România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Direcţia economică

 

ROMÂNIA                                                                                                             

JUDEŢUL HUNEDOARA                                                                                     

MUNICIPIUL DEVA    

Direcția economică

Serviciul financiar, contabilitate

 

RAPORT DE SPECIALITATE

la proiectul de hotărâre privind darea în administrare în favoarea Grădiniței cu Program Prelungit Nr.7 a imobilului înscris în CF nr.80972 Deva, precum și a bunurilor realizate în cadrul proiectului ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădiniță cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara, cod SMIS 125157, proprietatea municipiului Deva

 

Serviciul financiar, contabilitate din cadrul Direcției economice, analizând Referatul de aprobare prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, prin care se propune darea în administrare în favoarea Grădiniței cu Program Prelungit Nr.7 a imobilului înscris în CF nr.80972 Deva, precum și a bunurilor realizate în cadrul proiectului ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădiniță cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara, cod SMIS 125157, proprietatea municipiului Deva, supunem atenției Consiliului local următoarele:

În data de 18.12.2018 a fost semnat contractul de finanțare nr.3622 pentru proiectul ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădiniță cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara, cod SMIS 125157, între Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, Organismul intermediar, Agenția pentru Dezvoltare Regională a Regiunii Vest și Parteneriatul dintre Ministerul Educației Naționale și Unitatea administrativ teritorială Deva, în calitate de beneficiar al finanțării.

În baza procesului verbal de predare-primire imobil ”Grădiniță cu program normal 4 săli de grupă” nr.4593/06.12.2022, înregistrată la registratura instituției sub nr. 22-122980-PDV/09.12.2022, încheiat între Ministerul Educației – Unitatea de Management al Proiectelor pentru Modernizarea, Rețelei Școlare și Universitare, în calitate de predător și Primăria Deva, în calitate de primitor, s-a procedat la predarea-primirea clădirii unității de învățământ, în suprafață de 532,50 mp, în vederea școlarizării unui număr de 80 preșcolari, care își vor desfășura activitățile educaționale într-un singur schimb.

Lucrările au fost executate în baza Autorizației de construire nr.25 eliberată de Primăria municipiului Deva la data de 04.02.2020, cu valabilitate de 24 de luni.

Capacitățile fizice realizate: 4 săli de grupă cu regim de înălțime P, pentru 87 de persoane (80 copii și 7 personal) în suprafață construită de 532,50 mp și suprafață desfășurată de 532,50 mp.

Prin adresa Ministerului Educației nr. 4928/16.12.2022, însoțită de avizul de însoțire a mărfii, s-a transmis mobilierul școlar, după cum urmează:

 

Nr. Crt.

Denumire Produs

Pret Stoc

Nr.    

 buc.

Valoare

1

Birou cabinet medical

781.02

1.000

781.02

2

Dulap cabinet medical

2,115.28

1.000

2,115.28

3

Dulap educatoare

1,496.97

1.000

1,496.97

4

Dulap pentru materiale didactice

797.29

4.000

3,189.16

5

Dulap vestiar

553.22

80.000

44,257.60

6

Masa cancelarie

891.67

1.000

891.67

7

Masa patrata

178.99

20.000

3,579.80

8

Masa trapezoidala

203.39

12.000

2,440.68

9

Pat+saltea cabinet medical

1,138.99

1.000

1,138.99

10

Scaun pentru copii

113.90

80.000

9,112.00

11

Scaun tapitat

105.77

16.000

1,692.32

Total general=

70,695.49

 

Prin adresa Ministerului Educației nr. 428/14.02.2023, înregistrată la registratura instituției sub nr.23-16985-PDV/16.02.2023, se comunică valoarea totală a investiției în sumă de 2.518.815,25 lei ca urmare a recepției efectuate la investiția Grădiniță cu Program Normal cu 4 săli de grupă Deva, județul Hunedoara, lucrări executate în cadrul Contractului nr.2018/12.07.2021, încheiat între Ministerul Educației – Unitatea de Management al Proiectelor pentru Modernizarea Rețelei Școlare și Universitare și DOLPHIN S.R.L., în baza  procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.3578/12.10.2022, înregistrat la registratura instituției sub nr.22-100651-PDV/12.10.2022.

