgheaburilor și burlanelor;
- realizarea unei hidroizolații perimetrale exterioare a pereților întregului demisol și a unui sistem de drenaj exterior a apelor meteorice;
- redimensionarea grupurilor sanitare.
B. INSTALAȚII
CORP SCOALĂ SI SALA DE SPORT
- Instalații electrice
- montarea a 2 tablouri generale la Clădirea școală;
- montarea unui tablou de distribuție la etajul Clădirii școală;
- montarea de tablouri secundare 4 bucăți la demisolul Clădirii scoală;
- montare tablouri secundare 2 bucăți la parterul Clădirii școală;
- montare tablouri distribuție la sălile de clase - scoală;
- montare tablou de distribuție -1 bucată la parterul clădirii Sală de sport;
- realizare instalații de iluminat și prize;
- montarea instalației de paratrăznet pe Clădirea școală;
- realizarea prizelor de pământ pentru instalația de paratrăznet;
- realizarea prizelor de pământ pentru instalația de exploatare.
- Instalație curenti slabi BMS
- · măsoară și controlează factorii ambientali;
- · monitorizează și afișează stările de alarmă, efracție și incendiu;
- · monitorizează si afișează stările armat/dezarmat ale sistemelor de alarmă antiefractie; o are ieșiri de comandă pentru alte instalații, inclusiv rezervă pentru dezvoltări ulterioare.
- Instalație fotovoltaică
- panouri fotovoltaice monocristaline cu puterea electrica nominală de 560Wp, amplasate pe acoperișul Sălii de sport.
- Invertor on-grid;
- tablouri electrice aferente.
- Instalație de semnalizare incendiu și alarmare personal
- echipamentul de control și semnalizare, amplasat la parter în Spațiul tehnic;
- obiectivul este supravegheat cu două bucle (circuite) de detecție;
- detectoare multicriteriale de fum și temperatură adresabile;
- declanșatoare manuale;
- module de intrare monitorizată adresabile;
- sirene de alarmare interioare adresabile;
- sirena de semnalizare optică și acustică de exterior;
- comunicator telefonic;
- panou de comandă și afisaj montat pe centrală.
- Instalație de alarmare la efracție și supraveghere video
Sistemul de alarmare la efracție pentru Corpul școlii este comandat de o centrală de alarmare montată în Spațiul tehnic de la parter.
Sistemul de supraveghere video.
- Instalație rețea date și distribuție semnal TV (CATV);
- Instalații sanitare si rețele exterioare;
- înlocuire obiecte sanitare și accesorii în grupurile sanitare;
- înlocuire și refacere rețele și instalații de apă și canalizare - corpuri clădiri și curtea interioară;
- montare hidranti exteriori si interiori în clădirea scolii;
- Instalații termice
- montare corpuri de încălzire și sisteme de alimentare ale acestora;
- montare boiler pentru prepararea apei calde pentru Sala de sport.
C. AMENAJĂRI EXTERIOARE
- Trotuar cu mixtură asfaltică, (lângă carosabil) S = 278 mp;
- Trotuarperimetral cu lățimea de 60 cm, din piatră cubică S = 160 mp;
- Casetă structură rutieră, S = 65 mp;
- Amenajare loc de joacă cu tartan S =229 mp;
- Amenajare curte școală: - cu asfalt (zona pietonală și pistă de alergare), S = 805 mp și cu piatră cubică, S = 185 mp;
- Amenajare zone verzi, S = 230 mp;
- Rigole cu grătar metalic pentru colectarea apelor pluviale.
În cadrul procesului verbal de recepție la terminarea se precizează că valoarea finală a lucrărilor executate este de 9.745.887,89 lei (fără TVA), respectiv 11.597.606,59 lei (cu TVA).
