România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Raport Serviciul programe de dezvoltare

ROMÂNIA                                                                              

JUDEŢUL HUNEDOARA                                                                                           

MUNICIPIUL DEVA 

DIRECŢIA TEHNICĂ                                                             

SERVICIUL PROGRAME DEZVOLTARE

 

 

 

 

RAPORT 

 

 a proiectul privind aprobarea încetării, prin acordul părților, a Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, Cod SMIS 125415

 

 

 

Serviciul Programe Dezvoltare din cadrul Direcției tehnice, din aparatul de specialitate al primarului, analizând Referatul de aprobare prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea și oportunitatea aprobării încetării, prin acordul părților, a Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului „Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, Cod SMIS 125415, supune atenției următoarele:

 

În data de 30.12.2019 a fost semnat Contractul de finanțare nr.5022 între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară", cod SMIS 125415. Contractul de finanțare nerambursabilă a fost semnat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4.3 - Oferirea de sprijin pentru regenerarea fizică, economică și socială a comunităților defavorizate din regiunile urbane și rurale. 

Durata Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările ulterioare, este de la data semnării lui și până în 31.07.2025. Perioada de implementare a proiectului a fost inițial de 60 de luni din 23.08.2018 până în 31.07.2023. În urma Actelor adiționale încheiate la contractul de finanțare și a Notelor de prelungire a proiectului conform prevederilor Instrucțiunii 197/06.12.2022, perioada de implementare a proiectului este de 83 luni și 9 zile, respectiv din data de 23.08.2018 până în 31.07.2025. 

Prin adresa nr.94507/173/15.09.2023, Municipiul Deva a solicitat încadrarea proiectului în lista proiectelor care ar putea fi etapizate în cadrul PR Vest 2021-2027. A fost transmisă Anexa 15-Obligații Beneficiar etapizare, Memoriul justificativ, Declarația Primarului pentru etapizarea proiectului și Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.518/28.11.2023 privind aprobarea implementării etapei II a proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară", în cadrul Programului Operațional Incluziune și Demnitate Socială, în scopul finalizării integrale, precum și susținerea cheltuielilor necesare în acest sens – cofinanțare, cheltuieli neeligibile.

Prin adresa nr. 41499/21.12.2023 de la Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr. 138688/295/21.12.2023, ADR Vest ne-a informat că proiectul nu a fost cuprins în lista proiectelor aprobate pentru etapizare din Programul Operațional Incluziune și Demnitate Socială (POIDS) și ne-a solicitat efectuarea demersurilor pentru încadrarea proiectului în categoria proiectelor nefinalizate, până în data de 22.12.2023. 

Prin urmare, Municipiul Deva a solicitat încadrarea proiectului ca nefinalizat, a completat Anexa 16 – Obligații beneficiar proiect nefinalizat, a transmis Memoriul justificativ, Raportul de progres actualizat și Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.584/22.12.2023 privind aprobarea noii durate și a cheltuielilor estimate legate de proiectul ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară", cod SMIS 125415, în vederea finalizării activităților și asigurării funcționalității sale, în scopul asigurării finalizării integrale a acestuia din fonduri proprii.

Proiectul a fost inclus în categoria proiectelor nefinalizate, în baza Instrucțiunii AMPOR nr.207/2023, conform Notei OI nr.43005/29.12.2023, îndeplinind condițiile prevăzute la articolele III, IV și V din această instrucțiune, iar termenul estimat de finalizare integrală a activităților proiectului este 31.12.2024. 

Sumele angajate pentru derularea activităților proiectului până la data de 31 decembrie 2023, lucrările executate, serviciile prestate și produsele furnizate au fost realizate în vederea îndeplinirii progresului financiar al proiectului de minim 5% din valoarea contractului de finanțare, prag stabilit pentru etapizarea proiectului / încadrarea proiectului ca nefinalizat, conform prevederilor art.10 al Ordonanței de urgență nr.36/17.05.2023 privind stabilirea cadrului general pentru închiderea programelor operaționale finanțate în perioada de programare 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare.

Beneficiarul și-a reasumat obligațiile care au stat la baza întocmirii Notei OI nr.43005/29.12.2023 prin transmiterea Hotărârii Consiliului 6ocal nr.584/22.12.2023, Hotărârii Consiliului Local nr.315/22.11.2024, Memoriul justificativ și Anexa 16 – Obligații Beneficiar proiect nefinalizat la contractul de finanțare – Condiții Generale pentru accesarea fondurilor în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020.

Instrucțiunea nr.206/24.10.2023 a Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene precizează  la punctul 3 că ,,Termenul limită până la care beneficiarii pot plăti cheltuielile efectuate în cadrul proiectelor finanțate prin POR 2014 – 2020 este 31 decembrie 2023. Această dată reprezintă și data limită a eligibilității cheltuielilor. Orice cheltuială efectuată și plătită după data de 31.12.2023 va fi considerată neeligibilă.”

Prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr.36/2023, modificată prin Ordonanța nr.25/2024 și ale Instrucțiunii AMPOR nr.216/18.09.2024 permit prelungirea duratei de implementare a proiectelor nefinalizate până cel târziu la data de 31.12.2025.

Prin NOTA OI privind modificarea contractului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, nr.5022/30.12.2019, cod SMIS 125415, Beneficiar Parteneriatul format din Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Deva și Direcția de Asistență Socială Deva nr.2024NOF017212/17.12.2024 de la ADR Vest, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.126463/264/18.12.2024 se prelungește perioada de implementare a proiectului până la 31.07.2025.

 

 

În acest sens, situația Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, se prezintă după cum urmează:

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 22.569.046,97 lei. 

 

 

Valoarea totală

Valoarea totală eligibilă

Valoare totală contribuție publică

Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR

Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național

Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA

 

lei

lei

lei

lei

%

lei

%

lei

%

lei

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Lider

22.569.046,97

22.534.536,97

22.534.536,97

4.677.959,95

20,76

715.452,70

3,17

17.141.124,32

76,07

34.510,00

Partener

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

TOTAL

22.569.046,97

22.534.536,97

22.534.536,97

4.677.959,95

20,76

715.452,70

3,17

17.141.124,32

76,07

34.510,00

 

Actul adițional nr.1 la contractul de finanțare din 24.04.2020

 

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 22.569.046,97 lei.