Potrivit procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.3578/12.10.2022, înregistrat la registratura instituției sub nr.22-100651-PDV/12.10.2022, valoarea finală a lucrărilor executate este de 2.049.034,19 lei (fără TVA), respectiv 2.438.350,69 lei (cu TVA).

Prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.139120/84-PDV/22.12.2023 s-a aprobat recepția lucrărilor de construcții și instalații aferente investiței ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădinișă cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara – amenajare teren și asigurare utilități”, lucrări executate în cadrul Contractului de lucrări nr.9880/31.01.2023 și a actului adițional nr.1/04.05.2023, actului adițional nr.2/15.06.2023, actului adițional nr.3/19.07.2023, actului adițional nr.4/28.11.2023 la contract, încheiat între Municipiul Deva, în calitate de achizitor și societatea Rolad Trust S.R.L. în calitate de executant.

Imobilul care a făcut obiectul investiției, se identifică după cum urmează:

  • Adresa administrativă: Deva, strada Viorelelor (lot58), nr.2, județul Hunedoara,
  • Nr.cadastral/număr topografic:62187 
  • Număr carte funciară colectivă: 62187, 76017.

Lucrările au fost executate în baza Autorizației de construire nr.179 eliberată de Primăria municipiului Deva la data de 16.09.2022, cu valabilitate de 12 luni.

Capacitățile fizice realizate:

  • Scări de acces,
  • Rampe de acces,
  • Teren de sport din rășină poiluretanică,
  • Loc de joacă din dale de cauciuc,
  • Trotuare din dale de beton,
  • Parcări din beton asfaltic,
  • Sprijinirea taluzelor – ziduri de sprijin din beton,
  • Scurgerea apelor – guri de scurgere racordate la rețeaua de canalizare,
  • Platformă de gunoi,
  • Groapă de nisip, împrejmuire – gard plasă de sârmă,
  • Utilizare centrală termică în incinta Grădiniței, executare coloana subterană de alimentare generală a clădirii și instalații electrice de alimentare ale receptorilor aferenți instalațiilor termice din centrala termică.

Potrivit procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr. 139120/84-PDV/22.12.2023, valoarea lucrărilor executate, la terminarea acestora, este de 630.022,62 lei (fără TVA), respectiv 749.726,92 lei (cu TVA).

Prin declarația de alipire AUT 1116/09.04.2024 s-a înființat Cartea Funciară nr. 80972 a imobilului cu număr cadastral 80972 Deva ca urmare a alipirii imobilelor nr.cad.62187/Cf.62187 și nr.cad.76017/cf.76017.

În Cartea Funciară nr. 80972 Deva  sunt notate:

- terenul în suprafață de 1.974 mp, nr. cadastral 80972,

- construcția la sol în suprafață de 556,8 mp, suprafață desfășurată de 557 mp, nr. cadastral 80972-C1,

- construcția la sol de 55 mp, construită desfășuară de 55 mp, teren de joacă,  nr. cadastral 80972-C2,

- construcția la sol de 96 mp, construită desfășurată de 96 mp, teren de sport, nr. cadastral 80972-C3.

În data de 06.09.2024 a fost încheiat procesul verbal de predare-primire nr. 89073/41, între Municipiul Deva, reprezentat prin membrii echipei de implementare a proiectului ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădiniță cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara, cod SMIS 125157, numiți prin Dispoziția Primarului municipiului Deva nr.733/2021, cu modificările și completările ulterioare și Grădinița cu Program Prelungit Nr.7, cu ocazia predării, respectiv primirii investiției realizate în cadrul proiectului menționat mai sus, după cum urmează:

  • Corpul C1 - Grădiniță P - construit conform proiectului tehnic de execuție;
  •   Corpul C2 - Teren de joacă P - construit conform proiectului tehnic de execuție;
  • Corpului C3 - Teren de sport P - construit conform proiectului tehnic de execuție.