Bunurile realizate în cadrul proiectului, sunt prezentate în tabele de mai jos, după cum urmează:
Nr. crt. | Denumire mijloc fix | Nr.inv. | Nr.buc. | Preț unitar | Valoare de inventar | Valoare investiție realizată prin proiect (cont 231) | Valoare bun realizat prin proiect (cont 3032) | Valoare finală |
1 | Clădire școală RM | 2 | 1 | 0.00 | 6,713,307.00 | 9,783,531.87 | 0.00 | 16,496,838.87 |
2 | Clădire sală gimnastică | 1 | 1 | 0.00 | 301,614.00 | 1,261,995.42 | 0.00 | 1,563,609.42 |
3 | Amenajări curte Regina Maria | 89001154 | 1 | 0.00 | 0.00 | 575,096.89 | 0.00 | 575,096.89 |
4 | Elevator tip platforma pentru persoane cu dizabilități – Cladire Scoala | 25634970 | 1 | 0.00 | 0.00 | 113,696.16 | 0.00 | 113,696.16 |
5 | Elevator tip platforma pentru persoane cu dizabilități – Sala sport | 25634971 | 1 | 0.00 | 0.00 | 113,696.16 | 0.00 | 113,696.16 |
6 | Echipament mobil pentru transportul persoanelor cu dizabilitati – Sala sport | 25634972 | 1 | 0.00 | 0.00 | 30,318.98 | 0.00 | 30,318.98 |
7 | Cismea | 356347465 | 1 | 3,789.88 | 0.00 | 3,789.88 | 0.00 | 3,789.88 |
8 | Banca cu jardiniera exterioara | 356347461, 356347462, 356347463, 356347464 | 4 | 9,798.88 | 0.00 | 39,195.52 | 0.00 | 39,195.52 |
9 | Jardiniere de exterior | 356347457, 356347458, 356347459, 356347460 | 4 | 3,264.65 | 0.00 | 13,058.60 | 0.00 | 13,058.60 |
10 | Cos de gunoi pentru exterior | 856352377, 856352378, 856352379, 856352380, 856352381 | 5 | 1,212.76 | 0.00 | 0.00 | 6,063.80 | 6,063.80 |
11 | Amenajare trotuar exterior | 1111117801 | 1 | 0.00 | 0.00 | 32,037.38 | 0.00 | 32,037.38 |
Total general= | 7,014,921.00 | 11,966,416.86 | 6,063.80 | 18,987,401.66 | ||||
Nr. crt. | Denumire | Nr. buc. | Preț unitar | Valoare | Numar Inventar | Nr. subgrupa |
1 | copiator color kyocera taskalfa 3554 | 2 | 16,320.04 | 32,640.08 | 312028001-312028002 | 3.1.1 mobilier |
2 | copiator monocrom kyocera taskalfa mz3200 | 1 | 11,169.59 | 11,169.59 | 312028003 | 3.1.1 mobilier |
3 | frigider tip vitrina | 2 | 2,975.00 | 5,950.00 | 312028130-312028131 | 3.1.5. aparate electrocasnice,aparat radio-recepto |
4 | lada gimnastica | 1 | 4,235.21 | 4,235.21 | 312028133 | 3.4 active corporale mobile neregasite ant. |
5 | masina de spalat pardoseala | 1 | 22,610.00 | 22,610.00 | 312028132 | 3.1.5. aparate electrocasnice,aparat radio-recepto |
6 | tableta samsung galaxu tab s7fe | 100 | 2,968.00 | 296,800.00 | 312028030-312028129 | 3.1.1 mobilier |
7 | televizor lcd ultra hd lg 70up76703l | 2 | 3,816.00 | 7,632.00 | 312028004, 312028005 | 3.1.1 mobilier |
8 | videoproiector epson eb 685w | 24 | 4,303.00 | 103,272.00 | 312028006- 312028029 | 3.1.1 mobilier |
total 1 (cont 214)= | 484,308.88 | 484,308.88 |
| |||
9 | pc complet echipat | 48 | 3,876.71 | 186,082.08 | 2120280001-2120280048 | 2.2.2. ap.si inst.pt.mas.timpului,frecventei,marim |
10 | tabla interactiva 106'+pentray inteligent evoboard | 23 | 2,905.96 | 66,837.08 | 2120280049-2120280071 | 2.2.9. calculat.electron.si echip.periferice |
11 | tabla interactiva 106'+pentray inteligent evoboard | 1 | 2,905.86 | 2,905.86 | 2120280072 | 2.2.9. calculat.electron.si echip.periferice |
. | 255,825.02 | 255,825.02 |
|
| ||
12 | televizor lcd fullhd horizon | 3 | 1,501.10 | 4,503.30 | 81202802, 81202803, 81202804 | nu este cazul |
13 | aspirator | 3 | 1,428.00 | 4,284.00 | 81203431…81203433(3) | nu este cazul |
14 | aspirator karcher umed-uscat wd 6 p s | 1 | 1,627.34 | 1,627.34 | 81204365 | nu este cazul |
15 | banca reglabila | 528 | 321.30 | 169,646.40 | 81202806…81203333(528) | nu este cazul |
16 | banca sala sport | 10 | 1,144.78 | 11,447.80 | 81204379…81204388(10) | nu este cazul |
17 | banca+cuier vestiar | 4 | 1,376.52 | 5,506.08 | 81204375…81204378(4) | nu este cazul |
