ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL DEVA
DIRECŢIA TEHNICĂ
SERVICIUL PROGRAME DEZVOLTARE
RAPORT
a proiectul privind aprobarea încetării, prin acordul părților, a Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, Cod SMIS 125415
Serviciul Programe Dezvoltare din cadrul Direcției tehnice, din aparatul de specialitate al primarului, analizând Referatul de aprobare prezentat de Primarul municipiului Deva, domnul Lucian Ioan Rus, din care reiese necesitatea și oportunitatea aprobării încetării, prin acordul părților, a Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului „Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, Cod SMIS 125415, supune atenției următoarele:
În data de 30.12.2019 a fost semnat Contractul de finanțare nr.5022 între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară", cod SMIS 125415. Contractul de finanțare nerambursabilă a fost semnat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4.3 - Oferirea de sprijin pentru regenerarea fizică, economică și socială a comunităților defavorizate din regiunile urbane și rurale.
Durata Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările ulterioare, este de la data semnării lui și până în 31.07.2025. Perioada de implementare a proiectului a fost inițial de 60 de luni din 23.08.2018 până în 31.07.2023. În urma Actelor adiționale încheiate la contractul de finanțare și a Notelor de prelungire a proiectului conform prevederilor Instrucțiunii 197/06.12.2022, perioada de implementare a proiectului este de 83 luni și 9 zile, respectiv din data de 23.08.2018 până în 31.07.2025.
Prin adresa nr.94507/173/15.09.2023, Municipiul Deva a solicitat încadrarea proiectului în lista proiectelor care ar putea fi etapizate în cadrul PR Vest 2021-2027. A fost transmisă Anexa 15-Obligații Beneficiar etapizare, Memoriul justificativ, Declarația Primarului pentru etapizarea proiectului și Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.518/28.11.2023 privind aprobarea implementării etapei II a proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară", în cadrul Programului Operațional Incluziune și Demnitate Socială, în scopul finalizării integrale, precum și susținerea cheltuielilor necesare în acest sens – cofinanțare, cheltuieli neeligibile.
Prin adresa nr. 41499/21.12.2023 de la Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr. 138688/295/21.12.2023, ADR Vest ne-a informat că proiectul nu a fost cuprins în lista proiectelor aprobate pentru etapizare din Programul Operațional Incluziune și Demnitate Socială (POIDS) și ne-a solicitat efectuarea demersurilor pentru încadrarea proiectului în categoria proiectelor nefinalizate, până în data de 22.12.2023.
Prin urmare, Municipiul Deva a solicitat încadrarea proiectului ca nefinalizat, a completat Anexa 16 – Obligații beneficiar proiect nefinalizat, a transmis Memoriul justificativ, Raportul de progres actualizat și Hotărârea Consiliului local al municipiului Deva nr.584/22.12.2023 privind aprobarea noii durate și a cheltuielilor estimate legate de proiectul ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară", cod SMIS 125415, în vederea finalizării activităților și asigurării funcționalității sale, în scopul asigurării finalizării integrale a acestuia din fonduri proprii.
Proiectul a fost inclus în categoria proiectelor nefinalizate, în baza Instrucțiunii AMPOR nr.207/2023, conform Notei OI nr.43005/29.12.2023, îndeplinind condițiile prevăzute la articolele III, IV și V din această instrucțiune, iar termenul estimat de finalizare integrală a activităților proiectului este 31.12.2024.
Sumele angajate pentru derularea activităților proiectului până la data de 31 decembrie 2023, lucrările executate, serviciile prestate și produsele furnizate au fost realizate în vederea îndeplinirii progresului financiar al proiectului de minim 5% din valoarea contractului de finanțare, prag stabilit pentru etapizarea proiectului / încadrarea proiectului ca nefinalizat, conform prevederilor art.10 al Ordonanței de urgență nr.36/17.05.2023 privind stabilirea cadrului general pentru închiderea programelor operaționale finanțate în perioada de programare 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare.
Beneficiarul și-a reasumat obligațiile care au stat la baza întocmirii Notei OI nr.43005/29.12.2023 prin transmiterea Hotărârii Consiliului 6ocal nr.584/22.12.2023, Hotărârii Consiliului Local nr.315/22.11.2024, Memoriul justificativ și Anexa 16 – Obligații Beneficiar proiect nefinalizat la contractul de finanțare – Condiții Generale pentru accesarea fondurilor în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020.
Instrucțiunea nr.206/24.10.2023 a Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene precizează la punctul 3 că ,,Termenul limită până la care beneficiarii pot plăti cheltuielile efectuate în cadrul proiectelor finanțate prin POR 2014 – 2020 este 31 decembrie 2023. Această dată reprezintă și data limită a eligibilității cheltuielilor. Orice cheltuială efectuată și plătită după data de 31.12.2023 va fi considerată neeligibilă.”
Prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr.36/2023, modificată prin Ordonanța nr.25/2024 și ale Instrucțiunii AMPOR nr.216/18.09.2024 permit prelungirea duratei de implementare a proiectelor nefinalizate până cel târziu la data de 31.12.2025.
Prin NOTA OI privind modificarea contractului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, nr.5022/30.12.2019, cod SMIS 125415, Beneficiar Parteneriatul format din Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Deva și Direcția de Asistență Socială Deva nr.2024NOF017212/17.12.2024 de la ADR Vest, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.126463/264/18.12.2024 se prelungește perioada de implementare a proiectului până la 31.07.2025.
În acest sens, situația Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, se prezintă după cum urmează:
Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 22.569.046,97 lei.
| Valoarea totală | Valoarea totală eligibilă | Valoare totală contribuție publică | Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR | Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național | Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului | Valoarea neeligibilă inclusiv TVA | |||
| lei | lei | lei | lei | % | lei | % | lei | % | lei |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Lider | 22.569.046,97 | 22.534.536,97 | 22.534.536,97 | 4.677.959,95 | 20,76 | 715.452,70 | 3,17 | 17.141.124,32 | 76,07 | 34.510,00 |
Partener | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TOTAL | 22.569.046,97 | 22.534.536,97 | 22.534.536,97 | 4.677.959,95 | 20,76 | 715.452,70 | 3,17 | 17.141.124,32 | 76,07 | 34.510,00 |
Actul adițional nr.1 la contractul de finanțare din 24.04.2020
Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 22.569.046,97 lei.