 

 

 

Valoarea totală

Valoarea totală eligibilă

Valoare totală contribuție publică

Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR

Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național

Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA

 

lei

lei

lei

lei

%

lei

%

lei

%

lei

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Lider

22.569.046,97

22.534.536,97

22.534.536,97

19.154.356,45

85

2.929.489,78

13

450.690,74

2

34.510,00

Partener

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

TOTAL

22.569.046,97

22.534.536,97

22.534.536,97

19.154.356,45

85

2.929.489,78

13

450.690,74

2

34.510,00

 

Actul adițional nr.2 la contractul de finanțare din 27.12.2023

 

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 38.820.724,66 lei.

 

Valoarea totală

Valoarea totală eligibilă

Valoare totală contribuție publică

Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR

Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național

Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA

 

lei

lei

lei

lei

%

lei

%

lei

%

lei

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Lider

33.330.024,73

22.534.536,97

22.534.536,97

19.154.356,46

85

2.929.489,75

13

450.690,76

2

10.795.487,76

Partener

N/A

N/A

N/A

N/A

N/A

N/A

N/A

N/A

N/A

N/A

Valoare ajustare conf OUG 64/2022

5.490.699,93

5.484.854,61

5.484.854,61

4.662.126,42

85

713.031,09

13

109.697,10

2

5.845,32

TOTAL

38.820.724,66

28.019.391,58

28.019.391,58

23.816.482,88

85

3.642.520,84

13

560.387,86

2

10.801.333,08

 

După semnarea contractului de finanțare, conform calendarului de activități, a început derularea activităților proiectului cu realizarea achizițiilor publice. S-au întocmit Planul achizițiilor publice al proiectului, caietele de sarcini și s-au lansat achizițiile publice necesare implementării proiectului. Achiziționarea serviciilor de proiectare, verificare tehnică a proiectării, asistență tehnică din partea proiectantului s-a realizat prin procedură simplificată și s-a finalizat prin încheierea Contractului de servicii nr. 75351/21.07.2021 între Municipiul Deva și Asocierea CONFORT DESIGN S.R.L. – CENTRUL DE PROIECTARE JUDEȚEAN SATU MARE, prin lider de asociere CONFORT DESIGN S.R.L. 

Conform contractului de servicii nr.75351/21.07.2021, cu modificările și completările ulterioare, durata de valabilitate a contractului este de 28 de luni formată din 4 luni proiectare + 24 luni asistență tehnică din partea proiectantului și perioada de garanție acordată de 36 luni. 

Prin Actul adițional nr.1 înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr.106619/15.10.2021, durata de prestare a serviciilor s-a majorat la 30 de luni, din care perioada de proiectare a fost de 6 luni.

Prin Actul adițional nr.2 înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr. 8816/27.01.2022, durata de prestare a serviciilor s-a majorat la 31 de luni, din care perioada de proiectare a fost de 7 luni.

Perioada de proiectare de 7 luni nu a fost respectată, proiectantul predând cu mare întârziere documentația tehnico-economică faza Proiect tehnic, ceea ce a condus la transmiterea cu întârziere a documentației către ADR Vest pentru verificare, întârzierea demarării procedurii de achiziție a execuției lucrărilor și întârzierea implementării proiectului. Termenul maxim de predare a documentațiilor tehnico-economice conform actului adițional nr.2 la contractul de servicii a fost data de 25.03.2022, însă data îndeplinirii efective și integrale a obligațiilor a fost 29.08.2022, rezultând un total de 155 de zile întârziere. Ca urmare, Municipiul Deva, în calitate de Autoritate contractantă a calculat penalități de întârziere în valoare de 40.925,47 lei, conform Somației de plată nr.31169/44/21.03.2023 și Facturii seria FE, nr.01/08.12.2022, sumă pe care societatea CONFORT DESIGN S.R.L. a achitat-o. 

Pentru realizarea proiectului, Municipiul Deva a încheiat cu societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. contractul de lucrări nr.19926/22.02.2023 în valoare de 32.512.714,50 lei, inclusiv TVA. Contractul a fost modificat prin 9 acte adiționale, în prezent valoarea contractului este de 37.378.450,97 lei, inclusiv TVA. 

Perioada de execuție a lucrărilor stabilită de proiectant prin documentația tehnico-economică Proiect tehnic a fost de 12 luni. Ordinul administrativ de începere a execuției lucrărilor a fost emis de către Supervizor începând cu data de 06.03.2023, contractul de lucrări se derulează sub principiile Condițiilor Generale de Contractare conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1/10.01.2018, dată de la care a început și prestarea serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului.  

Prin Actul adițional nr.9, înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr.127192/19.12.2024,  s-a prelungit durata de execuție a lucrărilor la 28 luni și 2 zile, până în data de 08.07.2025, ca termen interimar, întrucât prin Revendicarea nr.20/05.03.2025, constructorul a solicitat prelungirea duratei de execuție a lucrărilor până în data de 21.02.2026. 

Pe parcursul derulării contractului de lucrări s-au întocmit 8 Note de constatare care au condus la emiterea de către Proiectant a Dispozițiilor de șantier nr.1/17.07.2023, nr.2/08.08.2023, nr.3/14.09.2023, nr.4/18.09.2023, nr.5/17.10.2023, nr.6/2023, nr.7/2023, nr.8/2023, nr.9/2024 pentru adaptarea proiectului tehnic la realitatea din teren și care au fost aprobate de Municipiul Deva. 

Întrucât în timpul execuției lucrărilor s-au descoperit pe teren două conducte de apă pe amplasamentul centrului de zi care trebuiau deviate, o conductă de gaz și cabluri electrice care trebuiau deviate pentru că traversează strada S9 ce se realizează prin proiect, au fost necesare adaptări ale proiectului tehnic la realitatea din teren și constructorul a solicitat prelungirea termenului de execuție a lucrărilor de mai multe ori, printr-un număr de 20 Revendicări. 

Din cauza diferențelor constatate în amplasament cu ocazia demarării lucrărilor în zona strada S9 și strada S11, necesitatea adaptării la teren a proiectului, respectiv a rețelei de canalizare pluvială având în vedere diferențele de cote dintre cota terenului cuprinsă în proiect și cea rezultată din ridicarea topografică realizată de societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. la data executării lucrărilor, a reamplasării conductelor identificate pe amplasamentul centrului de zi și necorelări între documentațiile tehnice, listele de cantități și situația existentă pe teren, lipsa unor detalii de execuție, lipsa detaliilor de execuție a zidului de sprijin din fața centrului de zi, lipsa detaliilor de armare a clădirii centrului de zi și răspunsul dat de proiectant cu foarte mare întârziere, în prezent s-a atins limita de 15% din valoarea contractului cu cheltuieli diverse și neprevăzute pentru lucrările suplimentare lucrărilor contractate. 