18 | biblioteca | 29 | 476.00 | 13,804.00 | 81203501…81203529(29) | nu este cazul |
19 | canapea consultatie | 1 | 1,309.00 | 1,309.00 | 81203359 | nu este cazul |
20 | capra pentru sarituri | 1 | 1,904.00 | 1,904.00 | 81204422 | nu este cazul |
21 | catedra | 25 | 535.50 | 13,387.50 | 81203334…81203358(25) | nu este cazul |
22 | catedra | 1 | 2,478.18 | 2,478.18 | 81204369 | nu este cazul |
23 | cos de gunoi interior | 3 | 48.78 | 146.34 | 81204366…81204368(3) | nu este cazul |
24 | cos de gunoi interior | 50 | 83.30 | 4,165.00 | 81203787…81203836(50) | nu este cazul |
25 | covoras izopren | 40 | 89.25 | 3,570.00 | 81203461…81203500(40) | nu este cazul |
26 | cuier | 3 | 238.00 | 714.00 | 81203360…81203362(3) | nu este cazul |
27 | cuier | 1 | 546.21 | 546.21 | 81204374 | nu este cazul |
28 | dulap depozitare | 9 | 595.00 | 5,355.00 | 81203363…81203371(9) | nu este cazul |
29 | dulap elevi | 66 | 654.50 | 43,197.00 | 81203691…81203756(66) | nu este cazul |
30 | dulapior depozitare jucarii | 6 | 1,190.00 | 7,140.00 | 81203407…81203412(6) | nu este cazul |
31 | etajera | 30 | 416.50 | 12,495.00 | 81203757…81203786(30) | nu este cazul |
32 | etajera | 1 | 653.31 | 653.31 | 81204371 | nu este cazul |
33 | masa cancelarie | 12 | 595.00 | 7,140.00 | 81203374…81203385(12) | nu este cazul |
34 | masa+scaun sala de joaca | 18 | 833.00 | 14,994.00 | 81203413…81203430(18) | nu este cazul |
35 | panou baschet cu consola prindere | 2 | 824.67 | 1,649.34 | 81204405, 81204406 | nu este cazul |
36 | panouri de expunere | 27 | 416.50 | 11,245.50 | 81203434…81203460(27) | nu este cazul |
37 | placa permanenta - smis 120280 | 1 | 1,535.10 | 1,535.10 | 81202805 | nu este cazul |
38 | rafturi depozitare | 2 | 714.00 | 1,428.00 | 81203372, 81203373 | nu este cazul |
39 | saltea gimnastica | 15 | 706.86 | 10,602.90 | 81204407…81204421(15) | nu este cazul |
40 | scaun | 161 | 119.00 | 19,159.00 | 81203530…81203690(161) | nu este cazul |
41 | scaun profesor | 1 | 198.27 | 198.27 | 81204370 | nu este cazul |
42 | scaun reglabil | 528 | 130.90 | 69,115.20 | 81203837…81204364(528) | nu este cazul |
43 | spalier | 16 | 1,227.44 | 19,639.04 | 81204389…81204404(16) | nu este cazul |
44 | stingator psi | 19 | 166.60 | 3,165.40 | 81203388…81203406(19) | nu este cazul |
45 | stingator psi | 1 | 201.09 | 201.09 | 81204372 | nu este cazul |
46 | trambulina elastica gimnastica | 2 | 1,226.89 | 2,453.78 | 81204423, 81204424 | nu este cazul |
47 | trusa medicala | 2 | 238.00 | 476.00 | 81203386, 81203387 | nu este cazul |
48 | trusa medicala | 1 | 324.01 | 324.01 | 81204373 | nu este cazul |
total 3 (cont 30302)= | 471,206.09 |
|
| |||
total general (1+2+3)= | 1,211,339.99 |
|
| |||
49 | autocolant | 9 | 4.99 | 44.91 | nu este cazul | nu este cazul |
50 | autocolant | 1 | 5.07 | 5.07 | nu este cazul | nu este cazul |
51 | cerc mare gimnastica | 40 | 74.97 | 2,998.80 | nu este cazul | nu este cazul |
52 | coarda | 25 | 29.75 | 743.75 | nu este cazul | nu este cazul |
53 | jalon | 25 | 46.41 | 1,160.25 | nu este cazul | nu este cazul |
54 | minge baschet piele | 20 | 94.01 | 1,880.20 | nu este cazul | nu este cazul |
55 | minge fotbal piele | 25 | 166.60 | 4,165.00 | nu este cazul | nu este cazul |
56 | minge handbal junior | 25 | 101.15 | 2,528.75 | nu este cazul | nu este cazul |
57 | minge medicinala 1kg | 10 | 77.35 | 773.50 | nu este cazul | nu este cazul |
58 | minge medicinala 2kg | 5 | 111.86 | 559.30 | nu este cazul | nu este cazul |
59 | minge oina | 25 | 73.78 | 1,844.50 | nu este cazul | nu este cazul |
60 | minge rugby | 25 | 63.02 | 1,575.50 | nu este cazul | nu este cazul |
61 | minge volei piele | 25 | 129.71 | 3,242.75 | nu este cazul | nu este cazul |