| Valoarea totală | Valoarea totală eligibilă | Valoare totală contribuție publică | Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR | Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național | Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului | Valoarea neeligibilă inclusiv TVA | |||
| lei | lei | lei | lei | % | lei | % | lei | % | lei |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Lider | 22.569.046,97 | 22.534.536,97 | 22.534.536,97 | 19.154.356,45 | 85 | 2.929.489,78 | 13 | 450.690,74 | 2 | 34.510,00 |
Partener | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TOTAL | 22.569.046,97 | 22.534.536,97 | 22.534.536,97 | 19.154.356,45 | 85 | 2.929.489,78 | 13 | 450.690,74 | 2 | 34.510,00 |
Actul adițional nr.2 la contractul de finanțare din 27.12.2023
Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 38.820.724,66 lei.
| Valoarea totală | Valoarea totală eligibilă | Valoare totală contribuție publică | Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR | Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național | Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului | Valoarea neeligibilă inclusiv TVA | |||
| lei | lei | lei | lei | % | lei | % | lei | % | lei |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Lider | 33.330.024,73 | 22.534.536,97 | 22.534.536,97 | 19.154.356,46 | 85 | 2.929.489,75 | 13 | 450.690,76 | 2 | 10.795.487,76 |
Partener | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A |
Valoare ajustare conf OUG 64/2022 | 5.490.699,93 | 5.484.854,61 | 5.484.854,61 | 4.662.126,42 | 85 | 713.031,09 | 13 | 109.697,10 | 2 | 5.845,32 |
TOTAL | 38.820.724,66 | 28.019.391,58 | 28.019.391,58 | 23.816.482,88 | 85 | 3.642.520,84 | 13 | 560.387,86 | 2 | 10.801.333,08 |
După semnarea contractului de finanțare, conform calendarului de activități, a început derularea activităților proiectului cu realizarea achizițiilor publice. S-au întocmit Planul achizițiilor publice al proiectului, caietele de sarcini și s-au lansat achizițiile publice necesare implementării proiectului. Achiziționarea serviciilor de proiectare, verificare tehnică a proiectării, asistență tehnică din partea proiectantului s-a realizat prin procedură simplificată și s-a finalizat prin încheierea Contractului de servicii nr. 75351/21.07.2021 între Municipiul Deva și Asocierea CONFORT DESIGN S.R.L. – CENTRUL DE PROIECTARE JUDEȚEAN SATU MARE, prin lider de asociere CONFORT DESIGN S.R.L.
Conform contractului de servicii nr.75351/21.07.2021, cu modificările și completările ulterioare, durata de valabilitate a contractului este de 28 de luni formată din 4 luni proiectare + 24 luni asistență tehnică din partea proiectantului și perioada de garanție acordată de 36 luni.
Prin Actul adițional nr.1 înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr.106619/15.10.2021, durata de prestare a serviciilor s-a majorat la 30 de luni, din care perioada de proiectare a fost de 6 luni.
Prin Actul adițional nr.2 înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr. 8816/27.01.2022, durata de prestare a serviciilor s-a majorat la 31 de luni, din care perioada de proiectare a fost de 7 luni.
Perioada de proiectare de 7 luni nu a fost respectată, proiectantul predând cu mare întârziere documentația tehnico-economică faza Proiect tehnic, ceea ce a condus la transmiterea cu întârziere a documentației către ADR Vest pentru verificare, întârzierea demarării procedurii de achiziție a execuției lucrărilor și întârzierea implementării proiectului. Termenul maxim de predare a documentațiilor tehnico-economice conform actului adițional nr.2 la contractul de servicii a fost data de 25.03.2022, însă data îndeplinirii efective și integrale a obligațiilor a fost 29.08.2022, rezultând un total de 155 de zile întârziere. Ca urmare, Municipiul Deva, în calitate de Autoritate contractantă a calculat penalități de întârziere în valoare de 40.925,47 lei, conform Somației de plată nr.31169/44/21.03.2023 și Facturii seria FE, nr.01/08.12.2022, sumă pe care societatea CONFORT DESIGN S.R.L. a achitat-o.
Pentru realizarea proiectului, Municipiul Deva a încheiat cu societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. contractul de lucrări nr.19926/22.02.2023 în valoare de 32.512.714,50 lei, inclusiv TVA. Contractul a fost modificat prin 9 acte adiționale, în prezent valoarea contractului este de 37.378.450,97 lei, inclusiv TVA.
Perioada de execuție a lucrărilor stabilită de proiectant prin documentația tehnico-economică Proiect tehnic a fost de 12 luni. Ordinul administrativ de începere a execuției lucrărilor a fost emis de către Supervizor începând cu data de 06.03.2023, contractul de lucrări se derulează sub principiile Condițiilor Generale de Contractare conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1/10.01.2018, dată de la care a început și prestarea serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului.
Prin Actul adițional nr.9, înregistrat la Primăria municipiului Deva sub nr.127192/19.12.2024, s-a prelungit durata de execuție a lucrărilor la 28 luni și 2 zile, până în data de 08.07.2025, ca termen interimar, întrucât prin Revendicarea nr.20/05.03.2025, constructorul a solicitat prelungirea duratei de execuție a lucrărilor până în data de 21.02.2026.
Pe parcursul derulării contractului de lucrări s-au întocmit 8 Note de constatare care au condus la emiterea de către Proiectant a Dispozițiilor de șantier nr.1/17.07.2023, nr.2/08.08.2023, nr.3/14.09.2023, nr.4/18.09.2023, nr.5/17.10.2023, nr.6/2023, nr.7/2023, nr.8/2023, nr.9/2024 pentru adaptarea proiectului tehnic la realitatea din teren și care au fost aprobate de Municipiul Deva.
Întrucât în timpul execuției lucrărilor s-au descoperit pe teren două conducte de apă pe amplasamentul centrului de zi care trebuiau deviate, o conductă de gaz și cabluri electrice care trebuiau deviate pentru că traversează strada S9 ce se realizează prin proiect, au fost necesare adaptări ale proiectului tehnic la realitatea din teren și constructorul a solicitat prelungirea termenului de execuție a lucrărilor de mai multe ori, printr-un număr de 20 Revendicări.
Din cauza diferențelor constatate în amplasament cu ocazia demarării lucrărilor în zona strada S9 și strada S11, necesitatea adaptării la teren a proiectului, respectiv a rețelei de canalizare pluvială având în vedere diferențele de cote dintre cota terenului cuprinsă în proiect și cea rezultată din ridicarea topografică realizată de societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. la data executării lucrărilor, a reamplasării conductelor identificate pe amplasamentul centrului de zi și necorelări între documentațiile tehnice, listele de cantități și situația existentă pe teren, lipsa unor detalii de execuție, lipsa detaliilor de execuție a zidului de sprijin din fața centrului de zi, lipsa detaliilor de armare a clădirii centrului de zi și răspunsul dat de proiectant cu foarte mare întârziere, în prezent s-a atins limita de 15% din valoarea contractului cu cheltuieli diverse și neprevăzute pentru lucrările suplimentare lucrărilor contractate.