În urma recepției situației de lucrări nr.12 din luna octombrie 2024, procentul de realizare al lucrărilor este 28,94%.

În data de 12.07.2024 societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. a retransmis Notificarea privind imposibilitatea continuării execuției lucrărilor datorită faptului că nu sunt toate planșele în cadrul proiectului pentru armare grinzi și planșeu peste parter și nu sunt detaliate secțiuni în cadrul planșelor de rezistență, lipsa planșelor de rezistență pentru gradene, nu s-a primit proiectul de confecții metalice în format fizic, nu s-a transmis proiectul fundației și structurii amfiteatrului, nu este concretizată prin secțiuni și detaliere structura scării în spirală cu pavilionul expozițional, nu este descrisă acoperirea acestuia, nu este concretizată zona verde folosită pe terasa clădirii, fără niciun detaliu, locurile de joacă pentru copii nu au suficiente detalii pentru a fi executate, etc. 

În data de 07.08.2024 a avut loc la sediul Primăriei municipiului Deva o ședință de analiză a stadiului proiectului, ședință la care au participat reprezentanții Primăriei, Supervizorului, Antreprenorului și Proiectantului. În această ședință, pe lângă alte discuții legate de cheltuieli, deviz general și detalii tehnice, Proiectantul și-a asumat ca termen data de 14.08.2024 pentru predarea zidului de sprijin din fața centrului de zi și data de 23.08.2024 pentru detalii de armare clădire centru de zi. Termenele asumate de proiectant nu au fost respectate, s-au primit documentațiile menționate cu viza verificatorului de proiect și planșe vizate spre neschimbare în decembrie 2024, fără să conțină Listele de cantități aferente modificărilor propuse.

În data de 05.11.2024 cu adresa nr.1992 subcontractorul ACOMIN notifică sistarea execuției lucrărilor din cauza lipsei documentațiilor tehnice de execuție în desfășurarea lucrărilor, drept pentru care Antreprenorul cu adresa nr. 1291TR/07.11.2024 ne transmite Revenire Notificări clarificare derulare contract – imposibilitate continuare execuție din cauza lipsei soluțiilor tehnice, înregistrată la Primăria municipiului Deva cu nr.111585/236/07.11.2024. 

În data de 13.12.2024 cu adresa nr.1488, Antreprenorul notifică rezilierea contractului de lucrări din cauza lipsei soluțiilor tehnice. În urma discuțiilor purtate cu Beneficiarul, constructorul a revenit asupra deciziei de reziliere și a transmis Revocare notificare reziliere în data de 19.12.2024 cu adresa nr.1521.

În data de 19.12.2024, cu numărul 127192 Beneficiarul transmite Antreprenorului Actul adițional nr.9 cu prelungirea duratei de execuție a contractului până la data de 08.07.2025.

Totuși problema soluțiilor tehnice nu este rezolvată, drept pentru care în data de 19.12.2024 Antreprenorul notifică lipsa soluțiilor tehnice și transmite Beneficiarului că îi acordă 30 de zile, dar nu mai târziu de 18.01.2025 termen de rezolvare a problemelor de proiectare prin adresa nr.1522. Neprimind până la 18.01.2025 nicio soluție tehnică pentru derularea contractului, în data de 20.01.2025 cu adresa nr.75 Antreprenorul notifică lipsa soluțiilor tehnice în conformitate cu sub-clauza 65.1 b) și acordă Beneficiarului încă 30 de zile până la data de 19.02.2025.

Nici termenul de 19.02.2025 nu a fost respectat, Municipiul Deva nu a primit de la proiectant  soluțiile tehnice lipsă, motiv pentru care Antreprenorul a transmis adresa nr.240/20.02.2025 referitoare la lipsa soluțiilor tehnice și a acordat încă 30 de zile pentru soluționarea acestei probleme,  până la data de 22.03.2025.

Documentația livrată de către societatea CONFORT DESIGN S.R.L. ca propuneri pentru dispozițiile de șantier nr.11, nr.12 și nr.13 au fost incomplete, nu aveau liste de cantități și nu au putut fi aprobate și transmise constructorului pentru punerea lor în execuție. În data de 20.03.2025 societatea CONFORT DESIGN S.R.L. a transmis Dispoziția de șantier nr.10 și listele de cantități fără valori pentru dispozițiile de șantier nr.11, nr.12 și nr.13.

Din data de 06.03.2023 și până în prezent executantul lucrării, societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. a transmis 20 de Revendicări prin care a solicitat documentația tehnică necesară modificării Proiectului tehnic și adaptarea acestuia la condițiile reale din teren. În lunile iulie și octombrie 2024 constructorul ne-a transmis adrese că se află în imposibilitatea de a executa lucrările aferente obiectivului de investiție fără să primească soluțiile tehnice și detaliile de execuție din partea proiectantului. Acest fapt a condus la întârzieri foarte mari în execuția lucrărilor, constructorul a solicitat prelungirea duratei de execuție a lucrărilor prin Revendicarea cumulată (globală) detaliată interimară nr.20 până în data de 21.02.2026.

Întrucât nici până la data de 22.03.2025 Municipiul Deva nu a transmis soluțiile tehnice de modificare a proiectului tehnic solicitate, societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. ne-a transmis Notificarea de reziliere a Contractului de lucrări nr.19926/22.02.2023 cu nr.419/24.03.2025, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.31568/25/25.03.2025.

În data de 08.11.2024, prin adresa nr.1254 de la societatea CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY S.R.L., înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.112157/08.11.2024, dirigintele de șantier solicită încetarea contractului de servicii nr.119525/29.11.2022 prin acordul de voință al părților conform art.24 având motivația probleme medicale. În data de 06.12.2024 Serviciul programe dezvoltare a întocmit Referatul privind încetarea Contractului de servicii de supraveghere a lucrărilor de construcții – supervizare lucrări prin diriginți de șantier nr.119525/29.11.2022. 

În data de 19.12.2024 prin adresa nr.127137/273 și prin Referatul de necesitate nr.127135/272/19.12.2024, Serviciul programe dezvoltare a solicitat Serviciului achiziții demararea achiziției serviciilor de dirigenție de șantier. 