total 4 (60208)= | 21,522.28 |
|
| |||
În data de 13.10.2022 a fost încheiat procesul verbal de predare-primire nr. 100873/162, între Municipiul Deva, reprezentat prin membrii echipei de implementare a proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, numiți prin Dispoziția Primarului municipiului Deva nr.733/2021 și Colegiul Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu ocazia predării, respectiv primirii produselor achiziționate (LOT I) în cadrul proiectului menționat mai sus.
În data de 20.01.2023 a fost încheiat procesul verbal de predare-primire nr. 6617/12, între Municipiul Deva, reprezentat prin membrii echipei de implementare a proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, numiți prin Dispoziția Primarului municipiului Deva nr.733/2021 și Colegiul Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu ocazia predării, respectiv primirii produselor achiziționate (LOT I) în cadrul proiectului menționat mai sus.
În data de 02.03.2023 a fost încheiat procesul verbal de predare-primire nr. 23845/61, între Municipiul Deva, reprezentat prin membrii echipei de implementare a proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, numiți prin Dispoziția Primarului municipiului Deva nr.733/2021 și Colegiul Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu ocazia predării, respectiv primirii produselor achiziționate (LOT II) în cadrul proiectului menționat mai sus.
În data de 07.04.2023 a fost încheiat procesul verbal de predare-primire nr. 39346/126, între Municipiul Deva, reprezentat prin membrii echipei de implementare a proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, numiți prin Dispoziția Primarului municipiului Deva nr.733/2021 și Colegiul Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu ocazia predării, respectiv primirii a lucrărilor efectuate în cadrul proiectului menționat mai sus.
În data de 08.06.2023 a fost încheiat procesul verbal de predare-primire nr. 60634, între Municipiul Deva, reprezentat prin membrii echipei de implementare a proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, numiți prin Dispoziția Primarului municipiului Deva nr.733/2021 și Colegiul Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu ocazia predării, respectiv primirii produselor achiziționate (LOT III) în cadrul proiectului menționat mai sus.
În evidențele Colegiului Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva figurează ca fiind înregistrate următoarele:
- Clădire școală cu număr de inventar 2 și valoare de 6.713.307,00 lei,
- Clădire sală gimnastică cu număr de inventar 1 și valoare de 301.614,00 lei.
Potrivit extrasului de carte funciară nr.61826 Deva, nr.cadastral 61826 bunurile menționate mai sus figurează în domeniul public al municipiului Deva și administrarea Colegiului Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva.
Raportat la cele enunțate mai sus, se impune suplimentarea valorii de inventar a bunurilor aflate în administrarea Colegiului Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu valoarea investițiilor realizate în cadrul proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria (școala generală)”, cod SMIS 120280, la imobilele-construcții înscrise în CF nr.61826-C1 și nr. 61826-C2, situate în Deva, strada Lucian Blaga, nr.1, județul Hunedoara, precum și darea în administrare a bunurilor realizate în cadrul acestuia.
Din punct de vedere juridic sunt incidente şi aplicabile următoarele prevederi legale:
- art.286 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, în baza căruia sunt definite bunurile aparținând domeniului public al statului, județului, municipiului, orașului și comunei, respectiv art. 290 evidența contabilă a acestora.