În urma recepției situației de lucrări nr.12 din luna octombrie 2024, procentul de realizare al lucrărilor este 28,94%.
În data de 12.07.2024 societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. a retransmis Notificarea privind imposibilitatea continuării execuției lucrărilor datorită faptului că nu sunt toate planșele în cadrul proiectului pentru armare grinzi și planșeu peste parter și nu sunt detaliate secțiuni în cadrul planșelor de rezistență, lipsa planșelor de rezistență pentru gradene, nu s-a primit proiectul de confecții metalice în format fizic, nu s-a transmis proiectul fundației și structurii amfiteatrului, nu este concretizată prin secțiuni și detaliere structura scării în spirală cu pavilionul expozițional, nu este descrisă acoperirea acestuia, nu este concretizată zona verde folosită pe terasa clădirii, fără niciun detaliu, locurile de joacă pentru copii nu au suficiente detalii pentru a fi executate, etc.
În data de 07.08.2024 a avut loc la sediul Primăriei municipiului Deva o ședință de analiză a stadiului proiectului, ședință la care au participat reprezentanții Primăriei, Supervizorului, Antreprenorului și Proiectantului. În această ședință, pe lângă alte discuții legate de cheltuieli, deviz general și detalii tehnice, Proiectantul și-a asumat ca termen data de 14.08.2024 pentru predarea zidului de sprijin din fața centrului de zi și data de 23.08.2024 pentru detalii de armare clădire centru de zi. Termenele asumate de proiectant nu au fost respectate, s-au primit documentațiile menționate cu viza verificatorului de proiect și planșe vizate spre neschimbare în decembrie 2024, fără să conțină Listele de cantități aferente modificărilor propuse.
În data de 05.11.2024 cu adresa nr.1992 subcontractorul ACOMIN notifică sistarea execuției lucrărilor din cauza lipsei documentațiilor tehnice de execuție în desfășurarea lucrărilor, drept pentru care Antreprenorul cu adresa nr. 1291TR/07.11.2024 ne transmite Revenire Notificări clarificare derulare contract – imposibilitate continuare execuție din cauza lipsei soluțiilor tehnice, înregistrată la Primăria municipiului Deva cu nr.111585/236/07.11.2024.
În data de 13.12.2024 cu adresa nr.1488, Antreprenorul notifică rezilierea contractului de lucrări din cauza lipsei soluțiilor tehnice. În urma discuțiilor purtate cu Beneficiarul, constructorul a revenit asupra deciziei de reziliere și a transmis Revocare notificare reziliere în data de 19.12.2024 cu adresa nr.1521.
În data de 19.12.2024, cu numărul 127192 Beneficiarul transmite Antreprenorului Actul adițional nr.9 cu prelungirea duratei de execuție a contractului până la data de 08.07.2025.
Totuși problema soluțiilor tehnice nu este rezolvată, drept pentru care în data de 19.12.2024 Antreprenorul notifică lipsa soluțiilor tehnice și transmite Beneficiarului că îi acordă 30 de zile, dar nu mai târziu de 18.01.2025 termen de rezolvare a problemelor de proiectare prin adresa nr.1522. Neprimind până la 18.01.2025 nicio soluție tehnică pentru derularea contractului, în data de 20.01.2025 cu adresa nr.75 Antreprenorul notifică lipsa soluțiilor tehnice în conformitate cu sub-clauza 65.1 b) și acordă Beneficiarului încă 30 de zile până la data de 19.02.2025.
Nici termenul de 19.02.2025 nu a fost respectat, Municipiul Deva nu a primit de la proiectant soluțiile tehnice lipsă, motiv pentru care Antreprenorul a transmis adresa nr.240/20.02.2025 referitoare la lipsa soluțiilor tehnice și a acordat încă 30 de zile pentru soluționarea acestei probleme, până la data de 22.03.2025.
Documentația livrată de către societatea CONFORT DESIGN S.R.L. ca propuneri pentru dispozițiile de șantier nr.11, nr.12 și nr.13 au fost incomplete, nu aveau liste de cantități și nu au putut fi aprobate și transmise constructorului pentru punerea lor în execuție. În data de 20.03.2025 societatea CONFORT DESIGN S.R.L. a transmis Dispoziția de șantier nr.10 și listele de cantități fără valori pentru dispozițiile de șantier nr.11, nr.12 și nr.13.
Din data de 06.03.2023 și până în prezent executantul lucrării, societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. a transmis 20 de Revendicări prin care a solicitat documentația tehnică necesară modificării Proiectului tehnic și adaptarea acestuia la condițiile reale din teren. În lunile iulie și octombrie 2024 constructorul ne-a transmis adrese că se află în imposibilitatea de a executa lucrările aferente obiectivului de investiție fără să primească soluțiile tehnice și detaliile de execuție din partea proiectantului. Acest fapt a condus la întârzieri foarte mari în execuția lucrărilor, constructorul a solicitat prelungirea duratei de execuție a lucrărilor prin Revendicarea cumulată (globală) detaliată interimară nr.20 până în data de 21.02.2026.
Întrucât nici până la data de 22.03.2025 Municipiul Deva nu a transmis soluțiile tehnice de modificare a proiectului tehnic solicitate, societatea CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. ne-a transmis Notificarea de reziliere a Contractului de lucrări nr.19926/22.02.2023 cu nr.419/24.03.2025, înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.31568/25/25.03.2025.
În data de 08.11.2024, prin adresa nr.1254 de la societatea CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY S.R.L., înregistrată la Primăria municipiului Deva sub nr.112157/08.11.2024, dirigintele de șantier solicită încetarea contractului de servicii nr.119525/29.11.2022 prin acordul de voință al părților conform art.24 având motivația probleme medicale. În data de 06.12.2024 Serviciul programe dezvoltare a întocmit Referatul privind încetarea Contractului de servicii de supraveghere a lucrărilor de construcții – supervizare lucrări prin diriginți de șantier nr.119525/29.11.2022.
În data de 19.12.2024 prin adresa nr.127137/273 și prin Referatul de necesitate nr.127135/272/19.12.2024, Serviciul programe dezvoltare a solicitat Serviciului achiziții demararea achiziției serviciilor de dirigenție de șantier.