 

Situația contractelor încheiate pentru implementarea proiectului este prezentată în cele ce urmează:

 

Nr. crt.

Denumire prestator/

executant/

furnizor

Nr./Data

obiect contract

Valoarea contractului LEI cu TVA

Act adițional Nr./Data

Observații

1

STRUCTUR PROIECT S.R.L.

Nr.80053/ 19.09.2018 

Servicii de elaborare a documentațiilor (expertiză tehnică, studiu geotehnic, SF cu elemente de DALI, inclusiv documente pentru obținere avize și acorduri)

113.050,00

-

FINALIZAT

2

GOLD COMUNICATION S.R.L.

Nr.29425/ 30.03.2020 

Servicii de informare și publicitate

9.904,48

AA1/140898/ 29.12.2023 modifică durata până în 31.12.2024

ÎN DERULARE

Realizat 59,30%.

3

ASOCIEREA CONFORT DESIGN S.R.L. –CENTRUL DE PROIECTARE JUDEȚEAN SATU MARE SRL PRIN LIDER ASOCIERE CONFORT DESIGN S.R.L.

Nr. 75351/ 21.07.2021

servicii de elaborare a documentațiilor tehnico-economice D.T.A.C. + D.T.O.E., documentații pentru obținere avize/acorduri, Proiect tehnic de execuție, verificare tehnică si asistență tehnică din partea proiectantului pentru proiectul „Regenerarea fizica, economica si sociala a comunității marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415

392.037,55

-A1/106619/ 15.10.2021 modifică durata de proiectare cu 2 luni 

-AA2/8816/ 27.01.2022 modifică durata de proiectare cu 1 lună 

-AA3/98316/ 06.10.2022 modifică art.6.1 Documentele contractului.

A EXPIRAT ÎN 05.03.2025.

Realizat 88,61%.

4

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY S.R.L.

Nr.119525/ 29.11.2022

servicii de supraveghere a lucrărilor de construcții - supervizare lucrări prin diriginți de șantier la obiectivul de investiție realizat în cadrul Proiectului Regenerarea fizica, economica si sociala a comunității marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415

178.500,00

-AA1/24806/ 05.03.2024 modifică durata de prestare la 18 luni.   

-AA2/89181/ 06.09.2024 modifică durata de prestare la 21 luni și 22 zile.

A SOLICITAT ÎNCETARE CONTRACT

MOTIVE MEDICALE DIN 08.11.2024.

Realizat 29,54%.

5

TEREC CĂLIN GHEORGHE Expert contabil, Evaluator, Auditor financiar, Consultant fiscal

Nr.40104/29.05.2020

Servicii de audit financiar extern pentru proiectul Regenerarea fizica, economica si sociala a comunității marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415

33.000,00

AA1/140895/ 29.12.2023 modifică durata până în 31.12.2024.

-AA2/ 19.12.2024 modifică durata pe toată perioada de implementare a proiectului.

ÎN DERULARE.

Realizat 33,33%.

6

 

 

 

 

 

 

7

ANA INVEST&RESEARCH S.R.L. pentru LOT 1

 

 

 

WOODART S.R.L. pentru LOT 2

Nr. 127905/ 27.11.2023

Furnizare de produse - Coș gunoi 50 l, plastic – Lot 1      

 

 

Nr.127899/ 27.11.2023

Furnizare inclusiv instalarea/ montarea de produse - mobilier Lot 2 

3.791,34

 

 

 

 

 

287.980,00

-

 

 

 

 

 

-

FINALIZAT

 

 

 

 

REALIZAT 33,20%

SUSPENDAT DIN 26.08.2024

8

SAFETY TECHNOLOGY S.R.L.

Nr.129608/ 29.11.2023

Furnizare inclusiv Instalarea/montarea de produse  - Echipamente IT și active necorporale

183.260,00

-

FINALIZAT

 

9

TRANSLIMA S.R.L.

Nr.127894/ 27.11.2023

Furnizare inclusiv instalarea/ montarea de produse  - Echipamente electrocasnice

28.892,01

-

FINALIZAT

 

10

VAMOS S.R.L.

Nr.131879/ 06.12.2023

Servicii de elaborare a certificatelor de performanță energetică la finalizarea lucrărilor

7.113,82

-

EXPIRAT DIN 05.10.2024 (nu s-a achitat nicio sumă)

11

CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A.

Nr. 19926/ 22.02.2023

Execuție lucrări pentru obiectivul de investiție realizat în cadrul Proiectului cod SMIS 125415

37.378.450,97

AA1/98860/ 28.09.2023 modifică valoarea contractului la 33.581.504,32 lei și durata de execuție la 16 luni, conform DS1/2023 si DS2/2023.

Realizat 28,94%.

ÎN DATA DE 25.03.2025 CONSTRUCTORUL A SOLICITAT REZILIEREA CONTRACTULUI DE LUCRĂRI.

AA2/121037/ 13.11.2023 modifică valoarea contractului la 33.563.375,17 lei prin renunțare la poziția NLS 2 Geocelule 1085 mp = 18.129,14 lei cu TVA.

AA3/128807/ 28.11.2023 modifică valoarea contractului la 34.529.677,85 lei și durata de execuție la 18 luni conform DS3/2023 și DS4/2023.

AA4/15595/ 13.02.2024 modifică valoarea contractului 34.867.033,03 conform DS5/2023.

AA5/23066/ 29.02.2024 modifică valoarea contractului 35.926.296,29 conform DS6/2023.

AA6/31737/ 21.03.2024 modifică valoarea contractului 36.954.705,08 conform DS7/2024.

AA7/48249/ 30.04.2024 modifică valoarea contractului 37.378.450,97 conform DS8/2024 și DS9/2024.

AA8/85288/ 26.08.2024 modifică durata de execuție la 21 luni și 22 zile

AA9/127192/ 19.12.2024 modifică durata de execuție la 28 luni și 2 zile până în 08.07.2025.

12

OPTIM SIG INSTAL S.R.L.

Nr.137519/19.12.2023

Lucrări – Elaborare proiect tehnic, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru deviere conductă și branșament gaze naturale presiune redusă

36.771,00 

din care Proiectare = 5.712,00 lei, Asistenta tehnică = 119,00 lei și Execuție lucrări = 30.940,00 lei)

 

FINALIZAT

 

13

REȚELE ELECTRICE BANAT S.A.