ART. 286
Domeniu public
- Domeniul public este alcătuit din bunurile prevăzute la art. 136 alin. (3) din Constituţie, din cele stabilite în anexele nr. 2-4 şi din orice alte bunuri care, potrivit legii sau prin natura lor, sunt de uz sau de interes public, şi sunt dobândite de stat sau de unităţile administrativ-teritoriale prin unul dintre modurile prevăzute de lege.
- Domeniul public al statului este alcătuit din bunurile prevăzute la art. 136 alin. (3) din Constituţie, din cele prevăzute în anexa nr. 2, precum şi din alte bunuri care, potrivit legii sau prin natura lor, sunt de uz sau de interes public naţional.
- Domeniul public al judeţului este alcătuit din bunurile prevăzute în anexa nr. 3,
precum şi din alte bunuri de uz sau de interes public judeţean, declarate ca atare prin hotărâre a consiliului judeţean, dacă nu sunt declarate prin lege ca fiind bunuri de uz sau de interes public naţional.
- Domeniul public al comunei, al oraşului sau al municipiului este alcătuit din bunurile prevăzute în anexa nr. 4, precum şi din alte bunuri de uz sau de interes public local, declarate ca atare prin hotărâre a consiliului local, dacă nu sunt declarate prin lege ca fiind bunuri de uz sau de interes public naţional ori judeţean.
ART. 290
Evidenţa financiar-contabilă
Evidenţa financiar-contabilă a bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului sau al unităţilor administrativ-teritoriale se ţine distinct în contabilitate, potrivit legii, de către titularul dreptului de administrare, concedent sau de instituţia de utilitate publică care are în folosinţă gratuită aceste bunuri.
- Totodată, în O.U.G. nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, sunt reglementate modalitățile de exercitare a dreptului de proprietate publică al unităților administrativ-teritoriale, precum și darea în administrare a bunurilor, respectiv prevederile art.297 – 301.
SECŢIUNEA 1
Dispoziţii generale
ART. 297
Stabilirea modalităţilor de exercitare a dreptului de proprietate publică
(1) Autorităţile prevăzute la art. 287 decid, în condiţiile legii, cu privire la modalităţile de exercitare a dreptului de proprietate publică, respectiv:
a) darea în administrare;
b) concesionarea;
c) închirierea;
d) darea în folosinţă gratuită.
(2) În cazul închirierii bunurilor proprietate publică de către titularul dreptului de administrare, iniţierea procedurii de închiriere se stabileşte de către regiile autonome, autorităţile administraţiei publice centrale sau locale, precum şi de alte instituţii de interes public naţional, judeţean sau local.
SECŢIUNEA a 2-a
Darea în administrare a bunurilor proprietate publică
ART. 298
Prerogative
Autorităţile prevăzute la art. 287 exercită în numele statului, respectiv al unităţii administrativ-teritoriale următoarele prerogative:
a) ţinerea evidenţei de cadastru şi publicitate imobiliară, în condiţiile legii;
b) stabilirea destinaţiei bunurilor date în administrare;
c) monitorizarea situaţiei bunurilor date în administrare, respectiv dacă acestea sunt în conformitate cu afectaţiunea de uz sau interes public local sau naţional, după caz, precum şi cu destinaţia avută în vedere la data constituirii dreptului.
ART. 299
Conţinutul actului prin care se constituie dreptul de administrare
Hotărârea Guvernului sau a consiliului judeţean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a consiliului local al comunei, al oraşului sau al municipiului, după caz, prin care se constituie dreptul de administrare, cuprinde cel puţin următoarele elemente:
a) datele de identificare a bunului care face obiectul dării în administrare şi valoarea de inventar a acestuia;
b) destinaţia bunului care face obiectul dării în administrare;
c) termenul de predare-primire a bunului.