Situația contractelor încheiate pentru implementarea proiectului este prezentată în cele ce urmează:
Nr. crt. | Denumire prestator/ executant/ furnizor | Nr./Data obiect contract | Valoarea contractului LEI cu TVA | Act adițional Nr./Data | Observații |
1 | STRUCTUR PROIECT S.R.L. | Nr.80053/ 19.09.2018 Servicii de elaborare a documentațiilor (expertiză tehnică, studiu geotehnic, SF cu elemente de DALI, inclusiv documente pentru obținere avize și acorduri) | 113.050,00 | - | FINALIZAT |
2 | GOLD COMUNICATION S.R.L. | Nr.29425/ 30.03.2020 Servicii de informare și publicitate | 9.904,48 | AA1/140898/ 29.12.2023 modifică durata până în 31.12.2024 | ÎN DERULARE Realizat 59,30%. |
3 | ASOCIEREA CONFORT DESIGN S.R.L. –CENTRUL DE PROIECTARE JUDEȚEAN SATU MARE SRL PRIN LIDER ASOCIERE CONFORT DESIGN S.R.L. | Nr. 75351/ 21.07.2021 servicii de elaborare a documentațiilor tehnico-economice D.T.A.C. + D.T.O.E., documentații pentru obținere avize/acorduri, Proiect tehnic de execuție, verificare tehnică si asistență tehnică din partea proiectantului pentru proiectul „Regenerarea fizica, economica si sociala a comunității marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415 | 392.037,55 | -A1/106619/ 15.10.2021 modifică durata de proiectare cu 2 luni -AA2/8816/ 27.01.2022 modifică durata de proiectare cu 1 lună -AA3/98316/ 06.10.2022 modifică art.6.1 Documentele contractului. | A EXPIRAT ÎN 05.03.2025. Realizat 88,61%. |
4 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY S.R.L. | Nr.119525/ 29.11.2022 servicii de supraveghere a lucrărilor de construcții - supervizare lucrări prin diriginți de șantier la obiectivul de investiție realizat în cadrul Proiectului Regenerarea fizica, economica si sociala a comunității marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415 | 178.500,00 | -AA1/24806/ 05.03.2024 modifică durata de prestare la 18 luni. -AA2/89181/ 06.09.2024 modifică durata de prestare la 21 luni și 22 zile. | A SOLICITAT ÎNCETARE CONTRACT MOTIVE MEDICALE DIN 08.11.2024. Realizat 29,54%. |
5 | TEREC CĂLIN GHEORGHE Expert contabil, Evaluator, Auditor financiar, Consultant fiscal | Nr.40104/29.05.2020 Servicii de audit financiar extern pentru proiectul Regenerarea fizica, economica si sociala a comunității marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415 | 33.000,00 | AA1/140895/ 29.12.2023 modifică durata până în 31.12.2024. -AA2/ 19.12.2024 modifică durata pe toată perioada de implementare a proiectului. | ÎN DERULARE. Realizat 33,33%. |
6
7 | ANA INVEST&RESEARCH S.R.L. pentru LOT 1
WOODART S.R.L. pentru LOT 2 | Nr. 127905/ 27.11.2023 Furnizare de produse - Coș gunoi 50 l, plastic – Lot 1
Nr.127899/ 27.11.2023 Furnizare inclusiv instalarea/ montarea de produse - mobilier Lot 2 | 3.791,34
287.980,00 | -
- | FINALIZAT
REALIZAT 33,20% SUSPENDAT DIN 26.08.2024 |
8 | SAFETY TECHNOLOGY S.R.L. | Nr.129608/ 29.11.2023 Furnizare inclusiv Instalarea/montarea de produse - Echipamente IT și active necorporale | 183.260,00 | - | FINALIZAT
|
9 | TRANSLIMA S.R.L. | Nr.127894/ 27.11.2023 Furnizare inclusiv instalarea/ montarea de produse - Echipamente electrocasnice | 28.892,01 | - | FINALIZAT
|
10 | VAMOS S.R.L. | Nr.131879/ 06.12.2023 Servicii de elaborare a certificatelor de performanță energetică la finalizarea lucrărilor | 7.113,82 | - | EXPIRAT DIN 05.10.2024 (nu s-a achitat nicio sumă) |
11 | CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. | Nr. 19926/ 22.02.2023 Execuție lucrări pentru obiectivul de investiție realizat în cadrul Proiectului cod SMIS 125415 | 37.378.450,97 | AA1/98860/ 28.09.2023 modifică valoarea contractului la 33.581.504,32 lei și durata de execuție la 16 luni, conform DS1/2023 si DS2/2023. | Realizat 28,94%. ÎN DATA DE 25.03.2025 CONSTRUCTORUL A SOLICITAT REZILIEREA CONTRACTULUI DE LUCRĂRI. |
AA2/121037/ 13.11.2023 modifică valoarea contractului la 33.563.375,17 lei prin renunțare la poziția NLS 2 Geocelule 1085 mp = 18.129,14 lei cu TVA. | |||||
AA3/128807/ 28.11.2023 modifică valoarea contractului la 34.529.677,85 lei și durata de execuție la 18 luni conform DS3/2023 și DS4/2023. | |||||
AA4/15595/ 13.02.2024 modifică valoarea contractului 34.867.033,03 conform DS5/2023. | |||||
AA5/23066/ 29.02.2024 modifică valoarea contractului 35.926.296,29 conform DS6/2023. | |||||
AA6/31737/ 21.03.2024 modifică valoarea contractului 36.954.705,08 conform DS7/2024. | |||||
AA7/48249/ 30.04.2024 modifică valoarea contractului 37.378.450,97 conform DS8/2024 și DS9/2024. | |||||
AA8/85288/ 26.08.2024 modifică durata de execuție la 21 luni și 22 zile | |||||
AA9/127192/ 19.12.2024 modifică durata de execuție la 28 luni și 2 zile până în 08.07.2025. | |||||
12 | OPTIM SIG INSTAL S.R.L. | Nr.137519/19.12.2023 Lucrări – Elaborare proiect tehnic, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru deviere conductă și branșament gaze naturale presiune redusă | 36.771,00 din care Proiectare = 5.712,00 lei, Asistenta tehnică = 119,00 lei și Execuție lucrări = 30.940,00 lei) |
| FINALIZAT
|
13 | REȚELE ELECTRICE BANAT S.A. | Eliberarea amplasamentului și/sau realizarea condițiilor de coexistență pentru obiectivul de investiție | 297.387,50 lei. |
| FINALIZAT
|
14 | 2 BRUNO | NR.47174/06.05.2022 servicii pentru întocmire analiza de risc la securitatea fizica, în conformitate cu H.G. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor pentru obiectivul de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui Centru de zi pentru servicii de asistență comunitară - cod SMIS 125415 | 1.785,00 | - | FINALIZAT
|
15
| GEOSILV MAIZ S.R.L | Nr.133859/20.12.2021 Servicii pentru întocmire Studiu geotehnic - sondaje noi suplimentare, aferente obiectivului de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară, din municipiul Deva