Eliberarea amplasamentului și/sau realizarea condițiilor de coexistență pentru obiectivul de investiție

297.387,50 lei.

 

FINALIZAT

 

14

2 BRUNO

NR.47174/06.05.2022

servicii pentru întocmire analiza de risc la securitatea fizica, în conformitate cu H.G. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor pentru obiectivul de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui Centru de zi pentru servicii de asistență comunitară - cod SMIS 125415

1.785,00

-

FINALIZAT

 

15

 

GEOSILV MAIZ S.R.L

Nr.133859/20.12.2021

Servicii pentru întocmire Studiu geotehnic - sondaje noi suplimentare, aferente obiectivului de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi

pentru servicii de asistență comunitară, din municipiul Deva

 

4.760,00

AA1/1999/07.01.2022, modificarea duratei contractului la 30 de zile

FINALIZAT

 

16

 

IAILA ING S.R.L.

Nr.19009/05.03.2018

serviciului de realizare PUZ

65.747,50

-

FINALIZAT

 

17

 

SACORA CAD S.R.L.

Nr.47175/06.05.2022

servicii pentru întocmire măsurători topografice pentru obiectivul de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui Centru de zi pentru servicii de asistență comunitară - cod SMIS 125415

3.570,00

-

FINALIZAT

 

18

SACORA CAD S.R.L.

Nr.132065/15.12.2021

Servicii pentru întocmire Studii topografice de detaliu, suplimentare, aferente obiectivului de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară, din municipiul Deva

 

11.900,00

-

FINALIZAT

 

 

 

Situația plăților și încasărilor pe perioada de implementare a proiectului până în prezent este prezentată în cele ce urmează:

 

 

Document

Data Document

Beneficiar

Explicatii

Plati

Incasari

OP 183

30.01.2025

 

INCASARE _rest suma retinuta eronat din pref. smis 125415 POR_og.22/2002 a1aln.2

0.00 

286,477.03 

OP 3272

07.11.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar. ajust. la SL12 Regen. ec si soc. zona Streiului

2,035.43 

0.00 

OP 3273

07.11.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajust. la SL12 Regen. ec si soc. zona Streiului

22,186.14 

0.00 

OP 3274

07.11.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA SL nr.12 Regen.zona Streiului SMIS 125415

736,076.50 

0.00 

OP 3275

07.11.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar SL nr.12 Regen.zona Streiului SMIS 125415

67,529.95 

0.00 

OP 3227

06.11.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig.sant. Regen zona Streiului

3,676.50 

0.00 

OP 3228

06.11.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA gar. dirig.sant. Regen zona Streiului

161.25 

0.00 

OP 2427

19.08.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant. Regen. Zona Streiului

1,727.10 

0.00 

OP 2428

19.08.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA garantie dirig. sant. Regen. Zona Streiului

75.75 

0.00 

OP 2398

14.08.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA SL 11, Regen zona Streiului 

346,011.83 

0.00 

OP 2400

14.08.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar.SL 11, Regen zona Streiului 

31,744.21 

0.00 

OP 2401

14.08.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajust. SL 11, Regen Zona Streiului

20,885.77 

0.00 

OP 2402

14.08.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar.ajust. SL 11, Regen Zona Streiului

1,916.13 

0.00 

OP 2196

25.07.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant reab. Zona Streiului

5,318.10 

0.00 

OP 2197

25.07.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA gar. dirig. sant reab. Zona Streiului

233.25 

0.00 

OP 2150

18.07.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA SL10 regen. zona Streiului

1,063,321.43 

0.00 

OP 2151

18.07.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar SL10 regen. zona Streiului

97,552.43 

0.00 

OP 2152

18.07.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajust SL10 regen zona Streiului

45,441.02 

0.00 

OP 2153

18.07.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar ajust SL10 regen zona Streiului

4,168.90 

0.00 

OP 1835

20.06.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA gar dirig. sant.Reagen. Zona Streiului

138.75 

0.00 

OP 1836

20.06.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant.Reagen. Zona Streiului

3,163.50 

0.00 

OP 1781

17.06.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA exec. SL9 Regen. zona Streiului

632,658.83 

0.00 

OP 1782

17.06.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie exec. SL9 Regen. zona Streiului

58,042.09 

0.00 

OP 1783

17.06.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajustare SL 9 Regen. zona Streiului

16,122.15 

0.00 

OP 1784

17.06.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie ajustare SL 9 Regen. zona Streiului

1,479.10 

0.00 

OP 1417

24.05.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant Regen. Zona Streiului SMIS 125415

1,641.60 

0.00 

OP 1418

24.05.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA garantie dirig. sant Regen. Zona Streiului SMIS 125415

72.00 

0.00 

OP 1419

24.05.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA exec. lucr. SL 8 Regen zona Streiului SMIS 125415

328,553.27 

0.00 

OP 1420

24.05.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie exec. lucr. SL 8 Regen zona Streiului SMIS 125415

30,142.50 

0.00 

OP 1421

24.05.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajustare SL 8

1,117.17 

0.00 

OP 1422

24.05.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie ajustare SL 8

102.50 

0.00 

OP 1141

26.04.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajustari SL 5 6 7 Regen Zona Streiului SMIS 125415

43,110.01 

0.00 

OP 1143

26.04.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar. ajustari SL 5 6 7 Regen Zona Streiului SMIS 125415

3,956.14 

0.00 

OP 1083

23.04.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA gar dirig santier Regen Streiului

206.25 

0.00 

OP 1084

23.04.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig santier Regen Streiului

4,702.50 

0.00 

OP 1085

23.04.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar executie lucrari SL7 aprilie 2024

85,424.80 

0.00 

OP 1086

23.04.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie lucrari SL7 aprilie 2024

931,130.27 

0.00 

OP       852

04.04.2024

 

MUNICIPIUL DEVA - acord adm. drum, Nr: 36473/02.04.2024 - taxa aviz Regen. Zona Streiului

100.00 

0.00 

OP 795

27.03.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA gar. dirig. sant. Regen zona Streiului SMIS 125415

204.75 

0.00 

OP 796

27.03.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant. Regen zona Streiului SMIS 125415

4,668.30 

0.00 

OP 786

26.03.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA exec SL6 martie 2024 Regen Streiului SMIS 125415

922,712.75 

0.00 

OP 787

26.03.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar exec SL6 martie 2024 Regen Streiului SMIS 125415

84,652.55 

0.00 

OP 783

26.03.2024

OPTIM SIG INSTAL S.R.L.