 

Situația plăților efectuate de către Municipiul Deva în cadrul proiectului se prezintă astfel:

 

Document

Data Document

Beneficiar

Explicatii

Plati

OP 2595

05.09.2024

LAZAR COMPANY AGREMENT SRL

plata materiale hidrant

1,552.95 

OP 2380

13.08.2024

IMAGE ART SRL

plata serv. proiectare gradinita pn orizont 2

21,420.00 

OP 4259

27.12.2023

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

plata dirig santier gradi orizont 2 smis 125157

4,437.39 

OP 4260

27.12.2023

PRIMEX CONS S.R.L.

plata pt asist th gradi orizont 2 smis 125157

1,190.00 

OP 4255

27.12.2023

ROLAD TRUST S.R.L.

plata lucrari gradin orizont 2 

3,028.03 

OP 4256

27.12.2023

ROLAD TRUST S.R.L.

plata lucrari gradin orizont 2 

21,677.81 

OP 4257

27.12.2023

ROLAD TRUST S.R.L.

plata lucrari gradin orizont 2 

440,652.95 

OP 4258

27.12.2023

ROLAD TRUST S.R.L.

plata actualizre sl 1 + sl 2 gradi orizont 2 smis 125157

33,939.43 

OP 4054

15.12.2023

INSP. JUD.IN CONSTR HD

 taxa 0,1 constr. gradinita orizont 2 smis 125157

72.48 

OP 4055

15.12.2023

INSP. JUD.IN CONSTR HD

 taxa 0,25 constr. gradinita orizont 2 smis 125157

1,756.27 

OP 2565

04.09.2023

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

plata dirig. sant. utilitati constr.gradinita orizont 2 

3,892.61 

OP 2563

04.09.2023

ROLAD TRUST S.R.L.

plata exec. lucr. utilitati constr. gradinita orizont 2

57,693.22 

OP 2564

04.09.2023

ROLAD TRUST S.R.L.

plata exec. lucr. utilitati constr. gradinita orizont 2

326,928.20 

OP 318

15.02.2023

INSP. JUD.IN CONSTR HD

 taxa 0.25 gradinita pn orizont 2 smis 125157

1,393.84 

OP 319

15.02.2023

INSP. JUD.IN CONSTR HD

taxa 0.1 grad. pn  orizont 2 smis 125157

557.54 

OP 3313

11.10.2022

PRIMEX CONS S.R.L.

plata pt gradinita orizont nr.2

48,790.00 

OP 1113

17.05.2022

BIR.DE ARHIT. POP OLIVIU MARIUS

plata serv. proiect. amen. teren grad pn orizont 2

19,992.00 

OP 649

22.03.2022

E-distribtie Banat S.A.

plata taxa aviz grad. orizont 2

113.05 

OP 479

04.03.2022

DELGAZ GRID SA

plata taxa aviz gradinita cu program normal deva zona orizont

103.76 

OP 463

03.03.2022

AG. NAT. PT. PROT. MEDIULUI HUNEDOARA,

 taxa aviz am. grad. orizont 2

100.00 

OP 232

03.02.2022

E-distribtie Banat S.A.

plata taxa aviz grad. cu program normal zona orizon 2

142.80 

OP 5058

23.09.2021

DELGAZ GRID SA

plata taxa aviz reab.gradinita zona orizont smis 125157

83.30 

OP 1492

03.09.2021

E-distribtie Banat S.A.

plata f. 82100038326/31.08.2021 -tarif emitere atr

190.40 

OP 1684

15.10.2019

INSTITUTUL NAT.DE SANATATE PUBLICA - TM

plata f. 1730/08.10.2019-cv deviz 6495/07.10.2019

950.00 

Total general=

990,658.03 

 

Bunurile realizate în cadrul proiectului ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădiniță cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara, cod SMIS 125157, proprietatea municipiului Deva, sunt prezentate mai jos, respectiv de la poziția nr.2 până la poziția nr.25, astfel:

 

Nr. Crt.