| 4.760,00 | AA1/1999/07.01.2022, modificarea duratei contractului la 30 de zile | FINALIZAT
|
16
| IAILA ING S.R.L. | Nr.19009/05.03.2018 serviciului de realizare PUZ | 65.747,50 | - | FINALIZAT
|
17
| SACORA CAD S.R.L. | Nr.47175/06.05.2022 servicii pentru întocmire măsurători topografice pentru obiectivul de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui Centru de zi pentru servicii de asistență comunitară - cod SMIS 125415 | 3.570,00 | - | FINALIZAT
|
18 | SACORA CAD S.R.L. | Nr.132065/15.12.2021 Servicii pentru întocmire Studii topografice de detaliu, suplimentare, aferente obiectivului de investiții: Regenerare fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară, din municipiul Deva
| 11.900,00 | - | FINALIZAT
|
Situația plăților și încasărilor pe perioada de implementare a proiectului până în prezent este prezentată în cele ce urmează:
Document | Data Document | Beneficiar | Explicatii | Plati | Incasari |
OP 183 | 30.01.2025 |
| INCASARE _rest suma retinuta eronat din pref. smis 125415 POR_og.22/2002 a1aln.2 | 0.00 | 286,477.03 |
OP 3272 | 07.11.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar. ajust. la SL12 Regen. ec si soc. zona Streiului | 2,035.43 | 0.00 |
OP 3273 | 07.11.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajust. la SL12 Regen. ec si soc. zona Streiului | 22,186.14 | 0.00 |
OP 3274 | 07.11.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA SL nr.12 Regen.zona Streiului SMIS 125415 | 736,076.50 | 0.00 |
OP 3275 | 07.11.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar SL nr.12 Regen.zona Streiului SMIS 125415 | 67,529.95 | 0.00 |
OP 3227 | 06.11.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig.sant. Regen zona Streiului | 3,676.50 | 0.00 |
OP 3228 | 06.11.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA gar. dirig.sant. Regen zona Streiului | 161.25 | 0.00 |
OP 2427 | 19.08.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant. Regen. Zona Streiului | 1,727.10 | 0.00 |
OP 2428 | 19.08.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA garantie dirig. sant. Regen. Zona Streiului | 75.75 | 0.00 |
OP 2398 | 14.08.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA SL 11, Regen zona Streiului | 346,011.83 | 0.00 |
OP 2400 | 14.08.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar.SL 11, Regen zona Streiului | 31,744.21 | 0.00 |
OP 2401 | 14.08.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajust. SL 11, Regen Zona Streiului | 20,885.77 | 0.00 |
OP 2402 | 14.08.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar.ajust. SL 11, Regen Zona Streiului | 1,916.13 | 0.00 |
OP 2196 | 25.07.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant reab. Zona Streiului | 5,318.10 | 0.00 |
OP 2197 | 25.07.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA gar. dirig. sant reab. Zona Streiului | 233.25 | 0.00 |
OP 2150 | 18.07.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA SL10 regen. zona Streiului | 1,063,321.43 | 0.00 |
OP 2151 | 18.07.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar SL10 regen. zona Streiului | 97,552.43 | 0.00 |
OP 2152 | 18.07.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajust SL10 regen zona Streiului | 45,441.02 | 0.00 |
OP 2153 | 18.07.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar ajust SL10 regen zona Streiului | 4,168.90 | 0.00 |
OP 1835 | 20.06.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA gar dirig. sant.Reagen. Zona Streiului | 138.75 | 0.00 |
OP 1836 | 20.06.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant.Reagen. Zona Streiului | 3,163.50 | 0.00 |
OP 1781 | 17.06.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA exec. SL9 Regen. zona Streiului | 632,658.83 | 0.00 |
OP 1782 | 17.06.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie exec. SL9 Regen. zona Streiului | 58,042.09 | 0.00 |
OP 1783 | 17.06.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajustare SL 9 Regen. zona Streiului | 16,122.15 | 0.00 |
OP 1784 | 17.06.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie ajustare SL 9 Regen. zona Streiului | 1,479.10 | 0.00 |
OP 1417 | 24.05.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant Regen. Zona Streiului SMIS 125415 | 1,641.60 | 0.00 |
OP 1418 | 24.05.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA garantie dirig. sant Regen. Zona Streiului SMIS 125415 | 72.00 | 0.00 |
OP 1419 | 24.05.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA exec. lucr. SL 8 Regen zona Streiului SMIS 125415 | 328,553.27 | 0.00 |
OP 1420 | 24.05.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie exec. lucr. SL 8 Regen zona Streiului SMIS 125415 | 30,142.50 | 0.00 |
OP 1421 | 24.05.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajustare SL 8 | 1,117.17 | 0.00 |
OP 1422 | 24.05.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie ajustare SL 8 | 102.50 | 0.00 |
OP 1141 | 26.04.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajustari SL 5 6 7 Regen Zona Streiului SMIS 125415 | 43,110.01 | 0.00 |
OP 1143 | 26.04.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar. ajustari SL 5 6 7 Regen Zona Streiului SMIS 125415 | 3,956.14 | 0.00 |
OP 1083 | 23.04.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA gar dirig santier Regen Streiului | 206.25 | 0.00 |
OP 1084 | 23.04.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig santier Regen Streiului | 4,702.50 | 0.00 |
OP 1085 | 23.04.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar executie lucrari SL7 aprilie 2024 | 85,424.80 | 0.00 |
OP 1086 | 23.04.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie lucrari SL7 aprilie 2024 | 931,130.27 | 0.00 |