PLATA exec bransam gaze nat Regen Streiului SMIS 125415

28,340.00 

0.00 

OP 785

26.03.2024

OPTIM SIG INSTAL S.R.L.

PLATA gar exec bransam gaze nat Regen Streiului SMIS 125415

2,600.00 

0.00 

OP 700

19.03.2024

OPTIM SIG INSTAL S.R.L.

PLATA brans. gaze nat. Regen Al. Streiului SMIS 125415

5,495.50 

0.00 

OP 701

19.03.2024

OPTIM SIG INSTAL S.R.L.

PLATA brans. gaze nat. Regen Al. Streiului SMIS 125415

335.50 

0.00 

OP       634

12.03.2024

 

INSP. DE STAT IN CONSTR. HD, Nr: 27420/12.03.2024 - taxa 0.25 Regen zona Streiului

65.00 

0.00 

OP 598

07.03.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA gar dirig santier Regen zona Streiului 125415

221.25 

0.00 

OP 599

07.03.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig santier Regen zona Streiului 125415

5,044.50 

0.00 

OP 553

05.03.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie executie SL5 Regen. zona Streiului SMIS 125415

89,013.72 

0.00 

OP 554

05.03.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie SL5 Regen. zona Streiului SMIS 125415

970,249.54 

0.00 

OP 477

26.02.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant. Regen. Streiului SMIS 125415

4,470.90 

0.00 

OP 478

26.02.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant. Regen. Streiului SMIS 125415

152.25 

0.00 

OP 460

21.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie SL 4 Regen. zona streiului SMIS 125415

829,398.11 

0.00 

OP 461

21.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar. executie SL 4 Regen. zona streiului SMIS 125415

74,544.07 

0.00 

OP 462

21.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajust. regen. zona Streiului SMIS 125415

7,059.28 

0.00 

OP 463

21.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar. ajust. regen. zona Streiului SMIS 125415

647.64 

0.00 

OP 455

20.02.2024

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. regen. zona Streiului SMIS 125415

3,927.00 

0.00 

OP 430

19.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie SL 3 Regen. zona Streiului SMIS 125415

35,289.00 

0.00 

OP 431

16.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie executie SL 3 Regen. zona Streiului SMIS 125415

64,509.19 

0.00 

OP 432

16.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie SL 3 Regen. zona Streiului SMIS 125415

667,861.22 

0.00 

OP 433

16.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajust. Regen. zona Streiului SMIS 125415

3,231.83 

0.00 

OP 434

16.02.2024

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA garantie ajust. Regen. zona Streiului SMIS 125415

296.50 

0.00 

OP       304

07.02.2024

 

INSP. DE STAT IN CONSTR HUNED., Nr: 12665/06.02.2024 - taxa 0.1 deviere cond gaz Regen. zona Streiul

26.00 

0.00 

OP       305

07.02.2024

 

INSP. DE STAT IN CONSTR HUNED., Nr: 12665/06.02.2024 - taxa 0.25 deviere cond gaz Regen zona Streiul

65.00 

0.00 

OP       133

23.01.2024

 

MUNICIPIUL DEVA, Nr: 5390/17.01.2024 - taxa admin drum Regen zona Streiului SMIS 125415

100.00 

0.00 

OP       117

22.01.2024

 

AG. DE PROT. MEDIULUI HUNEDOARA - C580103, Nr: 2464/10.01.2024 - taxa aviz mediu Regen zona Streiulu

100.00 

0.00 

OP 4340

28.12.2023

 

restituire prefinan?are neutilizata smis 125415

0.00 

-3,945,836.19 

OP 4302

28.12.2023

CONFORT DESIGN SRL

PLATA asist tehn Regen zona Streiului

3,443.48 

0.00 

OP 4327

28.12.2023

RETELE ELECTRICE BANAT S.A.

PLATA emitere amplas. regen. Zona Streiului SMIS 125415

297,387.50 

0.00 

OP 4325

28.12.2023

WOODART SRL

PLATA gar F. 20234293/22.12.2023 WOODART SRLmobilier Regen.Zona Streiului SMIS 125415

6,825.00 

0.00 

OP 4326

28.12.2023

WOODART SRL

PLATA F. 20234293/22.12.2023 WOODART SRLmobilier Regen.Zona Streiului SMIS 125415

88,791.50 

0.00 

OP 4243

27.12.2023

ANA INVEST & RESEARCH S.R.L.

PLATA cosuri gunoi plastic 50l - SMIS 125415

3,791.34 

0.00 

OP 4249.1

27.12.2023

TRANSLIMA SRL

PLATA electrocasnice regen.Zona Streiului

7,591.01 

0.00 

OP 4249

27.12.2023

TRANSLIMA SRL             404

PLATA electrocasnice regen.Zona Streiului

21,301.00 

0.00 

OP 4220

22.12.2023

SAFETY TECHNOLOGY S.R.L.

PLATA dotari IT SMIS 125415

73,066.00 

0.00 

OP 4221

22.12.2023

SAFETY TECHNOLOGY S.R.L.

PLATA dotari IT SMIS 125415

12,145.00 

0.00 

OP 4222

22.12.2023

SAFETY TECHNOLOGY S.R.L.