Denumire bun

Cantitate

Val./buc

Valoare

Nr. inventar

1

Teren 1974 mp strada Viorelelor nr.2

1

183.582,00

183.582,00

89001155

Total 1_cont contabil 211010002A=

183.582,00

 

2

Amenajare teren

1

660,583.52

660,583.52 

91251570

3

Amenajare teren sport

1

79,667.45

79,667.45 

91251571

Total 2_cont contabil 211020002A =

740,250.97 


4

Gradinita cu program normal cu 4 sali de grupa

1

2,611,536.48

2,611,536.48 

11251570

Total 3_cont contabil 212090102A =

2,611,536.48 


5

Carusel rotativ cu bancute

1

11,900.00

11,900.00 

31251578

6

Complex de joaca exterior cu 3 tobogane

1

17,850.00

17,850.00 

31251574

7

Cos de baschet exterior

1

2,975.00

2,975.00 

31251570

8

Loc de joaca si groapa nisip

1

93,241.38

93,241.38 

31251573

9

Poarta de fotbal demotabila pentru copii

2

2,975.00

5,950.00 

31251571, 31251572

Total 4_cont contabil 214000002A =

131,916.38 


10

Balansoar de 2 persoane 3 m

1

1,785.00

1,785.00 

81251789

11

Balansoar individual pe arc cu scaun_

3

2,142.00

6,426.00 

81251801…81251803(3)

12

Banca stradala de lemn pe cadru metalic

6

1,785.00

10,710.00 

81251790…81251795(6)

13

Birou cabinet medical

1

781.02

781.02 

81251570

14

Cos de gunoi metalic cu ornamente de lemn

5

654.50

3,272.50 

81251796…81251800(5)

15

Dulap cabinet medical

1

2,115.28

2,115.28 

81251571

16

Dulap educatoare

1

1,496.97

1,496.97 

81251572

17

Dulap pentru materiale didactice

4

797.29

3,189.16 

81251573…81251576(4)

18

Dulap vestiar

80

553.22

44,257.60 

81251577…81251656(80)

19

Masa cancelarie

1

891.67

891.67 

81251657

20

Masa patrata

20

178.99

3,579.80 

81251658…81251677(20)

21

Masa trapezoidala

12

203.39

2,440.68 

81251678…81251689(12)

22

Pat+saltea cabinet medical

1

1,138.99

1,138.99 

81251690

23

Pichet psi exterior

2

892.50

1,785.00 

81251787, 81251788

24

Scaun pentru copii

80

113.90

9,112.00 

81251691…81251770(80)

25

Scaun tapițat

16

105.77

1,692.32 

81251771…81251786(16)

Total 5_cont contabil 303020002A =

94,673.99 

 

  TOTAL GENERAL (1+2+3+4+5)=

3.761,959,82 

 

 

Din punct de vedere juridic sunt incidente şi aplicabile următoarele prevederi legale:

 

  • art.286 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, în baza căruia sunt definite bunurile aparținând domeniului public al statului, județului, municipiului, orașului și comunei, respectiv art. 290 evidența contabilă a acestora.

 

ART. 286

Domeniu public

  1. Domeniul public este alcătuit din bunurile prevăzute la art. 136 alin. (3) din Constituţie, din cele stabilite în anexele nr. 2-4 şi din orice alte bunuri care, potrivit legii sau prin natura lor, sunt de uz sau de interes public, şi sunt dobândite de stat sau de unităţile administrativ-teritoriale prin unul dintre modurile prevăzute de lege.
  2. Domeniul public al statului este alcătuit din bunurile prevăzute la art. 136 alin. (3) din Constituţie, din cele prevăzute în anexa nr. 2, precum şi din alte bunuri care, potrivit legii sau prin natura lor, sunt de uz sau de interes public naţional.
  3.  Domeniul public al judeţului este alcătuit din bunurile prevăzute în anexa nr. 3, 

precum şi din alte bunuri de uz sau de interes public judeţean, declarate ca atare prin hotărâre a consiliului judeţean, dacă nu sunt declarate prin lege ca fiind bunuri de uz sau de interes public naţional.