OP 852 | 04.04.2024 |
| MUNICIPIUL DEVA - acord adm. drum, Nr: 36473/02.04.2024 - taxa aviz Regen. Zona Streiului | 100.00 | 0.00 |
OP 795 | 27.03.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA gar. dirig. sant. Regen zona Streiului SMIS 125415 | 204.75 | 0.00 |
OP 796 | 27.03.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant. Regen zona Streiului SMIS 125415 | 4,668.30 | 0.00 |
OP 786 | 26.03.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA exec SL6 martie 2024 Regen Streiului SMIS 125415 | 922,712.75 | 0.00 |
OP 787 | 26.03.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar exec SL6 martie 2024 Regen Streiului SMIS 125415 | 84,652.55 | 0.00 |
OP 783 | 26.03.2024 | OPTIM SIG INSTAL S.R.L. | PLATA exec bransam gaze nat Regen Streiului SMIS 125415 | 28,340.00 | 0.00 |
OP 785 | 26.03.2024 | OPTIM SIG INSTAL S.R.L. | PLATA gar exec bransam gaze nat Regen Streiului SMIS 125415 | 2,600.00 | 0.00 |
OP 700 | 19.03.2024 | OPTIM SIG INSTAL S.R.L. | PLATA brans. gaze nat. Regen Al. Streiului SMIS 125415 | 5,495.50 | 0.00 |
OP 701 | 19.03.2024 | OPTIM SIG INSTAL S.R.L. | PLATA brans. gaze nat. Regen Al. Streiului SMIS 125415 | 335.50 | 0.00 |
OP 634 | 12.03.2024 |
| INSP. DE STAT IN CONSTR. HD, Nr: 27420/12.03.2024 - taxa 0.25 Regen zona Streiului | 65.00 | 0.00 |
OP 598 | 07.03.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA gar dirig santier Regen zona Streiului 125415 | 221.25 | 0.00 |
OP 599 | 07.03.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig santier Regen zona Streiului 125415 | 5,044.50 | 0.00 |
OP 553 | 05.03.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie executie SL5 Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 89,013.72 | 0.00 |
OP 554 | 05.03.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie SL5 Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 970,249.54 | 0.00 |
OP 477 | 26.02.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant. Regen. Streiului SMIS 125415 | 4,470.90 | 0.00 |
OP 478 | 26.02.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant. Regen. Streiului SMIS 125415 | 152.25 | 0.00 |
OP 460 | 21.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie SL 4 Regen. zona streiului SMIS 125415 | 829,398.11 | 0.00 |
OP 461 | 21.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar. executie SL 4 Regen. zona streiului SMIS 125415 | 74,544.07 | 0.00 |
OP 462 | 21.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajust. regen. zona Streiului SMIS 125415 | 7,059.28 | 0.00 |
OP 463 | 21.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar. ajust. regen. zona Streiului SMIS 125415 | 647.64 | 0.00 |
OP 455 | 20.02.2024 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. regen. zona Streiului SMIS 125415 | 3,927.00 | 0.00 |
OP 430 | 19.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie SL 3 Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 35,289.00 | 0.00 |
OP 431 | 16.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie executie SL 3 Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 64,509.19 | 0.00 |
OP 432 | 16.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie SL 3 Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 667,861.22 | 0.00 |
OP 433 | 16.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajust. Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 3,231.83 | 0.00 |
OP 434 | 16.02.2024 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA garantie ajust. Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 296.50 | 0.00 |
OP 304 | 07.02.2024 |
| INSP. DE STAT IN CONSTR HUNED., Nr: 12665/06.02.2024 - taxa 0.1 deviere cond gaz Regen. zona Streiul | 26.00 | 0.00 |
OP 305 | 07.02.2024 |
| INSP. DE STAT IN CONSTR HUNED., Nr: 12665/06.02.2024 - taxa 0.25 deviere cond gaz Regen zona Streiul | 65.00 | 0.00 |
OP 133 | 23.01.2024 |
| MUNICIPIUL DEVA, Nr: 5390/17.01.2024 - taxa admin drum Regen zona Streiului SMIS 125415 | 100.00 | 0.00 |
OP 117 | 22.01.2024 |
| AG. DE PROT. MEDIULUI HUNEDOARA - C580103, Nr: 2464/10.01.2024 - taxa aviz mediu Regen zona Streiulu | 100.00 | 0.00 |
OP 4340 | 28.12.2023 |
| restituire prefinan?are neutilizata smis 125415 | 0.00 | -3,945,836.19 |
OP 4302 | 28.12.2023 | CONFORT DESIGN SRL | PLATA asist tehn Regen zona Streiului | 3,443.48 | 0.00 |
OP 4327 | 28.12.2023 | RETELE ELECTRICE BANAT S.A. | PLATA emitere amplas. regen. Zona Streiului SMIS 125415 | 297,387.50 | 0.00 |
OP 4325 | 28.12.2023 | WOODART SRL | PLATA gar F. 20234293/22.12.2023 WOODART SRLmobilier Regen.Zona Streiului SMIS 125415 | 6,825.00 | 0.00 |
OP 4326 | 28.12.2023 | WOODART SRL | PLATA F. 20234293/22.12.2023 WOODART SRLmobilier Regen.Zona Streiului SMIS 125415 | 88,791.50 | 0.00 |
OP 4243 | 27.12.2023 | ANA INVEST & RESEARCH S.R.L. | PLATA cosuri gunoi plastic 50l - SMIS 125415 | 3,791.34 | 0.00 |
OP 4249.1 | 27.12.2023 | TRANSLIMA SRL | PLATA electrocasnice regen.Zona Streiului | 7,591.01 | 0.00 |
OP 4249 | 27.12.2023 | TRANSLIMA SRL 404 | PLATA electrocasnice regen.Zona Streiului | 21,301.00 | 0.00 |
OP 4220 | 22.12.2023 | SAFETY TECHNOLOGY S.R.L. | PLATA dotari IT SMIS 125415 | 73,066.00 | 0.00 |
OP 4221 | 22.12.2023 | SAFETY TECHNOLOGY S.R.L. | PLATA dotari IT SMIS 125415 | 12,145.00 | 0.00 |
OP 4222 | 22.12.2023 | SAFETY TECHNOLOGY S.R.L. | PLATA garantie dotari IT SMIS 125415 | 14,630.00 | 0.00 |
OP 4220.1 | 22.12.2023 | SAFETY TECHNOLOGY S.R.L. 401 | PLATA DOTARI OBIECTE DE INVENTAR IT SMIS 125415 | 83,419.00 | 0.00 |
OP 4097 | 19.12.2023 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig santier SMIS 125415 Regen zona Streiului | 8,335.95 | 0.00 |