PLATA garantie dotari IT SMIS 125415

14,630.00 

0.00 

OP 4220.1

22.12.2023

SAFETY TECHNOLOGY S.R.L.  401

PLATA DOTARI OBIECTE DE INVENTAR IT SMIS 125415

83,419.00 

0.00 

OP 4097

19.12.2023

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig santier SMIS 125415 Regen zona Streiului

8,335.95 

0.00 

OP 4104

19.12.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajustare SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului

3,759.64 

0.00 

OP 4105

19.12.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajustare SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului

21,304.63 

0.00 

OP 4106

19.12.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA gar executie lucrari SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului

64,912.46 

0.00 

OP 4107

19.12.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie lucrari SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului

176,934.27 

0.00 

OP 4108

19.12.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie lucrari SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului

1,370,464.81 

0.00 

OP 3201

06.10.2023

CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL

PLATA dirig. sant. regen. fiz. si ec. zona Streiului SMIS 125415

4,587.45 

0.00 

OP 3064

28.09.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie SL 1, Regen. fiz. si soc. zona Streiului

129,103.17 

0.00 

OP 3065

28.09.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA executie SL 1, Regen. fiz. si soc. zona Streiului

731,584.61 

0.00 

OP 3066

28.09.2023

CONSTRUCTII ERBASU SA

PLATA ajust.Regen.fiz.si ec. zona Streiului

878.60 

0.00 

OP 2557

31.08.2023

GOLD COMUNICATION  SRL

PLATA AUTOCOLANTE SI PANOU TEMPORAR SMIS 125415

4,207.30 

0.00 

OP 3026

27.04.2023

 

INCASARE - prefinantare 1 smis 125415 43 MPD por fedr OG22/2002 a1aln2

0.00 

6,760,361.09 

OP 2643

12.04.2023

 

INCASARE     - CR nr.2_smis 125415 43 MPD POR FEDR 2022 OG 22/2002 a1aln2

0.00 

301,702.63 

OP 2644

12.04.2023

 

INCASARE  - CR nr.2_smis 125415 43 MPD POR COFIN 5821 OG 22/2002 a1aln2

0.00 

46,142.75 

OP 96

04.04.2023

CONFORT DESIGN SRL

INCASARE F. 01/08.12.2022 CONFORT DESIGN SRL-SMIS 125415

0.00 

40,925.47 

OP       409

01.03.2023

 

INSP. JUD. IN CONSTRUCTII HUNEDOARA, Nr: 22113/28.02.2023 - taxa 0.25% regen zona Streiului

63,160.14 

0.00 

OP       410

01.03.2023

 

INSP. JUD. IN CONSTRUCTII HUNEDOARA, Nr: 22113.1/28.02.2023 - taxa 0.1% regen zona Streiului

25,264.06 

0.00 

OP 3907

12.12.2022

CONFORT DESIGN SRL

PLATA serv. proiectare Regen. zona Streiului SMIS 125415

343,944.27 

0.00 

OP 3369

14.10.2022

E-DISTRIBUTIE BANAT S.A.

PLATA taxa aviz Regen. fiz. si soc. zona Streiului 

255.85 

0.00 

OP 1115

17.05.2022

2BRUNO SRL

PLATA analiza risc sec. fizica Regen. Streiului SMIS 125415

1,785.00 

0.00 

OP 1114

17.05.2022

SACORA CAD SRL

PLATA serv. topo Regen. Streiului SMIS 125415

3,570.00 

0.00 

OP 789

11.04.2022

DIR. DE SANATATE PUBLICA A JUD. HD

PLATA taxa aviz regen fiz ec si soc Zona Streiului SMIS 125415

200.00 

0.00 

OP 231

03.02.2022

GEOSILV MAIZ SRL

PLATA studiu geo Regen. fiz. si soc. zona Streiului

4,760.00 

0.00 

OP 89

14.01.2022

E-DISTRIBUTIE BANAT S.A.

PLATA taxa aviz Regen. fiz., ec. si soc. zona Streiului

113.05 

0.00 

OP 94

14.01.2022

SACORA CAD SRL

PLATA serv. topo Regen.fiz.comunictate marginalizata zona Streiului

11,900.00 

0.00 

AFURN 6075

15.12.2021

 

taxa aviz Regen.fiz.ec. zona Streiului-TELEKOM ROM

368.16 

0.00 

OP       6063

15.12.2021

 

AG. DE PROT. MEDIULUI HUNEDOARA, Nr: 130448/14.12.2021 - taxa aviz Reagen. fiz. ec, zona Streiului

100.00 

0.00 

OP 6064

15.12.2021

DELGAZ GRID S.A.

PLATA taxa aviz Regen. fiz., ec. si soc. zona Streiului, SMIS 125415

103.76 

0.00 

OP 101

21.01.2021

TEREC CALIN GH. EXP. CONT. AUD. FIN.

PLATA serv. audit. fin.

11,000.00 

0.00 

OP 9766

14.09.2020

 

INCASARE     -CR nr.1 smis 125415 43 MPD por fedr OG22/2002 a1aln2

0.00 

1,416.10 

OP 9767

14.09.2020

 

INCASARE  -CR nr.1 smis 125415 43 MPD cofin 5821 OG22/2002 a1aln2

0.00 

216.58 

OP 9767.1

14.09.2020

 

INCASARE  -CR nr.1 smis 125415 43 MPD cofin 5821 OG22/2002 a1aln2

0.00 

14,866.73 

OP 9768

14.09.2020

 

INCASARE     -CR nr.1 smis 125415 43 MPD por fedr 2019 OG22/2002 a1aln2

0.00 

97,205.54 

AFURN 1359

18.08.2020

 

TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A., Nr: 1359/18.08.2020 - taxa aviz Regen. fiz.ec. zona Streiului-T

364.47 

0.00 

OP 1171

21.07.2020

DELGAZ GRID S.A.

PLATA F. 506739113/17.07.2020-taxa emitere avize

103.76 

0.00 

OP 752

19.05.2020

GOLD COMUNICATION SRL

PLATA F. 2020032/07.05.2020- anunt presa

1,666.00 

0.00 

OP       645

15.04.2019

 

OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE , Nr: 36309/12.04.2019 - achitare taxa elib.17 buc.extrase CF-smi

425.00 

0.00 

OP 325

05.03.2019

E-DISTRIBUTIE BANAT S.A.

PLATA F. 8000225/04.03.2019-taxa avizare CTE - smis 125415

1,218.56 

0.00 

OP 95

28.01.2019

IAILA ING SRL

PLATA F. 153/28.11.2018-PUZ reg.fiz.econ.zona Streiului - smis 125415

64,892.78 

0.00 

OP 48

11.01.2019

STRUCTUR PROIECT SRL

PLATA F. 0254/13.11.2018-servicii elaborare docum.

63,050.00 

0.00 

OP 2007

21.12.2018

STRUCTUR PROIECT SRL

PLATA F. 0254/13.11.2018-servicii elaborare docum.

20,000.00 

0.00 

OP 1964

19.12.2018

STRUCTUR PROIECT SRL

PLATA F. 0254/13.11.2018-servicii elaborare docum.

