România

România

Județul Hunedoara

Municipiul Deva

Municipiul Deva

Referat de aprobare

ROMÂNIA

JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL  DEVA

PRIMARUL

 

REFERAT DE APROBARE

privind modificarea statului de funcții pentru Direcția de Asistență Socială Deva 

 

 

Primarul municipiului Deva

 

 

În prezent, pentru Direcția de Asistență Socială Deva, forma în vigoare a organigramei, a statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare au fost aprobate prin Hotărârea Consiliului local nr.8/2024, cu modificările ulterioare.

Pentru o cât mai bună organizare care să deservească interesul public, legiuitorul a lăsat angajatorului prerogativa de a-și organiza activitatea în conformitate cu cerințele unei funcționări eficiente, iar în raport cu aceasta, să dimensioneze numărul personalului angajat pe diferite posturi potrivit nevoilor reale ale instituției.

Conform art.129 din Codul administrativ, Consiliul local aprobă, la propunerea Primarului, organigrama, statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare al instituției.

Pe parcursul desfășurării activității pot interveni numeroase situații în care să fie necesară modificarea elementelor de mai sus și în acest sens, Codul administrativ reprezintă cadrul legal care reglementează modificările în situația posturilor, funcții publice sau posturi în regim contractual, precum și în situația angajaților, funcționari publici sau persoane angajate cu contract individual de muncă.

 

Față de ultima structură aprobată, propun următoarea modificare:

 

  • Luând în considerare volumul și complexitatea activităților desfășurate de către personalul incomplet al Compartimentului beneficii sociale din cadrul Serviciului Beneficii și Servicii Sociale - structură care actualmente are în componență un post de execuție în regim contractual vacant de Inspector de specialitate, grad IA, propun pentru oportunitatea ocupării acestuia în scopul asigurării desfășurării în bune condiții a activităților specifice din cadrul acestui compartiment, transformarea postului vacant respectiv în Inspector de specialitate, grad I.

Propunerea de mai sus va modifica în mod corespunzător statul de funcții al instituției.

 

Față de cele de mai sus, în temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. “a”, alin. (3) lit. “c”, art. 139 alin. (1) coroborat cu art. 196 alin. (1) lit. ”a”, art. 243 alin.(1) lit. ”a” și art. 554 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Propun Consiliului local Deva adoptarea hotărârii privind modificarea corespunzătoare a statului de funcții pentru Direcția de asistență socială Deva.

 

 

 

PRIMAR,

Lucian Ioan RUS