OP 4104 | 19.12.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajustare SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului | 3,759.64 | 0.00 |
OP 4105 | 19.12.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajustare SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului | 21,304.63 | 0.00 |
OP 4106 | 19.12.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA gar executie lucrari SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului | 64,912.46 | 0.00 |
OP 4107 | 19.12.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie lucrari SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului | 176,934.27 | 0.00 |
OP 4108 | 19.12.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie lucrari SL 2 nov 2023 SMIS 125415 Regen zona Streiului | 1,370,464.81 | 0.00 |
OP 3201 | 06.10.2023 | CONCEPTUAL CONSTRUCT STUDY SRL | PLATA dirig. sant. regen. fiz. si ec. zona Streiului SMIS 125415 | 4,587.45 | 0.00 |
OP 3064 | 28.09.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie SL 1, Regen. fiz. si soc. zona Streiului | 129,103.17 | 0.00 |
OP 3065 | 28.09.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA executie SL 1, Regen. fiz. si soc. zona Streiului | 731,584.61 | 0.00 |
OP 3066 | 28.09.2023 | CONSTRUCTII ERBASU SA | PLATA ajust.Regen.fiz.si ec. zona Streiului | 878.60 | 0.00 |
OP 2557 | 31.08.2023 | GOLD COMUNICATION SRL | PLATA AUTOCOLANTE SI PANOU TEMPORAR SMIS 125415 | 4,207.30 | 0.00 |
OP 3026 | 27.04.2023 |
| INCASARE - prefinantare 1 smis 125415 43 MPD por fedr OG22/2002 a1aln2 | 0.00 | 6,760,361.09 |
OP 2643 | 12.04.2023 |
| INCASARE - CR nr.2_smis 125415 43 MPD POR FEDR 2022 OG 22/2002 a1aln2 | 0.00 | 301,702.63 |
OP 2644 | 12.04.2023 |
| INCASARE - CR nr.2_smis 125415 43 MPD POR COFIN 5821 OG 22/2002 a1aln2 | 0.00 | 46,142.75 |
OP 96 | 04.04.2023 | CONFORT DESIGN SRL | INCASARE F. 01/08.12.2022 CONFORT DESIGN SRL-SMIS 125415 | 0.00 | 40,925.47 |
OP 409 | 01.03.2023 |
| INSP. JUD. IN CONSTRUCTII HUNEDOARA, Nr: 22113/28.02.2023 - taxa 0.25% regen zona Streiului | 63,160.14 | 0.00 |
OP 410 | 01.03.2023 |
| INSP. JUD. IN CONSTRUCTII HUNEDOARA, Nr: 22113.1/28.02.2023 - taxa 0.1% regen zona Streiului | 25,264.06 | 0.00 |
OP 3907 | 12.12.2022 | CONFORT DESIGN SRL | PLATA serv. proiectare Regen. zona Streiului SMIS 125415 | 343,944.27 | 0.00 |
OP 3369 | 14.10.2022 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA taxa aviz Regen. fiz. si soc. zona Streiului | 255.85 | 0.00 |
OP 1115 | 17.05.2022 | 2BRUNO SRL | PLATA analiza risc sec. fizica Regen. Streiului SMIS 125415 | 1,785.00 | 0.00 |
OP 1114 | 17.05.2022 | SACORA CAD SRL | PLATA serv. topo Regen. Streiului SMIS 125415 | 3,570.00 | 0.00 |
OP 789 | 11.04.2022 | DIR. DE SANATATE PUBLICA A JUD. HD | PLATA taxa aviz regen fiz ec si soc Zona Streiului SMIS 125415 | 200.00 | 0.00 |
OP 231 | 03.02.2022 | GEOSILV MAIZ SRL | PLATA studiu geo Regen. fiz. si soc. zona Streiului | 4,760.00 | 0.00 |
OP 89 | 14.01.2022 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA taxa aviz Regen. fiz., ec. si soc. zona Streiului | 113.05 | 0.00 |
OP 94 | 14.01.2022 | SACORA CAD SRL | PLATA serv. topo Regen.fiz.comunictate marginalizata zona Streiului | 11,900.00 | 0.00 |
AFURN 6075 | 15.12.2021 |
| taxa aviz Regen.fiz.ec. zona Streiului-TELEKOM ROM | 368.16 | 0.00 |
OP 6063 | 15.12.2021 |
| AG. DE PROT. MEDIULUI HUNEDOARA, Nr: 130448/14.12.2021 - taxa aviz Reagen. fiz. ec, zona Streiului | 100.00 | 0.00 |
OP 6064 | 15.12.2021 | DELGAZ GRID S.A. | PLATA taxa aviz Regen. fiz., ec. si soc. zona Streiului, SMIS 125415 | 103.76 | 0.00 |
OP 101 | 21.01.2021 | TEREC CALIN GH. EXP. CONT. AUD. FIN. | PLATA serv. audit. fin. | 11,000.00 | 0.00 |
OP 9766 | 14.09.2020 |
| INCASARE -CR nr.1 smis 125415 43 MPD por fedr OG22/2002 a1aln2 | 0.00 | 1,416.10 |
OP 9767 | 14.09.2020 |
| INCASARE -CR nr.1 smis 125415 43 MPD cofin 5821 OG22/2002 a1aln2 | 0.00 | 216.58 |
OP 9767.1 | 14.09.2020 |
| INCASARE -CR nr.1 smis 125415 43 MPD cofin 5821 OG22/2002 a1aln2 | 0.00 | 14,866.73 |
OP 9768 | 14.09.2020 |
| INCASARE -CR nr.1 smis 125415 43 MPD por fedr 2019 OG22/2002 a1aln2 | 0.00 | 97,205.54 |
AFURN 1359 | 18.08.2020 |
| TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A., Nr: 1359/18.08.2020 - taxa aviz Regen. fiz.ec. zona Streiului-T | 364.47 | 0.00 |
OP 1171 | 21.07.2020 | DELGAZ GRID S.A. | PLATA F. 506739113/17.07.2020-taxa emitere avize | 103.76 | 0.00 |
OP 752 | 19.05.2020 | GOLD COMUNICATION SRL | PLATA F. 2020032/07.05.2020- anunt presa | 1,666.00 | 0.00 |
OP 645 | 15.04.2019 |
| OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE , Nr: 36309/12.04.2019 - achitare taxa elib.17 buc.extrase CF-smi | 425.00 | 0.00 |
OP 325 | 05.03.2019 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 8000225/04.03.2019-taxa avizare CTE - smis 125415 | 1,218.56 | 0.00 |
OP 95 | 28.01.2019 | IAILA ING SRL | PLATA F. 153/28.11.2018-PUZ reg.fiz.econ.zona Streiului - smis 125415 | 64,892.78 | 0.00 |
OP 48 | 11.01.2019 | STRUCTUR PROIECT SRL | PLATA F. 0254/13.11.2018-servicii elaborare docum. | 63,050.00 | 0.00 |
OP 2007 | 21.12.2018 | STRUCTUR PROIECT SRL | PLATA F. 0254/13.11.2018-servicii elaborare docum. | 20,000.00 | 0.00 |
OP 1964 | 19.12.2018 | STRUCTUR PROIECT SRL | PLATA F. 0254/13.11.2018-servicii elaborare docum. | 30,000.00 | 0.00 |
OP 1877 | 10.12.2018 | COMPLEXUL ENERGETIC | PLATA F. 100039/03.12.2018-taxa aviz - smis 125415 | 89.90 | 0.00 |
AFURN 1795 | 28.11.2018 |
| TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A., Nr: 1795/28.11.2018 - taxa aviz - smis 125415-TELEKOM ROMANIA C | 199.92 | 0.00 |
OP 1797 | 28.11.2018 |
| AGENTIA DE PROTECTIA MEDIULUI, Nr: 103507/28.11.2018 - taxa aviz - smis 125415 | 100.00 | 0.00 |