  1. Domeniul public al comunei, al oraşului sau al municipiului este alcătuit din bunurile prevăzute în anexa nr. 4, precum şi din alte bunuri de uz sau de interes public local, declarate ca atare prin hotărâre a consiliului local, dacă nu sunt declarate prin lege ca fiind bunuri de uz sau de interes public naţional ori judeţean.

ART. 290

Evidenţa financiar-contabilă

Evidenţa financiar-contabilă a bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului sau al unităţilor administrativ-teritoriale se ţine distinct în contabilitate, potrivit legii, de către titularul dreptului de administrare, concedent sau de instituţia de utilitate publică care are în folosinţă gratuită aceste bunuri.

 

  • Totodată, în O.U.G. nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, sunt reglementate modalitățile de exercitare a dreptului de proprietate publică al unităților administrativ-teritoriale, precum și darea în administrare a bunurilor, respectiv prevederile art.297 – 301.

 

SECŢIUNEA 1

Dispoziţii generale

ART. 297

  Stabilirea modalităţilor de exercitare a dreptului de proprietate publică

(1) Autorităţile prevăzute la art. 287 decid, în condiţiile legii, cu privire la modalităţile de exercitare a dreptului de proprietate publică, respectiv:

  a) darea în administrare;

  b) concesionarea;

  c) închirierea;

     d) darea în folosinţă gratuită.

(2) În cazul închirierii bunurilor proprietate publică de către titularul dreptului de administrare, iniţierea procedurii de închiriere se stabileşte de către regiile autonome, autorităţile administraţiei publice centrale sau locale, precum şi de alte instituţii de interes public naţional, judeţean sau local.


 SECŢIUNEA a 2-a

Darea în administrare a bunurilor proprietate publică

 

ART. 298

Prerogative
   Autorităţile prevăzute la art. 287 exercită în numele statului, respectiv al unităţii administrativ-teritoriale următoarele prerogative:

  a) ţinerea evidenţei de cadastru şi publicitate imobiliară, în condiţiile legii;

  b) stabilirea destinaţiei bunurilor date în administrare;

  c) monitorizarea situaţiei bunurilor date în administrare, respectiv dacă acestea sunt în conformitate cu afectaţiunea de uz sau interes public local sau naţional, după caz, precum şi cu destinaţia avută în vedere la data constituirii dreptului.

ART. 299

  Conţinutul actului prin care se constituie dreptul de administrare
   Hotărârea Guvernului sau a consiliului judeţean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a consiliului local al comunei, al oraşului sau al municipiului, după caz, prin care se constituie dreptul de administrare, cuprinde cel puţin următoarele elemente:

  a) datele de identificare a bunului care face obiectul dării în administrare şi valoarea de inventar a acestuia;

  b) destinaţia bunului care face obiectul dării în administrare;

  c) termenul de predare-primire a bunului.

ART. 300

  Drepturi şi obligaţii

  (1) Autorităţile administraţiei publice centrale, instituţiile publice şi regiile autonome din subordinea acestora, precum şi instituţiile publice şi regiile autonome din subordinea autorităţilor publice locale au următoarele drepturi şi obligaţii:

  a) folosirea şi dispunerea de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege şi, dacă este cazul, de actul de constituire;

  b) asigurarea pazei, protecţiei şi conservarea bunurilor, ca un bun proprietar, şi suportarea tuturor cheltuielilor necesare unei bune funcţionări;

  c) efectuarea formalităţilor necesare cu privire la închiriere, în limitele actului de dare în administrare şi cu respectarea legislaţiei aplicabile;

  d) culegerea fructelor bunului;

  e) efectuarea de lucrări de investiţii asupra bunului, în condiţiile actului de dare în administrare şi a legislaţiei în materia achiziţiilor publice;