ART. 300
Drepturi şi obligaţii
(1) Autorităţile administraţiei publice centrale, instituţiile publice şi regiile autonome din subordinea acestora, precum şi instituţiile publice şi regiile autonome din subordinea autorităţilor publice locale au următoarele drepturi şi obligaţii:
a) folosirea şi dispunerea de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege şi, dacă este cazul, de actul de constituire;
b) asigurarea pazei, protecţiei şi conservarea bunurilor, ca un bun proprietar, şi suportarea tuturor cheltuielilor necesare unei bune funcţionări;
c) efectuarea formalităţilor necesare cu privire la închiriere, în limitele actului de dare în administrare şi cu respectarea legislaţiei aplicabile;
d) culegerea fructelor bunului;
e) efectuarea de lucrări de investiţii asupra bunului, în condiţiile actului de dare în administrare şi a legislaţiei în materia achiziţiilor publice;
f) suportarea tuturor cheltuielilor necesare pentru aducerea bunului la starea corespunzătoare de folosinţă, în cazul degradării acestuia, ca urmare a utilizării necorespunzătoare sau a neasigurării pazei;
g) acordarea dreptului de servitute, în condiţiile legii;
h) obţinerea avizelor pentru planul urbanistic zonal fără schimbarea uzului şi interesului public şi destinaţiei bunului;
i) obţinerea avizelor pentru lucrări de îmbunătăţire şi menţinere a caracteristicilor tehnice ale bunurilor;
j) reevaluarea bunurilor, în condiţiile legii;
k) semnarea procesului-verbal de vecinătate, fără schimbarea regimului juridic al bunului;
l) semnarea acordului de avizare a documentaţiei de carte funciară pentru obţinerea certificatului de atestare a edificării construcţiilor;
(2) Bunurile imobile proprietate publică se înscriu în cartea funciară anterior emiterii actului de dare în administrare.
(3) Dreptul de administrare se înscrie în cartea funciară de către titularul acestui drept.
Potrivit Codului civil aprobat prin Legea nr.287/2009, cu modificările și completările ulterioare, la art.867 se prevede faptul că dreptul de administrare se constituie prin hotărâre a consiliului local. Același act normativ prevede la art.868 faptul că dreptul de administrare aparține instituțiilor publice de interes local. Titularul dreptului de administrare poate folosi și dispune de bunul dat în administrare în condițiile stabilite de lege și, dacă este cazul, de actul de constituire.
Mai mult prevederile art. 861 alin.(3), art. 867-870 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, dispun următoarele:
ART. 861 Caracterele dreptului de proprietate publică
(3) În condiţiile legii, bunurile proprietate publică pot fi date în administrare sau în folosinţă şi pot fi concesionate ori închiriate.
ART. 867 Constituirea dreptului de administrare
(1) Dreptul de administrare se constituie prin hotărâre a Guvernului, a consiliului judeţean sau, după caz, a consiliului local. (2) Autorităţile prevăzute la alin. (1) controlează modul de exercitare a dreptului de administrare.
ART. 868 Exercitarea dreptului de administrare
(1) Dreptul de administrare aparţine regiilor autonome sau, după caz, autorităţilor administraţiei publice centrale sau locale şi altor instituţii publice de interes naţional, judeţean ori local.
(2) Titularul dreptului de administrare poate folosi şi dispune de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege şi, dacă este cazul, de actul de constituire.
ART. 869 Stingerea dreptului de administrare
Dreptul de administrare încetează odată cu încetarea dreptului de proprietate publică sau prin actul de revocare emis, în condiţiile legii, dacă interesul public o impune, de organul care l-a constituit.
ART. 870 Apărarea dreptului de administrare
- Apărarea în justiţie a dreptului de administrare revine titularului dreptului.
(2) Dispoziţiile art. 696 alin. (1) se aplică în mod corespunzător.
În considerarea prevederilor art. 861 alin.3, art. 867-870 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art.146 alin.1 din Legea nr.198/2023 privind învățământul preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.108 lit.”a”, 129 alin.2 lit.“c”, alin.6 lit.“a”, art.139 alin.3 lit.“g”, art.196 alin.1 lit.“a”, art.287 lit.”b”, art.290, art.297 alin.1 lit.“a”, art.300 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Supunem atenției Consiliului local al municipiului Deva proiectul de hotărâre privind suplimentarea valorii de inventar a bunurilor aflate în administrarea Colegiului Național Pedagogic ”Regina Maria” Deva, cu valoarea investițiilor realizate în cadrul proiectului ”Reabilitarea, modernizarea clădirilor și echiparea infrastructurii educaționale a Colegiului Național Pedagogic Regina Maria - școala generală”, cod SMIS 120280, la imobilele-construcții înscrise în CF nr.61826-C1 și nr. 61826-C2, situate în Deva, strada Lucian Blaga, nr.1, județul Hunedoara, precum și darea în administrare a bunurilor realizate în cadrul acestuia.
Director executiv al Direcției Juridice
și Administrației Publice Locale,
Oana Diana Mura
Director executiv
Direcția economică
Claudia Maria Stoica