30,000.00 

0.00 

OP 1877

10.12.2018

COMPLEXUL ENERGETIC 

PLATA F. 100039/03.12.2018-taxa aviz - smis 125415

89.90 

0.00 

AFURN 1795

28.11.2018

 

TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A., Nr: 1795/28.11.2018 - taxa aviz - smis 125415-TELEKOM ROMANIA C

199.92 

0.00 

OP       1797

28.11.2018

 

AGENTIA DE PROTECTIA MEDIULUI, Nr: 103507/28.11.2018 - taxa aviz - smis 125415

100.00 

0.00 

OP 1764

20.11.2018

DELGAZ GRID S.A.

PLATA F. 506431362/15.11.2018-taxa aviz

103.76 

0.00 

OP 1749

16.11.2018

E-DISTRIBUTIE BANAT S.A.

PLATA F. 0012857/14.11.2018- taxa aviz - smis 125415

113.05 

0.00 

AFURN 1557

15.10.2018

 

taxa aviz - smis 125415-TELEKOM ROMANIA COMMUNICAT

99.88 

0.00 

OP 1428

26.09.2018

COMPLEXUL ENERGETIC 

PLATA F. 100025/24.09.2018-taxa aviz

89.90 

0.00 

OP 1303

07.09.2018

E-DISTRIBUTIE BANAT S.A.

PLATA F. 0010444/05.09.2018-Taxa aviz-smis 125415

113.05 

0.00 

OP       1210

31.08.2018

 

AGENTIA DE PROTECTIA MEDIULUI, Nr: 73057/30.08.2018 - taxa aviz - smis 125415

500.00 

0.00 

Total general:

12,175,324.51 

3,603,477.73 

 

În perioada de implementare a proiectului au fost depuse un număr de 4 Cereri de rambursare în valoare totală de 3.635.257,42 lei care au fost autorizate și rambursate de către AMPOR, după cum urmează:

 

Nr. cerere de rambursare

Valoare estimată a cheltuielilor eligibile solicitate în cererea de rambursare (LEI)

Data depunerii cererii de rambursare la OI

Valoarea rambursată și data rambursării AMPOR

CR1

116.025,46

27.05.2020

116.025,24 /14.09.2020

CR2

354.944,27

19.12.2022

354.944,27 /11.04.2023

CR3

905.783,05

29.09.2023

905.783,05 

CR4

2.258.504,64

28.02.2024

2.258.504,64 /09.12.2024

 

 

TOTAL

3.635.257,42

 

În perioada de implementare a proiectului a fost depusă o cerere de prefinanțare nr.1/35269/29.03.2023 în valoare de 6.760.361,09 lei, iar în data de 28.12.2023, a fost restituită din prefinanțarea acordată suma de 3.945.836,19 lei.

Ca atare, Municipiul Deva a încasat de la AMPOR pe perioada de implementare a proiectului suma totală de 3.603.477,73 lei, sumă care ulterior rezilierii contractului de finanțare trebuie rambursată către AMPOR.

Astfel, analizând situația financiară a proiectului și a surselor de finanțare pentru realizarea activităților proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”,

Ținând cont că după data de 31 decembrie 2023 toate cheltuielile efectuate de Municipiul Deva pentru implementarea proiectului și care nu pot fi solicitate la rambursare vor fi suportate din bugetul local, avem:

- Valoarea totală a proiectului conform Actului adițional nr.2 la contractul de finanțare nr.5022/30.12.2019 este de 38.820.724,66 lei inclusiv TVA.

- Valoarea cheltuielilor efectuate înainte de data de 31.12.2023 și rambursate prin cele 4 cereri de rambursare autorizate este de 3.635.257,42 lei inclusiv TVA.  

 

38.820.724,66 - 3.635.257,42 = 35.185.467,24 lei inclusiv TVA.

 

Rezultă că suma de 35.185.467,24 lei inclusiv TVA necesară pentru finalizarea tuturor activităților proiectului trebuie suportată de la bugetul local al municipiului Deva.

 

Reiterăm faptul că, colaborarea Municipiului Deva cu proiectantul a fost greoaie pe tot parcursul implementării proiectului, Dispozițiile de șantier emise de proiectant pentru adaptarea proiectului tehnic la realitatea din teren au fost transmise cu foarte mari întârzieri, ceea ce a condus la întârzieri mari din partea constructorului în realizarea lucrărilor.   

Asigurarea sumelor pentru acoperirea cheltuielilor care nu sunt eligibile, în sumă totală de 35.185.467,24 lei cu TVA, pune o presiune extrem de mare pe bugetul propriu al Municipiului Deva, existând riscul de a bloca financiar instituția și implicit de a stopa implementarea altor proiecte atât de necesare populației municipiului Deva, prin neplata facturilor. 

Din cauza întârzierilor menționate mai sus, Municipiul Deva nu poate să respecte termenul de finalizare a implementării proiectului de 31.07.2025, conform contractului de finanțare nr. 5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare.

Având în vedere prevederile art. 14 Încetarea Contractului de finanțare punctul (3) ,,Prezentul Contract poate înceta prin acordul părților cu recuperarea proporțională a finanțării acordate, dacă este cazul.”

 din contractul de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la încetarea contractului cu acordul părților,

Prin urmare propunem:

aprobarea inițierii demersurilor privind încetarea contractului de finanțare nr. 5022/30.12.2019 pentru proiectul ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”.

   

În temeiul art.1321 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

În temeiul prevederilor art.129 alin.2 lit. ”b” și lit.”d”, alin.4 lit.”d”, alin.7 lit. ”k”,  alin.14, art.139 alin.3 lit.”a”, precum și art.196 alin.1 lit.”a” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 Supun atenției comisiilor de specialitate și plenului Consiliului local proiectul de hotărâre privind aprobarea încetării, prin acordul părților, a Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului „Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, Cod SMIS 125415, care a fost finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4.3 - Oferirea de sprijin pentru regenerarea fizică, economică și socială a comunităților defavorizate din regiunile urbane și rurale    

 

 

Direcția juridică și administrație publică locală

Director Executiv

     Oana Diana MURA

Direcția economică

Director Executiv

Claudia Maria STOICA 

 

 

 

Direcția Tehnică

Director Executiv

    Manuela STANCIU

Serviciul Programe Dezvoltare

Șef serviciu

Mariana CODRIN

 

 

 

Consilier juridic

Alexandru IGREȚI 

Manager financiar

Luminița RADU

Manager proiect

Camelia ROȘCA