  f) suportarea tuturor cheltuielilor necesare pentru aducerea bunului la starea corespunzătoare de folosinţă, în cazul degradării acestuia, ca urmare a utilizării necorespunzătoare sau a neasigurării pazei;

  g) acordarea dreptului de servitute, în condiţiile legii;

  h) obţinerea avizelor pentru planul urbanistic zonal fără schimbarea uzului şi interesului public şi destinaţiei bunului;

  i) obţinerea avizelor pentru lucrări de îmbunătăţire şi menţinere a caracteristicilor tehnice ale bunurilor;

  j) reevaluarea bunurilor, în condiţiile legii;

  k) semnarea procesului-verbal de vecinătate, fără schimbarea regimului juridic al bunului;

  l) semnarea acordului de avizare a documentaţiei de carte funciară pentru obţinerea certificatului de atestare a edificării construcţiilor;

  (2) Bunurile imobile proprietate publică se înscriu în cartea funciară anterior emiterii actului de dare în administrare.

  (3) Dreptul de administrare se înscrie în cartea funciară de către titularul acestui drept.

 

Potrivit Codului civil aprobat prin Legea nr.287/2009, cu modificările și completările ulterioare, la art.867 se prevede faptul că dreptul de administrare se constituie prin hotărâre a consiliului local. Același act normativ prevede la art.868 faptul că dreptul de administrare aparține instituțiilor publice de interes local. Titularul dreptului de administrare poate folosi și dispune de bunul dat în administrare în condițiile stabilite de lege și, dacă este cazul, de actul de constituire.

Mai mult prevederile art. 861 alin.(3), art. 867-870 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, dispun următoarele:

ART. 861 Caracterele dreptului de proprietate publică

(3) În condiţiile legii, bunurile proprietate publică pot fi date în administrare sau în folosinţă şi pot fi concesionate ori închiriate.

ART. 867 Constituirea dreptului de administrare

(1) Dreptul de administrare se constituie prin hotărâre a Guvernului, a consiliului judeţean sau, după caz, a consiliului local.  (2) Autorităţile prevăzute la alin. (1) controlează modul de exercitare a dreptului de administrare.

ART. 868 Exercitarea dreptului de administrare

(1) Dreptul de administrare aparţine regiilor autonome sau, după caz, autorităţilor administraţiei publice centrale sau locale şi altor instituţii publice de interes naţional, judeţean ori local.

(2) Titularul dreptului de administrare poate folosi şi dispune de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege şi, dacă este cazul, de actul de constituire.

ART. 869 Stingerea dreptului de administrare

Dreptul de administrare încetează odată cu încetarea dreptului de proprietate publică sau prin actul de revocare emis, în condiţiile legii, dacă interesul public o impune, de organul care l-a constituit.

ART. 870 Apărarea dreptului de administrare

  1. Apărarea în justiţie a dreptului de administrare revine titularului dreptului.
     (2) Dispoziţiile art. 696 alin. (1) se aplică în mod corespunzător.

În considerarea prevederilor art. 861 alin.(3), art. 867-870 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art.146 alin.1 din Legea nr.198/2023 privind învățământul preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare,

 

În temeiul art.108 lit.”a”, 129 alin.(2) lit.“c”, alin.(6) lit.“a”, art.139 alin.(3) lit.“g”, art.196 alin.(1) lit. “a”, art.287 lit.”b”, art.290, art.297 alin.(1) lit.“a”, art.300 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, 

Supunem atenției Consiliului local al municipiului Deva proiectul de hotărâre privind darea în administrare în favoarea Grădiniței cu Program Prelungit Nr.7 a imobilului înscris în CF nr.80972 Deva, precum și a bunurilor realizate în cadrul proiectului ”Construcții grădinițe Regiunea Vest-Grădiniță cu program normal Deva, zona Orizont 2, județ Hunedoara, cod SMIS 125157, proprietatea municipiului Deva.

 

 

Director Executiv al Direcției Juridice

și Administrației Publice Locale,

Mura Oana

 

 

Director executiv

Direcția economică

Claudia Maria Stoica