OP 1764 | 20.11.2018 | DELGAZ GRID S.A. | PLATA F. 506431362/15.11.2018-taxa aviz | 103.76 | 0.00 |
OP 1749 | 16.11.2018 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 0012857/14.11.2018- taxa aviz - smis 125415 | 113.05 | 0.00 |
AFURN 1557 | 15.10.2018 |
| taxa aviz - smis 125415-TELEKOM ROMANIA COMMUNICAT | 99.88 | 0.00 |
OP 1428 | 26.09.2018 | COMPLEXUL ENERGETIC | PLATA F. 100025/24.09.2018-taxa aviz | 89.90 | 0.00 |
OP 1303 | 07.09.2018 | E-DISTRIBUTIE BANAT S.A. | PLATA F. 0010444/05.09.2018-Taxa aviz-smis 125415 | 113.05 | 0.00 |
OP 1210 | 31.08.2018 |
| AGENTIA DE PROTECTIA MEDIULUI, Nr: 73057/30.08.2018 - taxa aviz - smis 125415 | 500.00 | 0.00 |
Total general: | 12,175,324.51 | 3,603,477.73 | |||
În perioada de implementare a proiectului au fost depuse un număr de 4 Cereri de rambursare în valoare totală de 3.635.257,42 lei care au fost autorizate și rambursate de către AMPOR, după cum urmează:
Nr. cerere de rambursare | Valoare estimată a cheltuielilor eligibile solicitate în cererea de rambursare (LEI) | Data depunerii cererii de rambursare la OI | Valoarea rambursată și data rambursării AMPOR |
CR1 | 116.025,46 | 27.05.2020 | 116.025,24 /14.09.2020 |
CR2 | 354.944,27 | 19.12.2022 | 354.944,27 /11.04.2023 |
CR3 | 905.783,05 | 29.09.2023 | 905.783,05 |
CR4 | 2.258.504,64 | 28.02.2024 | 2.258.504,64 /09.12.2024 |
|
| TOTAL | 3.635.257,42 |
În perioada de implementare a proiectului a fost depusă o cerere de prefinanțare nr.1/35269/29.03.2023 în valoare de 6.760.361,09 lei, iar în data de 28.12.2023, a fost restituită din prefinanțarea acordată suma de 3.945.836,19 lei.
Ca atare, Municipiul Deva a încasat de la AMPOR pe perioada de implementare a proiectului suma totală de 3.603.477,73 lei, sumă care ulterior rezilierii contractului de finanțare trebuie rambursată către AMPOR.
Astfel, analizând situația financiară a proiectului și a surselor de finanțare pentru realizarea activităților proiectului ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”,
Ținând cont că după data de 31 decembrie 2023 toate cheltuielile efectuate de Municipiul Deva pentru implementarea proiectului și care nu pot fi solicitate la rambursare vor fi suportate din bugetul local, avem:
- Valoarea totală a proiectului conform Actului adițional nr.2 la contractul de finanțare nr.5022/30.12.2019 este de 38.820.724,66 lei inclusiv TVA.
- Valoarea cheltuielilor efectuate înainte de data de 31.12.2023 și rambursate prin cele 4 cereri de rambursare autorizate este de 3.635.257,42 lei inclusiv TVA.
38.820.724,66 - 3.635.257,42 = 35.185.467,24 lei inclusiv TVA.
Rezultă că suma de 35.185.467,24 lei inclusiv TVA necesară pentru finalizarea tuturor activităților proiectului trebuie suportată de la bugetul local al municipiului Deva.
Reiterăm faptul că, colaborarea Municipiului Deva cu proiectantul a fost greoaie pe tot parcursul implementării proiectului, Dispozițiile de șantier emise de proiectant pentru adaptarea proiectului tehnic la realitatea din teren au fost transmise cu foarte mari întârzieri, ceea ce a condus la întârzieri mari din partea constructorului în realizarea lucrărilor.
Asigurarea sumelor pentru acoperirea cheltuielilor care nu sunt eligibile, în sumă totală de 35.185.467,24 lei cu TVA, pune o presiune extrem de mare pe bugetul propriu al Municipiului Deva, existând riscul de a bloca financiar instituția și implicit de a stopa implementarea altor proiecte atât de necesare populației municipiului Deva, prin neplata facturilor.
Din cauza întârzierilor menționate mai sus, Municipiul Deva nu poate să respecte termenul de finalizare a implementării proiectului de 31.07.2025, conform contractului de finanțare nr. 5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare.
Având în vedere prevederile art. 14 Încetarea Contractului de finanțare punctul (3) ,,Prezentul Contract poate înceta prin acordul părților cu recuperarea proporțională a finanțării acordate, dacă este cazul.”
din contractul de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la încetarea contractului cu acordul părților,
Prin urmare propunem:
aprobarea inițierii demersurilor privind încetarea contractului de finanțare nr. 5022/30.12.2019 pentru proiectul ,,Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”.
În temeiul art.1321 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art.129 alin.2 lit. ”b” și lit.”d”, alin.4 lit.”d”, alin.7 lit. ”k”, alin.14, art.139 alin.3 lit.”a”, precum și art.196 alin.1 lit.”a” din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Supun atenției comisiilor de specialitate și plenului Consiliului local proiectul de hotărâre privind aprobarea încetării, prin acordul părților, a Contractului de finanțare nr.5022/30.12.2019, cu modificările și completările ulterioare, încheiat între Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației și Parteneriatul dintre UAT Municipiul Deva (Lider) și Direcția de Asistență Socială pentru realizarea proiectului „Regenerarea fizică, economică și socială a comunității marginalizate Zona Streiului și crearea unui centru de zi pentru servicii de asistență comunitară”, Cod SMIS 125415, care a fost finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4.3 - Oferirea de sprijin pentru regenerarea fizică, economică și socială a comunităților defavorizate din regiunile urbane și rurale
Direcția juridică și administrație publică locală Director Executiv Oana Diana MURA | Direcția economică Director Executiv Claudia Maria STOICA
| ||
Direcția Tehnică Director Executiv Manuela STANCIU | Serviciul Programe Dezvoltare Șef serviciu Mariana CODRIN
| ||
Consilier juridic Alexandru IGREȚI | Manager financiar Luminița RADU | Manager proiect Camelia ROȘCA | |
|
|